02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

شهر هاگ هلند

چگونه به شهر هاگ هلند برویم؟

اگر می خواهید به تور هلند بروید باید تمامی شهرهای این کشور زیبا را بشناسید. شهر هاگ هلند به عنوان یکی از زیباترین و جذاب ترین شهرهای این کشور شناخته می‌ شود. بسیاری از افراد این شهر را می‌شناسند و برای رفتن به این شهر اقدام به دریافت ویزا شنگن می ‌نمایند. شما زمانی که می‌ خواهید ویزای شینگن را دریافت کنید بهتر است بیمه ویزای شینگن را کسب نمایید.

hague1

با دریافت بیمه ویزا خیالتان راحت است که سفری آسوده و عمیق خواهید داشت. امروزه بسیاری از افراد برای رفتن به کشورهای اروپایی اقدام به دریافت پیکاپ ویزا می نمایند. در صورتی که نمی دانید پیکاپ ویزا چیست و چه کاربردی دارد باید با کارشناسانی که در این زمینه فعالیت می‌ کنند مشورت کنید. آنها به خوبی شما را راهنمایی می کنند تا برای دریافت بیمه اقدامات لازم را انجام دهید.

موقعیت جغرافیایی و ویژگی های شهر هاگ هلند

با اینکه آمستردام به عنوان پایتخت کشور هلند شناخته می شود، اما شهر هاگ هلند جایگاه مهمی کسب کرده است. این شهر را به عنوان مرکز اداری کشور هلند می شناسند. مهمترین اطلاعاتی که برای این شهر است مربوط به اهمیت اداری و سیاسی آن می باشد. امروزه این شهر مقر دولت هلند، مجلس هلند و همچنین دیوان عالی کشور به شمار می ‌رود. جاذبه های گردشگری زیادی در این شهر قرار گرفته اند. با توجه به موقعیت برتر این شهر بسیاری از کشورهای خارجی سفارتخانه‌ های خود را در این شهر برگزار احداث نموده اند. سفارت ایران در کشور هلند مربوط به این شهر می باشد. علاوه بر اهمیت سیاسی، این شهر جایگاه بین‌ المللی مهمی دارد.

hague2

جاذبه های گردشگری شهر هاگ هلند

دیوان بین المللی و همچنین دیوانه قضایی سازمان ملل متحد در این شهر فعالیت می کنند. اکنون که به خوبی جاذبه موقعیت سیاسی این شهر را شناختید باید جاذبه های گردشگری شهر را مورد بررسی قرار دهید. برخی از مهم‌ ترین جاذبه‌ های گردشگری شهر هاگ عبارت می باشند.

 باغ ژاپنی 

 باغ ژاپنی به عنوان یکی از بهترین باغ های کشور هلند شناخته می ‌شود که در این شهر قرار گرفته است. این شهر زیبای هلند، دارای باغ های متفاوتی است که باغ ژاپنی مهمترین آنها می باشد. از آنجایی که سبک این باغ تا حدودی قدیمی است آن را به عنوان یک باغ خاص معرفی می‌ کنند. بسیاری از مجسمه‌ های خاص ژاپنی را در این باغ قرار داده اند. گیاهان سرسبزی را در این باغ مشاهده می کنید. قارچ ها و لاکپشت های زیادی در این باغ زندگی می کنند. حضور آنها نشان دهنده زندگی طولانی شان در باغ است. این باغ به عنوان یک جاذبه محبوب در شهر شناخته می شود.

hague3

 قصر صلح 

 قصر صلح به عنوان یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر زیبای هلند شناخته می شود. در سال ۲۰۱۳ این قصر جشن صد سالگی اش برگزار کرد. این قصر مکان های مهم بین المللی را در خود جای می دهد. دادگاه دائمی، دادگاه جهانی، کتابخانه و ... به عنوان مهم‌ ترین مکان‌ه ای این کاخ به شمار می‌ روند. تورهای گشت و گذار به طور معمول در آخر هفته به این قصر می توانند مراجعه کنند. مرکز بازدید این قصر به هفت زبان زنده دنیا مسلط است.

 موزه Gemeentemuseum Den Haag

 موزه Gemeentemuseum Den Haag به عنوان یکی از موزه های چند منظوره شهر زیبای هلند شناخته می ‌شود. نمایشگاه ‌های محصولات هنرمندان را می ‌توانید در این موزه مشاهده کنید. بخش هنر معاصر به عنوان مهمترین بخش این موزه شناخته می ‌شود. بازدیدکنندگان می‌ توانند آثار هنری بیشماری را در این موزه مشاهده نمایند. با اینکه این موزه خارج از مرکز شهر می باشد به راحتی با اتوبوس می توانید به این موزه بروید. 

 موزه اتومبیل شهر هاگ

موزه اتومبیل به عنوان موزه های خاص و زیبای شهر هاگ به شمار می ‌رود. این موزه را به عنوان موزه اتومبیل کلاسیک و قدیمی می شناسنند. این موزه بیشتر از ۲۵۰ اتومبیل کلاسیک و قدیمی دارد. برخی از اتومبیل ها مربوط به سال ۱۸۸۶ می باشند. موتورسیکلت های اولیه زیادی را در این موزه می توانید مشاهده کنید. اتومبیل های برتر که مربوط به سال ۱۹۳۵ بوده اند در این موزه قرار گرفته اند. تمامی مجموعه های این موزه شامل زیباترین و قدیمی ترین اتومبیل های خاص و کلاسیک می‌ شوند. این موزه دارای مجموعه ای از هنرهای مربوط به پوسترهای خودرو است.

hague4

 قلعه بینهوف

 قلعه بینهوف به عنوان یکی از قلعه های شهر زیبای هلند به شمار می رود. این قلعه حدود سال سیزدهم میلادی تاسیس شده است. پارلمان و وزارت امور کشور در این قلعه قرار گرفته اند. این قلعه اکنون در حال استفاده می باشد و جلسات زیادی در این قلعه برگزار می گردند. شما می ‌توانید در روزهای تعطیل به این قلعه بروید و از بخش های متفاوت آن بازدید کنید.

 بلوار Scheveningen

 شما می‌توانید از این بلوار که در نزدیکی ساحل شهر زیبای هلند می باشد بازدید نمایید. در حال حاضر ساحل این بلوار بسیار شلوغ است. در واقع این بلوار را به عنوان یکی از جاذبه‌ های مهم گردشگری این شهر می شناسند. بلوار مورد نظر در قرن نوزدهم به عنوان حمام بنا شد. از آن زمان تاکنون افراد زیادی از این بلوار بازدید کرده ‌اند.

بهترین هتل ها و رستوران های شهر هاگ هلند

برای رفتن به شهر هاگ هلند نیاز است که در مورد هتل ها و همچنین رستوران های شهر اطلاعات بیشتری به دست آورید. تعداد هتل های این شهر بسیار زیاد است. برخی هتل‌ ها که پرطرفدار هستند هزینه بیشتری از مسافرین دریافت می‌ کنند. برخی دیگر از هتل ‌ها هزینه شان کمتر می باشد. شما برای رفتن به هتل های متفاوت این شهر باید هزینه‌ های آنها را مورد بررسی قرار دهیم. بیشتر غذاهای اروپایی در هتل های این شهر سرو می شوند. همچنین شما می توانید به رستوران های متفاوت این شهر مراجعه کنید و غذاهای مورد علاقه تان را میل نمایید. هزینه هر یک از غذاها بر اساس نوع منو تعیین می گردد.

hague5

بهترین زمان سفر به شهر هاگ هلند

اگر می خواهید به شهر هاگ هلند بروید باید بهترین فصل را انتخاب کنید. به طور کلی بسیاری از افراد در هر فصلی می توانند به این شهر بروند. در واقع شما محدودیتی برای رفتن به این شهر زیبا ندارید. اگر می خواهید از آب و هوای فصل لذت ببرید و از جاذبه های گردشگری بازدید کنید بهتر است که در فصل بهار یا تابستان به هلند بروید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ