02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

ویلاجیو مال

لذت خرید در ویلاجیو مال قطر

ویلاجیو مال قطر در شهر دوحه، پایتخت قطر قرار دارد. این مرکز خرید در خیابان الواب و در منطقه‌ی اسپایر واقع شده است. به طور متوسط روزانه 50 هزار بازدیدکننده دارد که به بیش از 1.5 میلیون نفر در ماه میرسد. این رکورد در منطقه بی رقیب است. نشان دهنده محبوبیت ویلاجیو در میان گردشگران و مردم دنیا است.ویلاجیو جایگاه محبوب ترین برندهای لوکس و برتر دنیا از جمله گوچی، ولنتینا، کریستین دیور، لوئیس ویتون و دولسه اند گابانا است.

villaggiomall1

ویلاجیو مال قطر در زمینی به مساحت 360 هزار متر مربع واقع شده است و یک مرکز خرید به مساحت 183 هزار متر مربع دارد. در این مرکز خرید 90 هزار متر مربع به مراکز خرید عمومی، 15 هزار متر مربع به برند‌های لوکس و 33 هزار متر مربع برای پارکینگ اختصاص دارد. فضای داخلی ویلاجیو به سبک ونیزی طراحی و ساخته شده است. با طیف جذابی از مراکز خرید و سرگرمی‌ها و رستوران‌ها ترکیب شده و به یکی از جاذبه های گردشگری قطر تبدیل شده است.

villaggiomall2

خدمات ویلاجیو مال قطر

میز خدمات مهمان

در سراسر مرکز خرید ویلاجیو مال قطر میزهای خدمات مهمان جهت پاسخگویی به سوالات گردشگران مستقر هستند. 

وای فای هوشمند

میتوانید به آسانی و با چند مرحله ساده به وای فای هوشمند مجموعه متصل شوید. 

دستگاه خودپرداز

مرکز خرید ویلاجیو مجهز به دستگاه های خودپرداز از تمام بانک های برتر دنیا است. به راحتی می‌توانید تمام نیازهای بانکی خود را برآورده کنید.

کارواش های موجود در پارکینگ ها یکی از خدمات عالی در ویلاجیو است.

با استفاده از پارکینگ های VIP ویلاجیو مال قطر از خریدی بی دردسر لذت ببرید. پارکینگ VIP در ورودی یک و شش در دسترس است.

گمشده و پیدا شده

اگر کالایی را گم کردید میتوانید به این بخش از دفتر امنیتی در ویلاجیو، مراجعه کنید. همچنین اگر کالایی را پیدا کردید می‌توانید کالا را به این قسمت تحویل داده و یا با شماره 33732695 در مرکز ویلاجیو تماس بگیرید.

فهرست راهنمای اطلاعات دیجیتال

در سراسر ویلاجیو مال قطر مانیتورهایی را می‌بینید که میتوانید فروشگاه، مرکز خرید و تفریحات مورد علاقه خود را در آن جستجو کنید.

نمازخانه

صندلی چرخدار

برای راحتی سالمندان، از صندلی چرخدار یا ویلچر رایگان، میتوان استفاده کرد. برای دریافت ویلچر میتوانید با میز خدمات مهمان یا افسر امنیتی هماهنگ کنید و یا با شماره تماس 33732695 در ویلاجیو تماس حاصل نمایید.

villaggiomall3

تفریحات هیجانی در ویلاجیو مال قطر

یکی از دلایل شهرت ویلاجیو مال قطر، پارک موضوعی گوندولا است. فعالیت های ماجراجویی در پارک موضوعی گوندولا، میتواند از هیجانی ترین تفریحات در ویلاجیو مال باشد. گوندولا یک نوع قایق پارویی باریک و دراز است که بیشتر در شهر ونیز ایتالیا برای جابجایی افراد و بار استفاده میشود.

با توجه به شباهت معماری ویلاجیو مال به ونیز، می‌توانید تجربه‌ی منحصر به فرد، از رمانتیک‌ترین سواری جهان در تور دوحه داشته باشید. گوندولا سواری برای تمام اعضای خانواده از کودک تا بزرگسال جذاب است. پارک موضوعی گوندولا به عنوان جاذبه‌ی اصلی در ویلاجیو شناخته میشود و حال و هوای ونیز را زنده میکند.

پارک اسپایر با زیبایی های منحصر به فرد و شگفت انگیز، در مجاورت ویلاجیو مال قطر قرار دارد و مورد علاقه اکثر گردشگران است. این پارک دارای مسیرهای دویدن و پیاده‌روی، زمین‌های بازی برای کودکان و کافه است. پارک اسپایر دارای یک دریاچه بزرگ، با انواع آبزی‌ها و ماهی‌های گوناگون است.

villaggiomall4

وجود گونه‌های متنوع گیاهی در پارک اسپایر فضای مطلوبی ایجاد کرده و برای گردشگران تور قطر بسیار دل انگیز است. این مجموعه تمام نیازهای ورزشی قطر را برآورده می کند. میزبانی رویدادهای مهم، اردوهای آموزشی، کنفرانس ها، تحقیقات و همچنین تشخیص آسیب، درمان و توانبخشی در این مرکز انجام میشود.

ویلاجیو مال با وجود برندهای لوکس به یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری قطر تبدیل شده است. لذت خرید بهترین برندهای جهانی را می‌توانید در ویلاجیو مال قطر تجربه کنید. رستوران های لوکس با غذاهای با کیفیت و لذیذ میتواند تجربه غذا خوردن در بهترین جای قطر را برای شما رقم بزند سینما آی مکس ویلاجیو مال، با پیشرفته ترین پرده سینمایی، میزبان علاقه مندان به سینما است. 

چگونه به ویلاجیو مال برویم؟

به راحتی می‌توان با ماشین یا تاکسی به ویلاجیو مال قطر رسید. همچنین می توانید با مترو دوحه، خط طلا، ایستگاه العزیزیه به ویلاجیو بروید. اگر محل اقامت شما نزدیک به فرودگاه بین المللی حمد قطر است، فاصله زمانی ویلاجیو و فرودگاه حمد 30 دقیقه است. وسایل حمل و نقل عمومی از جمله مترو، اتوبوس، تاکسی در دسترس است و به راحتی می‌توانید خود را به ویلاجیو مال برسانید.

بهترین زمان سفر به کشور قطر 

قطر یکی از کشورهای توریست پذیر خاورمیانه و قاره آسیا محسوب میشود. بهترین زمان برگزای تور قطر فصل پاییز و اوایل بهار است که هوای بسیار معتدل و دلچسبی دارد. آب و هوای قطر بسیار بیابانی و گرم است. فصل تابستان هوای گرم و شرجی و آزار دهنده‌ای دارد. فصل زمستان نیز دارای بارش های سودانی آزاردهنده ای است.

در سال 2022، رقابت‌های جام جهانی در قطر، در ماه‌های آبان و آذر صورت می‌گیرد و بهترین زمان برای تهیه تور ویژه جام جهانی 2022 است. با تهیه تور جام جهانی قطر 2022 هم میتوان رقابت های فوتبالی را دیده و هم گردش شهری داشت و از تفریح در ویلاجیو مال لذت برد.

villaggiomall5

جهت اطلاع از قیمت و خرید تور قطر ویژه جام جهانی 2022  میتوانید به سایت راز آسمان پایتخت مراجعه کنید. همچنین می‌توانید در ساعات اداری با کارشناسان راز آسمان پایتخت در ارتباط باشید. کارشناسان ما آماده‌ی راهنمایی و پاسخگویی هستند.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ