02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

صومعه پدرالمس

صومعه پدرالمس کجاست؟

با دریافت ویزای توریستی اسپانیا می توانید از جاذبه های گردشگری این کشور بازدید نمایید. صومعه پدرالمس اسپانیا به عنوان یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری شهر بارسلونا شناخته می ‌شود. بسیاری از افراد برای دریافت ویزای شنگن مایل هستند بهترین روش را انتخاب نمایند.

pedralbes1

ویزای توریستی به عنوان بهترین روش دریافت ویزای شنگن شناخته می ‌شود. اگر می خواهید سریع ترین روش را برای دریافت پاسپورت اروپا انتخاب کنید می توانید پیکاپ پاسپورت را دریافت نمایید. اگر نمی دانید پیکاپ پاسپورت چیست باید با کارشناسانی که در زمینه ارائه خدمات اقامت فعالیت می کنند مشورت کنید. کارشناسان حرفه ای شرایط دریافت پاسپورت و همچنین نحوه دریافت ویزای شنگن را می شناسند. به همین دلیل می توانند شما را راهنمایی ‌کنند پیکاپ پاسپورت را دریافت نمایید.

معرفی بنای زیبای پدرالمس

معماری صومعه پدرالمس بسیار باشکوه و بی نظیر می باشد. به همین دلیل توجه بسیاری از مسافران و گردشگران را جلب نموده است. این صومعه در لیست بازدید بیشتر تورهای گردشگری قرار می گیرد. شما بر اساس علایق خود می توانید از جاذبه ‌های گردشگری متفاوت شهر بارسلونا بازدید نمایید. شهر بارسلونا یکی از جذاب ترین شهرهای کشور اسپانیا به شمار می ‌رود که آثار طبیعی و تاریخی زیادی دارد. امروزه بسیاری از توریست ‌ها و گردشگران مایل هستند جاذبه های گردشگری هر یک از شهرها را با دقت مشاهده نمایند.

pedralbes2

بنای پدرالمس به عنوان یکی از قدیمی ترین صومعه های شهر بارسلونا شناخته می ‌شود که توجه بسیاری از گردشگران را جذب نموده است. این صومعه در یک پارک کوچک قرار گرفته و اطراف آن بوته ها و درختان زیادی هستند. این صومعه را در سال ۱۳۲۶ میلادی تاسیس کرده‌ اند. این جاذبه گردشگری دارای یک ساختمان سه طبقه است که در گذشته از آن برای برای استراحت راهبه ها استفاده می کرده اند.

بهترین زمان بازدید از صومعه پدرالمس 

شما می توانید جهت بازدید از معماری بنای پدرالمس برنامه ریزی مناسبی انجام دهید تا در زمان کوتاهی از این جاذبه گردشگری بازدید کنید. امروزه یکی از مهمترین دغدغه هایی که بیشتر گردشگران زمان بازدید از جاذبه‌ های گردشگری دارند این است که مناسب ترین زمان بازدید را انتخاب نمایند. این صومعه در نزد مردم محلی دارای اهمیت زیادی است. به همین دلیل افراد سعی می کنند در روزهای آخر هفته حتما از این مکان بازدید کنند.

pedralbes3

اگر شما مایل هستید که از صومعه پدر المس شهر بارسلونا بازدید نمایید می توانید بهترین فصل را انتخاب کنید و برنامه ریزی تان را انجام دهید. فصل پاییز و بهار به عنوان بهترین فصل شناخته می‌ شوند که می توانید از این صومعه بازدید کنید. مسافران و گردشگران زیادی در این فصل ها از جاذبه های گردشگری بارسلونا بازدید می‌ کنند. اگر مایل هستید در خلوت ترین بازه زمانی از این صومعه بازدید نمایید می توانید فصل زمستان را جهت بازدید انتخاب کنید.

بازدید از صومعه تاریخی پدرالمس چقدر طول می کشد ؟

مدت زمان بازدید از صومعه پدرالمس به میزان علاقه شما بستگی خواهد داشت. مسافرانی که می ‌خواهند در سفر خود از صومعه بازدید کنند می توانند قسمت های متفاوت این صومعه را مورد بازدید قرار دهند. حدود یک الی دو ساعت طول می کشد تا از این صومعه بازدید نمایید. بازدید از صومعه رایگان است، به همین دلیل گردشگران و توریست ها می توانند بدون پرداخت هزینه از این صومعه بازدید کنند. درختان متفاوتی در اطراف این صومعه قرار گرفته اند و فضای بی نظیری را به وجود آورده ‌اند. فضای اطراف صومعه موجب شده که توریست‌ ها و گردشگران عکس های زیبایی را از این فضا به ثبت برسانند.

pedralbes4

مسیر دسترسی به صومعه پدرالمس

برای رفتن به بنای پدر المس باید راه دسترسی به این بنا را بدانید. بیشتر گردشگران و توریست هایی که به بارسلونا می روند به محض وارد شدن به این شهر، نقشه گردشگری آن را تهیه می کنند. از طریق نقشه گردشگری می‌ توانید جاذبه های گردشگری شهر بارسلونا را مورد بررسی قرار دهید. شما نیز در زمان سفرتان به شهر بارسلونا می توانید نقشه الکترونیکی شهر را روی گوشی نصب کنید و با وسایل نقلیه به راحتی به صومعه بروید. این صومعه در خیابان باکسیدا دل مونستیر قرار گرفته است. شما به صورت ۲۴ ساعته می توانید از این صومعه بازدید نمایید.

pedralbes6

نزدیک ترین هتل ها به صومعه تاریخی پدرالمس

در صورتی که می خواهید به صومعه پدر المس بروید باید نزدیک ترین هتل های صومعه را بشناسید. در واقع این صومعه بارسلونا به دلیل نزدیکی خود به بهترین و خاص ترین هتل ها توانسته توجه بیشتر مسافرین را جلب کند. هر یک از هتل هایی که به این صومعه نزدیک هستند امکانات بی نظیری دارند. شما می توانید از امکانات هتل ها برای اقامت لذت ‌بخش استفاده کنی.  هتل سوفیا به عنوان یکی از مهم ‌ترین هتل هایی است که در نزدیکی این صومعه قرار گرفته است.

نزدیک ترین مکان های گردشگری نزدیک به صومعه پدرالمس

بعد از اینکه از معماری بنای پدرالمس بازدید نمودید می توانید از نزدیک ترین جاذبه های گردشگری به صومعه بازدید کنید. این صومعه در مرکز بارسلونا قرار گرفته، به همین دلیل به راحتی می توانید بعد از بازدید صومعه جاذبه‌های گردشگری دیگر را مورد بازدید قرار دهید. نزدیک بودن صومعه به دیگر جاذبه های گردشگری به عنوان یکی از مهم‌ترین مزیت های آن شناخته می شود. در صورتی که علاقه مند هستید از جاذبه های دیگر شهر بارسلونا بازدید کنید می توانید نزدیکترین جاذبه های گردشگری به صومعه را مورد بررسی قرار دهید. پارک سروانتس، ورزشگاه نیوکمپ، خیابان سانتنس، مرکز خرید لیا دیاگونال، مرکز خرید گرن ویا، کازا باتیو و ... به عنوان مهمترین مکان های گردشگری هستند که نزدیک صومعه می باشند.

pedralbes7

رستوران های نزدیک به صومعه تاریخی پدرالمس

همچنین رستوران های متفاوتی نزدیک به صومعه پدرالمس هستند. هر یک از گردشگران و مسافران مایل هستند بعد از بازدید صومعه، به رستوران های منحصر به فرد اسپانیا بروند. هر یک از رستوران هایی که به این صومعه نزدیک هستند منوی بی نظیری دارند. شما می توانید قبل از سفرتان به اسپانیا لیست رستوران هایی که نزدیک صومعه می باشند را بررسی کنید. در نزدیکی صومعه می توانید رستوران های مشهوری که غذاهای اروپایی و بین المللی سرو می کنند را مشاهده نمایید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ