02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

مرکز خرید میگروس آنتالیا

مرکز خرید میگروس آنتالیا

با فرارسیدن فصل بهار و تابستان تورهای آنتالیا به یکی از محبوب‌ترین تورهای خارجی تبدیل می‌شوند. این شهر ساحلی به دلیل قرار گرفتن در کنار دریای مدیترانه بسیار خوش آب و هواست. همچنین جاذبه‌های گردشگری آنتالیا نیز این شهر را به یکی از جذاب‌ترین شهرهای ترکیه تبدیل کرده است. بسیاری از افرادی که آنتالیا را برای سفر انتخاب می‌کنند؛ علاوه بر بازدید از جاذبه‌های گردشگری و سواحل این شهر از مراکز خرید آن نیز دیدن می‌کنند. خرید در آنتالیا یکی از تفریحات مورد علاقه گردشگران است. در آنتالیا مرکز خریدهای مختلفی وجود دارد. مرکز خرید میگروس آنتالیا یکی از بهترین مرکز خریدهای این شهر است که ما در ادامه قصد داریم به طور کامل به معرفی آن بپردازیم؛ پس همراهمان بمانید.

migros1

معرفی مرکز خرید میگروس آنتالیا

مرکز خرید میگروس آنتالیا جایی است که در سفرتان به آنتالیا نباید از دیدن آن غافل شوید. این مرکز خرید در سال 2001 افتتاح شد و از آن زمان تاکنون به عنوان یکی از بهترین مرکز خریدهای شهر آنتالیا شناخته می‌شود. شما در این مرکز خرید می‌توانید اجناس مورد علاقه‌تان را بخرید، در رستوران‌هایش غذا سفارش دهید و در سینما یا شهربازی‌اش اوقات خوشی را با دوستان و خانواده‌تان سپری کنید. این مرکز خرید سه طبقه است و سه ورودی مجزا دارد. یکی از ورودی‌ها مستقیماً شما را به طبقه اول مرکز خرید می‌رساند و ورودی‌های دیگر مربوط به طبقه همکف هستند.

migros2

همچنین همه امکانات مورد نیاز برای گردشگران در مرکز خرید میگروس فراهم شده است. آسانسور، پله‌برقی، سرویس بهداشتی، فودکورت و... بخشی از امکانات این مرکز خرید بزرگ هستند. در مرکز خرید میگروس بسیاری از برندهای معروف ترکیه و برندهای اروپایی شعبه دارند. شاید به همین دلیل است که تقریباً تمام گردشگرانی که به خرید کردن علاقه دارند، در طول سفرشان حتماً سری هم به این مرکز خرید می‌زنند. بیش از 130 فروشگاه پوشاک، لوازم‌آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و... در مرکز خرید میگروس وجود دارد که به‌روزترین محصولات را به مشتریانشان عرضه می‌کنند.

با امکانات مرکز خرید میگروس آنتالیا بیشتر آشنا شوید

همان‌طور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم؛ در مرکز خرید میگروس آنتالیا به جز فروشگاه‌ها، امکانات دیگری نیز وجود دارد تا گردشگران و بازدیدکنندگان بتوانند اوقات خوشی را در آن تجربه کنند. برخی از این امکانات عبارت‌اند ازدر رستوران‌ها و فودکورت‌های میگروس غذا بخورید.احتمالاً برای شما هم جالب است که بدانید بیش از سی فودکورت و رستوران در مرکز خرید میگروس آنتالیا وجود دارند. تعداد زیاد رستوران‌های این مرکز خرید، دست شما را برای انتخاب غذا باز می‌گذارد. شما می‌توانید در این رستوران‌ها، فست فود بخورید یا به سراغ غذاهای ترکی بروید. انواع غذاهای بین‌المللی نیز از دیگر گزینه‌های پیش رویتان است.

migros3

رستوران اوستا دونر، برگر کینگ و استارباکس نیز از معروف‌ترین رستوران‌ها و کافه‌های مرکز خرید میگروس هستند.بسیاری از مرکز خریدهای شهرهای بزرگ ترکیه مجهز به سالن سینما هستند. مرکز خرید میگروس آنتالیا نیز از این قاعده مستثنا نیست. هشت سالن سینما در این مرکز خرید وجود دارد که فیلم‌های ترکی و بسیاری از فیلم‌های روز دنیا در آن‌ها به نمایش درمی‌آیند. اگر به سینما علاقمندید و دوست دارید در یک سالن سینمای مجهز و پیشرفته یک فیلم جذاب تماشا کنید؛ حتماً سری به سینما ماکسیموم بزنید.

شهربازی آکتورلند؛ جذابترین بخش مرکز خرید میگروس آنتالیا

اگر از خرید خسته شدید و قصد فیلم دیدن یا غذا خوردن نیز ندارید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم به شهربازی آکتورلند در طبقه منفی یک بروید. این شهربازی جذاب می‌تواند انتخاب خوبی برای سرگرم شدن کودکان باشد. البته که بزرگسالان نیز از این شهربازی استقبال می‌کنند و دوست دارند ساعاتی را در کنار فرزندانشان به بازی و سرگرمی بپردازند.

از مرکز خرید میگروس آنتالیا چی بخریم؟

بیشتر کسانی که به آنتالیا سفر می‌کنند زمانی را برای بازدید از مرکز خریدهای این شهر اختصاص می‌دهند. مرکز خرید میگروس آنتالیا معمولاً در لیست مرکز خریدهای مورد علاقه بسیاری از عاشقان خرید وجود دارد. شما می‌توانید بسیاری از محصولات مورد علاقه‌تان را از این مرکز خرید تهیه کنید. در ادامه کمی بیشتر درباره فروشگاه‌های میگروس صحبت خواهیم کرد.

migros4فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی

 این فروشگاه‌ها جزو فروشگاه‌های مورد علاقه بسیاری از خانم‌ها هستند. اگر به مرکز خرید میگروس آنتالیا رفتید؛ مطمئنیم که فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی میگروس می‌تواند شما را راضی کند. فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی در طبقات همکف، منفی یک و طبقه اول قرار دارند. شما می‌توانید انواع برندهای معروف لوازم آرایشی و بهداشتی مانند ایوروشه، گلدن رز، فلورمار و... را از این فروشگاه‌ها تهیه کنید.

فروشگاه‌های پوشاک

 فرقی نمی‌کند که به دنبال پوشاک مردانه باشید یا بخواهید پوشاک زنانه و بچه‌گانه بخرید. هر نوع لباسی که بخواهید در مرکز خرید میگروس پیدا می‌شود. تعداد زیادی از فروشگاه‌های این مرکز خرید در زمینه فروش پوشاک فعالیت می‌کنند؛ بنابراین دست خالی از میگروس بیرون نخواهید رفت.

زیورآلات و اکسسوری

 بیش از چهارده فروشگاه مخصوص زیورآلات و اکسسوری در مرکز خرید میگروس آنتالیا وجود دارد. شما می‌توانید بسیاری از برندهای مشهور و تخصصی در زمینه تولید و فروش انواع اکسسوری را در این مرکز خرید ببینید. سواچ، اکسسورایز و پاندورا تعدادی از فروشگاه‌های اکسسوری مرکز خرید میگروس هستند.

لوازم خانگی

 همان‌طور که گفتیم در این مرکز خرید همه چیز پیدا می‌شود. برخی از فروشگاه‌های میگروس در زمینه فروش انواع لوازم خانگی فعال هستند. اگر به دنبال خرید لوازم خانگی لوکس هستید؛ ما مرکز خرید میگروس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید انواع لوازم خانگی باکیفیت را با قیمتی مناسب از اینجا تهیه کنید.

migros5

مرکز خرید میگروس آنتالیا کجاست؟

مرکز خرید میگروس آنتالیا در محله‌ای به نام آراپسویو در بلوار آتاتورک قرار دارد. شما می‌توانید با تاکسی و اتوبوس به راحتی از بخش‌های مختلف شهر به این مرکز خرید دسترسی داشته باشید. همچنین شاتل‌های بسیاری از هتل‌ها، مسافران را تا این مرکز خرید همراهی می‌کنند. این مرکز خرید بزرگ همه روزه از ساعت ده صبح تا یازده شب باز است.
اگر قصد سفر به شهر زیبای آنتالیا را دارید و می‌خواهید تور ترکیبی استانبول آنتالیا نوروز را برای خود و خانواده‌تان رزرو کنید می‌توانید از طریق وب‌سایت آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت این کار را انجام دهید. رزرو تورهای مختلف داخلی و خارجی به صورت آنلاین امکان‌پذیر است. همچنین کارشناسان ما آماده پاسخگویی به تمامی سؤالات شما عزیزان هستند.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ