02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

شهر لیدن هلند

شهر لیدن هلند کجاست؟

اگر می خواهید با تور هلند به این کشور زیبا بروید بهتر است که از شهر لیدن هلند هم بازدید نمایید. کشور هلند شهرهای زیادی دارد که هر یک از آنها دارای ویژگی های متنوعی هستند. بنابراین برای بازدید از این شهرها باید در مورد ویژگی ها و مشخصات آنها اطلاعات بیشتری به دست آورید. امروزه بسیاری از افراد با دریافت ویزا شنگن به کشورهای اروپایی سفر می کنند.

leiden1

کشورهای اروپایی تنها با داشتن ویزا شنگن، اجازه ورود به کشور را برایتان صادر می کنند. در صورتی که بیمه ویزای شنگن را دریافت کنید شرایط آسان تری را برای ورود به کشورهای اروپایی خواهید داشت. با دریافت پیکاپ ویزا می توانید در کمترین بازه زمانی به کشورهای اروپایی سفر نمایید. در صورتی که نمی دانید پیکاپ ویزا چیست و نحوه اخذ آن چگونه می باشد باید با افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند مشورت نمایید.

بازدید از شهر گل هلند

اگر به هلند رفته اید باید از شهرهای معروف هلند بازدید کنید. در بین انواع شهرهای معروف هلند می توانید لیدن را انتخاب نمایید که باغ های بزرگ و زیبای زیادی دارد. پرورش باغ های بزرگ در این شهر موجب شده که هر ساله افراد زیادی به این شهر بروند. در قاره اروپا اولین شهری که توانست پرورش گل و باغ های گل را انجام دهد این شهر بود.

leiden2

این شهر را به عنوان گل ملی کشورهای اروپایی می شناسند. در صورتی که به باغ های گل و گل های زیبا علاقه زیادی دارید می توانید به این شهر بروید و از باغ های شهر بازدید نمایید. بسیاری از افراد برای تجارت گل به این شهر می روند و مدت زمان زیادی در شهر اقامت دارند. کشور هلند را به عنوان کشور گل های زیبا می شناسند. بنابراین شما در بیشتر شهرهای این کشور می توانید گل های خاص و منحصر به فردی را مشاهده کنید.

ویژگی های شهر لیدن هلند

بسیاری از افراد بر این باور هستند که در شهر لیدن هلند تنها گل ها و گیاهان خاص پرورش داده می شوند. میوه ها و محصولات ارگانیک زیادی را در این شهر می توانید مشاهده کنید که بسیاری از افراد آنها را خریداری می کنند. در چهارشنبه بازار این شهر محصولات ارگانیک زیادی را به فروش می رسانند. بنابراین اگر به این شهر می روید بهتر است که محصولات ارگانیک این شهر را هم خریداری کنید.

leiden3

میوه ها، سبزی ها، محصولات لبنی و ... ارگانیک که در این شهر به فروش می رسند بسیار خوشمزه هستند. صنایع دستی زیادی را در این شهر مشاهده می کنید که می توانید آنها را به عنوان سوغات خریداری کنید. به طور کلی باید بدانید که این شهر یکی از شهرهای زیبای کشور هلند است که طبیعت زیبایی دارد. طبیعت زیبای شهر به عنوان مهمترین ویژگی آن به شمار می رود.

تفریحات شهر لیدن شهر گل هلند

اگر می خواهید به شهر لیدن هلند بروید باید تفریحات این شهر را به خوبی بشناسید. در صورتی که تفریحات شهر را بررسی کنید و قبل از سفر آنها را بدانید بدون شک از سفر خود لذت می برید. مهمترین تفریح که در این شهر وجود دارد سوار شدن بر قایق های تفریحی می باشد. شما زمانی که روی قایق های تفریحی این شهر سوار شوید می توانید روی رودخانه راین گردش نمایید. قایق های زیادی را در کنار ساحل شهر مشاهده می کنید که برای سوار شدن می توانید آنها را کرایه کنید. ساختمان های این شهر زیبا و رنگارنگ هستند. با قدم زدن در این شهر می توانید از ساختمان های شهر بازدید کنید.

leiden4

جشنواره های گل یکی دیگر از تفریحات این شهر به شمار می روند.از آنجایی که این شهر را به عنوان شهر گل می شناسند می توانید در جشنواره های گل این شهر شرکت کنید و گل های زیبا و خاص شهر را مشاهده نمایید. در بین انواع شهرهای معروف هلند باید بدانید که این شهر تفریحات زیادی ندارد. مهمترین تفریح این شهر بازدید از باغ های گل می باشد. اگر علاقه زیادی به طبیعت و گل های خاص داشته باشید، سفر به این شهر برایتان جذاب خواهد بود. دقت داشته باشید که قبل از سفر به این شهر باید در مورد جشنواره های گل شهر آگاهی بیشتری به دست آورید.

بهترین زمان سفر به شهر لیدن هلند

برای سفر به شهر لیدن هلند باید بهترین زمان را انتخاب کنید. فصل بهار به عنوان بهترین فصل برای رفتن به این شهر انتخاب می شود. شما می توانید در این فصل گیاهان و گل های زیبایی را مشاهده کنید. به طور کلی هر یک از افرادی که می خواهند در تور هلند شرکت کنند، فصل بهار را برای سفر خود انتخاب می کنند.

leiden5

بیشتر شهرهای هلند در این فصل زیبا و دوست داشتنی می باشند. هوای کشور هلند در فصل بهار بسیار دلنشین می شود. شما می توانید در فصل بهار به این کشور بروید و از آب و هوا و طبیعت زیبای شهر لذت ببرید. امروزه بسیاری از افراد مایل هستند که برای سفر به کشورهای متنوع، بهترین فصل را انتخاب کنند. برخی از شهرها در فصل زمستان دیدنی تر می باشند. کشور هلند از جمله کشورهایی است که در دو ماه اول فصل بهار جذابیت بی نظیری دارد.

تاریخچه شهر لیدن شهر گل هلند

شهر لیدن هلند در آغاز به عنوان یک روستای کوچک معرفی می شد، اما بعد از مدتی رشد کرد و جمعیت زیادی وارد این شهر شدند. این شهر زمانی که روستا بود روی یک تپه قرار گرفت. بعد از مدتی خانه های بیشتری را در قسمت پایین تپه ایجاد کردند. به دلیل محل مناسبی که این شهر داشت بعد از مدتی آن را به عنوان یکی از شهرهای مهم کشور هلند معرفی کردند. از آنجایی که آب و هوای این شهر برای پرورش گل شرایط مناسبی داشت، باغ های گل زیبایی را در این شهر تاسیس کردند.

leiden6

از شهرهای متنوع گل های زیادی را به این شهر می آورند تا پرورش دهند. به مرور زمان این شهر رشد کرد و جمعیت زیادی برای کار کردن به این شهر آمدند. اکنون این شهر را به عنوان یکی از شهرهای مهم کشور هلند به شمار می آورند که نقش مهمی روی اقتصاد کشور دارد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ