02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

کورنیش دوحه

ساحل افسانه ای کورنیش دوحه 

کورنیش دوحه یک نماد کاریزماتیک از رونق اقتصادی قطر و از محبوب ترین جاذبه های گردشگری قطر محسوب میشود. این ساحل به شکل نعل اسب، در امتداد خلیج فارس و مشرف به آب نمای آرام است. در ساحل کورنیش، بهترین تصویر خط افق را میتوان دید. مناسبت های مختلف از جمله جشن های روز ملی و ورزشی در این مکان برگزار میشود. شبها بهترین زمان گشت و پیاده روی در کورنیش و دیدن قایق هایی با چراغ های روشن و نمایی زیبا است. با قایق سواری در این منطقه، می‌توانید در منظره شگفت انگیز شهر غوطه ور شوید.

Dohaconicheqatar1 

کورنیش دوحه یک منطقه‌ی گردشگری ویژه‌ی پیاده روی است. این ساحل پرطرفدار هفت کیلومتر است و از هتل شرایتون شروع شده و به موزه هنرهای اسلامی ختم میشود. وجود کافه های عربی سنتی، طعم جذاب قهوه را برای شما خاطره ساز میکند. مجسمه‌ی صدف و مروارید که نماد سنت گذشته‌ی قطر است، برای عکاسی در میان گردشگران بسیار محبوب است. این ساحل در مسیرهای مختلف، مجهز به وسایل ورزشی برای تناسب اندام است.

چگونه می توان به ساحل کورنیش دوحه رسید؟

نزدیکترین ایستگاه مترو به ساحل کورنیش دوحه: کورنیش / البیدا 
از ترمینال فرودگاه تا ساحل کورنیش 15 دقیقه پیاده روی دارد.
از ترمینال فرودگاه تا ساحل کورنیش با تاکسی فقط 5 دقیقه زمان میبرد.

Dohaconicheqatar2

تفریح در کورنیش دوحه 

کورنیش دوحه یک شهرک ساحلی پیشرفته است و دارای آسمان خراش های مرتفع است که زیبایی خاصی به شهر دوحه میدهد. این ساحل جذاب علاوه بر مکان پیاده روی دارای فضای سبز جنگلی جذاب است. یکی از محبوب ترین تفریحات میان گردشگران، پیاده روی هنگام غروب و طلوع شگفت انگیز در افق خلیج فارس است. ورزش صبحگاهی، دویدن، دوچرخه سواری از دیگر تفریح های این ساحل است. 

تفریح در اسکله

 قایق سواری و پارو زدن یکی از تفریحات هیجانی است. قایق های توریستی موجود در این اسکله، گردشگران را به سفری کوتاه از امتداد کورنیش تا جزیره درخت نخل میبرند. این جزیره درست خارج ساحل کورنیش قرار دارد و برای شنا و وقت گذرانی خانوادگی مناسب است.

پارک هتل شرایتون

 تپه‌ی هرمی شکل پارک شرایتون مناظری عالی از منطقه خیره کننده خلیج فارس را ارائه میدهد. فوتبال، بسکتبال، والیبال، تنیس بازی، زیپ لاین و اسکیت از نمونه تفریحات هیجان انگیز این پارک برای مردم بومی و گردشگران تور دوحه است.

پارک رمیلا

پارکی تفریحی در ساحل کورنیش دوحه است که برای پیک نیک، دوچرخه سواری و لذت بردن از منظره پارک برای گردشگران تور دوحه فوق العاده جذاب است. سمت راست این پارک چمن‌های آراسته، آبنما و نمای چشمگیر کاخ امیر را مشاهده میکنید.

باغ الدفن

 این پارک که در امتداد شرایتون به سمت جنوب می‌رود یکی از زیباترین باغ های دوحه است. باغی با مناظر دلربا از خلیج فارس با پوشش گیاهی جالب از جمله چریش، نخل، زیتون و گل های فصلی پر زرق و برق است. با رفتن به رستوران های جذاب این باغ، با دیدن مناظر خلیج فارس از خوردن غذاهای محلی و بین المللی لذت ببرید. پیشنهاد می‌شود قایق سواری در این منطقه را از دست ندهید.

پارک ام آی 7

 پارکی است در انتهای اسکله در ساحل کورنیش دوحه که یک مجسمه فولادی به ارتفاع 80 فوت در آن قرار دارد. این مجسمه توسط هنرمند آمریکایی به نام ریچارد سرا ساخته شده است و نمایانگر اهمیت عدد هفت در فرهنگ اسلامی است.

رستوران راس الناسا

 رستورانی مجلل با غذاهای بین المللی که محبوب گردشگران تور قطر است.

Dohaconicheqatar3

ساحل کورنیش یکی از جاذبه های گردشگری در قطر

هتل شرایتون

یکی از کهنسال ترین و لوکس ترین هتل های پیشنهادی شگفت انگیز برای اقامت مسافران تور قطر است. این هتل در سال 1982 ساخته شد و در سال 2014 آن را بازسازی کردند. معماری هرمی شکل این هتل ظاهری زیبا و مدرن به شهر داده است. نزدیک این هتل رستوران لاواراندا، با سرو غذاهای ایتالیایی مورد توجه گردشگران است. آیریش هارپ نیز مکانی برای تفریحات شبانه است که در نزدیکی هتل شرایتون است. از امکانات این هتل می‌توان به استخر و ساحل اختصاصی، زمین اسکواش، زمین تنیس و سالن بدنسازی اشاره کرد. تنوع غذایی بسیار بالا، با بهترین سرآشپزهای دنیا که تمامی غذاهای ایتالیایی، مدیترانه‌ای و آسیایی را طبخ میکنند از دیگر امکانات عالی این هتل است.

موزه هنرهای اسلامی قطر

برای بازدید از این موزه تورهای 40 دقیقه ای توسط مدیران تور دوحه برگزار میشود. محوطه‌ی این موزه با درختان تزئینی زیبا و چمن کاری جلوه‌ی شادابی دارد. این موزه با معماری به سبک پست مدرن به دلیل کاهش مصرف انرژی با تعداد پنجره کم ساخته شده است. نزدیک بودن این موزه به کورنیش دوحه هنگام شب منظره ی بسیار زیبایی را در ساحل ایجاد میکند. موزه هنرهای اسلامی آثار سه قاره اروپا، آفریقا و آسیا را به نمایش میگذارد.

Dohaconicheqatar4

مرکز همایش های ملی قطر

این مرکز دارای پیچیده ترین معماری در میان جاذبه های گردشگری قطر است. دارای سالن تئاتر، کنفرانس و فضای نمایشگاهی است که فعالیت های معتددی در آنها انجام میشود. این بنا بر اساس رهنمون‌های انجمن ساختمان‌های سبز آمریکا بنا شده است

موزه ملی قطر

میراث ملی قطر است و داستانی از فرهنگ مردم قطر را روایت میکند.

سخن آخر

با برگزاری جام جهانی قطر 2022، افراد زیادی از مکان های مختلف دنیا در حال رزرو تورهای جام جهانی قطر هستند. جهت رزرو تور و اطلاع از قیمت تور جام جهانی قطر 2022 در ساعات اداری با کارشناسان راز آسمان پایتخت در ارتباط باشید. کارشناسان ما بهترین راهنمای رزرو تور قطر برای شما هستند.

Dohaconicheqatar1

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ