02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

جزیره مصنوعی مروارید قطر

جزیره مصنوعی مروارید قطر 

جزیره مصنوعی مروارید قطر در نزدیکی شهر دوحه و در خلیج فارس واقع شده است. مروارید قطر جزیره‌ی ساخت دست انسان است و دارای وسعت تقریبا 1.5 کیلومتر مربع است. این جزیره به مساحت 400 هکتار است و بعد از پایان ساخت آن 32 کیلومتر ساحل جدید به کرانه‌های کشور قطر اضافه شد. این جزیره خود از 13 جزیره کوچک تشکیل شده است که 15 هزار واحد مسکونی را در خود جای میدهند.جزیره مروارید یکی از جاذبه های گردشگری قطر است که برای گذراندن تعطیلات و اوقات فراغت مکان بسیار دلچسبی است. جزیره مروارید با وجود هتل‌ها و رستوران‌های جذاب و اسکله‌های تفریحی بسیار معروف است. جزیره مروارید با نوع زندگی مجلل، خریدها و سرگرمی‌های هیجانی و منظره‌ای با زندگی اجتماعی پر رونق به یک شگفتی واقعی تبدیل شده است.

qatarpearlartificial1

چند حقیقت جالب مروارید قطر

جزیره مروارید یکی از بهترین جاذبه های گردشگری قطر محسوب می‌شود که سالانه بیش از 15 هزار نفر از این جزیره بازدید میکنند. هر ساله بر تعداد این بازدید کنندگان نیز افزوده میشود. جزیره مروارید که بهترین جواهر خاورمیانه است، دارای معماری خیره کننده و تم مدیترانه و لوکس است و جایزه بهترین طراحی در ساخت و اجرا را دارد. اولین پروژه خاورمیانه است که به تمام مردم دنیا اجازه مالکیت آزاد میدهد. شرایط خرید خانه برای تمام مردم دنیا فراهم است و دارای ساکنان بین المللی نیز است. دارای طولانی‌ترین مسیر پیاده‌روی و خرده فروشی‌های ساحلی است. جزیره مروارید دارای سیستم بزرگ خنک کننده منطقه است و یکی از منحصر به فردترین اتفاق‌هایی است که هر گردشگری که با تور قطر به این کشور میاد باید ببیند. 

qatarpearlartificial2

مراکز خرید جزیره مصنوعی

با خرید در مروارید قطر تجربه‌ای منحصر به فرد را کسب می‌کنید. بوتیک‌های مد، جواهرات و سبک زندگی شیک و وجود فروشگاه‌های تخصصی خریدی بی نظیر را برایتان رقم خواهد زد. خرید در فضای باز و شرایطی مجلل و در عین حال فضای بسیار آرام را تجربه خواهید کرد.

رستوران ها و کافه های جزیره مصنوعی

طعم بی نظیر انواع غذاها را در رستوران‌های منحصر به فرد جزیره مصنوعی مروارید قطر تجربه خواهید کرد. جزیره مروارید یک مقصد پر جنب و جوش غذاخوری است که با مناظر زیبا و دیدنی ترکیب میشود. ترکیبی از کافه‌ها و رستوران‌ها را می‌بینید که متناسب با هر سلیقه‌ای انتخاب شده‌اند. از رستوران‌های کنار آب گرفته تا رستوران‌های ساده و خانوادگی، از غذاهای سریع موجود تا غذاهای مجلل، همگی با ایده‌های خلاقانه کنار هم قرار گرفته‌اند.

qatarpearlartificial3

سرگرمی های خاص جزیره مصنوعی مروارید قطر

جزیره مصنوعی مروارید قطر مکانی بی نظیر برای گذراندن اوقات فراغت است. انواع سرگرمی‌های هیجانی که برای همه اعضای خانواده مناسب باشد را در این جزیره می‌بینید. تفریحاتی شگفت انگیز که برای گردشگران تور دوحه بسیار خاطره ساز است. سرگرمی‌های هیجانی جزیره مروارید

سینما نوا

 دیدن فیلم در این سینما تجربه‌ای خاص و بی نظیر در تور دوحه به شمار می‌رود. سینمایی با ظرفیت 1500 نفر که با 12 صفحه نمایش پیشرفته و با کیفیت، برای علاقه مندان به سینما جذاب است.

مجموعه‌ی سرگرمی مگاپلیس مروارید قطر

 مجموعه‌ای جامع از بازی‌هایی با تکنولوژی بالا، پاساژ و شخصیت‌های کارتونی غول پیکر و فضایی با رنگهای شاد و متنوع است.

کیدی زون

دنیایی از اسباب بازی‌ها که با اسباب بازی‌های خلاقانه، آموزشی و الکترونیکی، شگفت زده خواهید شد.

پله‌های پیانو

پله‌های پیانویی مشرف به خرده فروشی محله قنات است. ملودی‌هایی کلاسیک از قبل برای این پله‌ها برنامه ریزی شده است و با پریدن روی هر پله ملودی آن پخش میشود.

شهر کوریو مروارید قطر

 زمین بازی پرماجرایی است که با بازی‌های تعاملی و آموزشی برای کودکان سرگرم کننده است. از طریق بازی‌های متنوع، علوم و مطالب مفید به کودکان آموزش داده میشود.

شهر خاک رس

یک استودیوی سرامیکی در محله قنات است که محل آموزش ساخت اشیاء سفالی است. تجربه ای جذاب، آرامش بخش و سرگرم کننده برای کودکان و بزرگسالان محسوب میشود.

چرخ و فلک

این چرخ و فلک ونیزی، با چراغ های روشن و نقاشی‌های جالب، مورد علاقه اکثر خانواده ها است.

qatarpearlartificial4

علامت عشق به قطر

 نمادی در پورتو عربیا است و عکاسی با این علامت، طرفداران بسیاری دارد.

سالن یخ  در ساب زیرو

 تجربه ای منحصر به فرد از یخبندان در قطر است که توسط مجسمه های یخی احاطه شده‌اند.

تاکسی‌های آبی

 جزیره مصنوعی مروارید قطر اولین سرویس تاکسی آبی دوحه را اجرا میکند. استفاده از تاکسی آبی بسیار هیجان انگیز است. با استفاده از این تاکسی، مسیر کوتاهتری برای رفتن از یک طرف جزیره به طرف دیگر آن، طی می‌شود.

زمین بازی عمومی

 این زمین دارای سرسره های سرگرم کننده، میمون بازها، تاب و فواره‌های زمینی است.

پیاده‌رو تخته

در امتداد پیاده‌رو زیبای پورتو عربیا قدم بزنید و از دیدن مناظر لذت ببرید. خود را برای یک نوشیدنی به یکی از کافه های مسیر مهمان کنید.

qatarpearlartificial5

بهترین زمان سفر به قطر و بازدید از جزیره مروارید

بهترین زمان بازدید از جزیره مصنوعی مروارید قطر فصل پاییز، زمستان و اوایل بهار است. فصل تابستان بسیار گرم و شرجی است و مناسب تهیه تور قطر نیست. با توجه به رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر که در ماه‌های آبان و آذر صورت میگیرد، میتوانید جهت تهیه تور ویژه جام جهانی اقدام کنید. با تهیه تور جام جهانی قطر 2022 هم به دیدار رقابت‌‌ها رفته و هم با تفریح در جزیره مروارید از اوقات فراغت خود لذت ببرید.
جهت اطلاع از قیمت و خرید تور قطر ویژه جام جهانی 2022  میتوانید به سایت راز آسمان پایتخت مراجعه کنید. در ساعات اداری نیز کارشناسان ما آماده‌ی راهنمایی و پاسخگویی به شما هستند.   

qatarpearlartificial6 

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ