02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

پارک رتیرو

پارک رتیرو اسپانیا کجاست ؟

اگر می خواهید ویزای توریستی اسپانیا را دریافت کنید بهتر است که تمامی جاذبه های گردشگری این کشور را بشناسید. پارک رتیرو به عنوان یکی از بهترین پارک هایی شناخته می‌ شود که هر ساله بازدیدکنندگان زیادی از این پارک بازدید می کنند. پارک رتیرو اسپانیا در شهر مادرید قرار گرفته است و دارای قدمت طولانی می باشد. بسیاری از افراد جهت دریافت ویزای شنگن مایل هستند که بهترین روش را انتخاب نمایند. ویزای توریستی به عنوان یکی از بهترین روش های دریافت ویزای شنگن شناخته می شود.

retiro1

اگر می خواهید در کمترین بازه زمانی پاسپورت اروپا را دریافت کنید می توانید برای اخذ پیکاپ پاسپورت اقدام نمایید. در صورتی که نمی دانید پیکاپ پاسپورت چیست بهتر است با کارشناسانی که در این زمینه تخصص و تجربه بیشتری دارند مشورت کنید.کارشناسان موسسه مهاجرتی که در این زمینه فعالیت می کنند شرایط دریافت پیکاپ پاسپورت و همچنین ویژگی های این پاسپورت را برای شما توضیح می دهند.

ویژگی های پارک زیبای رتیرو

 پارک گردشگری رتیرو به عنوان ری مادرید شناخته می ‌شود. این پارک در نزدیک موزه پرادو قرار گرفته است. به همین دلیل بسیاری از افرادی که از این پارک بازدید می‌کنند می ‌توانند جاذبه های گردشگری نزدیک به پارک را مورد بازدید قرار دهند. قدمت پارک مربوط به سال ۱۳۲۰ میلادی می باشد. این پارک در زمان پادشاه فیلیپ دوم اهمیت زیادی داشته است و اکنون نیز به عنوان یک پارک تاریخی از آن نام می‌ برند. در ابتدا این مجموعه تنها برای افرادی که در خاندان سلطنتی زندگی می کردند بود، اما پس از مدتی تمامی مردم توانستند از این مجموعه تفریحی استفاده کنند.

retiro2

مساحت کلی پارک گردشگری رتیرو حدود یک کیلومتر می باشد. در لبه مرکزی شهر شهر مادرید می توانید این پارک را مشاهده نمایید و از جاذبه های متفاوت پارک در فصل های گوناگون بازدید کنید. درون این پارک یک کاخ سلطنتی وجود دارد که جاذبه های گردشگری زیادی را در کاخ سلطنتی می توانید مشاهده نمایید. موزه ای از نقاشی هایی که مربوط به قرن ۱۹ و ۲۰ میلادی است در این کاخ قرار گرفته که این نقاشی‌ ها را هنرمندان بزرگی کشیده اند و مشاهده آنها خالی از لطف نمی باشد. نقاشان اسپانیایی شهرت زیادی دارند چرا که از ایده های خلاقانه ای برای نقاشی های خود استفاده می کرده اند.

retiro3

رویدادهای پارک رتیرو

پارک رتیرو اسپانیا در حالت لغوی به عنوان یک پارک دنج شناخته می شود. در بین مردم محلی این پارک شهرت زیادی دارد. در سراسر سال رویدادهای متفاوتی مانند آتش بازی، رویدادهای تعطیلاتی، کنسرت ها و حتی رویدادهای ورزشی را در این پارک برگزار می‌ کنند. این پارک به عنوان یک منطقه ورزشی برای افراد پیر و جوان شناخته می شود. در مجموعه ورزشی پارک بسیاری از تجهیزات ورزشی و وسایل تمرینی قرار گرفته اند.

retiro4

با اینکه وسیله های ورزشی پارک قدیمی هستند شما به راحتی می توانید از آنها استفاده کنید. پارک مادرید به عنوان یکی از اصلی‌ ترین جاذبه‌ های توریستی شهر مادرید شناخته می‌ شود. بنابراین بازدید از این پارک را به هر یک از بازدید کنندگانی که به شهر مادرید رفته اند توصیه می نماییم.

باغ رز پارک زیبای رتیرو مادرید

باغ رز به عنوان یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری پارک مادرید شناخته می‌ شود. این باغ طاق های فلزی زیبایی دارد که رزهای متفاوت از طاق ها بالا رفته اند. بالا رفتن رزها از طاق، نمای زیبایی به پارک بخشیده است. مجسمه فرشته در مرکز باغ قرار گرفته که این مجسمه زیبایی پارک را چندین برابر کرده است. مجسمه فرشته نماد پایین آمدن لوسیفر از بهشت می باشد. پارک مادرید را با نام‌ های دیگری مانند بوئن رتیرو و خاردنیس می شناسند. افراد زیادی هر ساله از این پارک و باغ رز بازدید می ‌کنند. این پارک درخت ها و گل های زیادی دارد. در واقع درختان و گل های پارک تاثیر مثبتی روی آب و هوای شهر مادرید گذاشته اند.

retiro5

بهترین ورودی پارک رتیرو

بهترین ورودی پارک رتیرو درب قسمت شمالی است. در این ورودی شما می توانید دریاچه مصنوعی بزرگی را مشاهده کنید که بسیار زیبا می باشد. در قسمت شمالی این پارک بنای یادبود پادشاه آلفونسو دوازدهم را قرار داده ‌اند. در میان پارک یک ستون به طرح رومی بنا شده است. در قسمت بالای ستون مجسمه ‌ای از شاه را قرار داده ‌اند. در این پارک کارگاه های متفاوت و نمایشگاه های گوناگون برگزار می‌ شود. نمایشگاه گل و گیاه به عنوان مهمترین نمایشگاه شناخته می ‌شود که هر سال در این پارک برگزار می‌ شود. همچنین نمایشگاه کتاب به عنوان یکی دیگر از نمایشگاه ‌های بین‌ المللی این پارک است. به طور کلی باید به خوبی بدانید که رویدادهای متفاوتی در این پارک برگزار می کنند.

retiro6

امکانات پارک زیبای رتیرو چیست ؟

پیش از اینکه به پارک رتیرو بروید باید در مورد امکانات تفریحی این پارک اطلاعات بیشتری در اختیار داشته باشید. مردم شهر مادرید به دلیل آب و هوای مناسبی پارک، هر هفته به پارک مادرید می روند و در این پارک ساعتی را به مطالعه و پیاده روی می پردازند. چشم انداز زیبایی که این پارک دارد موجب شده بسیاری از افراد روزانه از این پارک بازدید کنند. زمان بارش باران این پارک بسیار خاص و دیدنی می شود. کافه های زیبایی در فضای باز این پارک قرار گرفته تا شما از نوشیدنی های کافه لذت ببرید. این پارک دارای یک دریاچه مصنوعی کوچک است که زیبایی منحصر به فردی دارد.

retiro7

به طور کلی باید به خوبی بدانید که امکانات بی نظیری را برای این پارک مادرید در نظر گرفته اند تا بازدیدکنندگان از بازدید پارک لذت ببرند. گروه موسیقی زنده در پارک فعالیت می‌ کنند و موسیقی های جذاب و سرزنده ای را می زنند تا بازدیدکنندگان از اوقات فراغت خود لذت ببرند. در قسمت جنوبی پارک ساختمانی قرار گرفته که این ساختمان مربوط به فیلیپ چهارم است.

retiro8

قصر کریستالی در قسمت جنوب دریاچه مصنوعی قرار گرفته که این قصر را در سال ۱۸۸۷ تاسیس کرده‌ اند. هر یک از بناهایی که در این پارک تاسیس شده اند ویژگی های منحصر به فردی دارند و به دلایل متفاوت راه اندازی گشته اند.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ