02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

کوه های دولومیت ایتالیا

چگونه به کوه های دولومیت ایتالیا

امروزه بسیاری از افراد با تور ایتالیا به این کشور زیبا سفر می‌ کنند. دولومیت به عنوان یکی از رشته کوه های شمال شرقی ایتالیا شناخته می شود که آن را یکی از مهمترین میراث فرهنگی جهانی می‌شناسند. شما می توانید با ویزای تحصیلی ایتالیا از تمامی جاذبه های گردشگری کشور ایتالیا در بازه زمانی مناسب بازدید کنید.

dolomites1

با دریافت ویزا شنگن شرایط سفر به کشور ایتالیا برای شما فراهم می‌ شود. ویزا ایتالیا نوع D به عنوان یکی از بهترین ویزا هایی شناخته می ‌شود که بسیاری از افراد با دریافت آن می توانند به کشور ایتالیا سفر نمایند. برخی از چشم اندازهای جهانی زیبایی بی نظیری دارند و شما باید به این بخش های مهم جهان سفر کنید تا بتوانید از آثار گردشگری جهانی بازدید نمایید.

dolomites2

موقعیت جغرافیایی کوه های بزرگ ایتالیا

کوه های دولومیت ایتالیا بین استان ترنتینو و بلونو قرار گرفته اند. شما می ‌توانید در هر بازه زمانی که مایل هستید به بازدید از این کوه ها بروید. این کوه ها با دره های زیادی احاطه شده و این ویژگی موجب زیبایی شان گشته است. با توجه به منطقه وسیع که مربوط به این کوه ها می باشد بسیاری از مسیرهای کوهنوردی را در این کوه ها مشاهده می کنید. قبل از سفر باید هدف تان را مشخص نمایید و پس از آن نزدیکترین شهر را برای رفتن به این کوه ها انتخاب کنید. به طور کلی باید بدانید که کورتینا و بولزانو به عنوان دروازه های مربوط به منطقه کوهنوردی شناخته می‌ شوند.

dolomites3

نحوه رفتن به کوه های دولومیت ایتالیا

از آنجایی که دولومیت به عنوان یکی از مهمترین قسمت های آلپ می باشد پرواز مستقیم ندارد. نزدیکترین فرودگاه به این بخش فرودگاه مارکوپولو و ونیز می باشد. پرواز ونیز به عنوان بهترین روش برای رسیدن به رشته کوه های مورد نظر است. همچنین شما با استفاده از اتوبوس می توانید به کورتینا بروید. از فرودگاه مارکوپولو و ایستگاه ونیز اتوبوس های زیادی در اختیار شما قرار می گیرند. قطار برای رفتن به این رشته کوه ها وجود ندارد. با این حال شما به راحتی می توانید با استفاده از قطار ونیز به بلونو بروید و مابقی مسیر را با استفاده از اتوبوس هایی که در مسیر قرار گرفته اند طی کنید.

dolomites4

ویژگی های کوه بزرگ دولومیت ایتالیا

اگر مایل هستید از کوه های دولومیت ایتالیا بازدید کنید باید در مورد ویژگی های آنها اطلاعات بیشتری به دست آورید. این کوه‌ ها به عنوان مهمترین جاذبه های گردشگری ایتالیا شناخته می‌ شوند که با استفاده از دیواره های آهکی پوشانده شده اند. یخچال های طبیعی، دریاچه های زلال، مسیرهای کوهستانی و بسیاری از دیگر ویژگی‌ های این کوه ها موجب شده که هر ساله افراد زیادی از آنها بازدید نمایند. معماران برجسته فرانسوی طراحی رشته کوه ها را بر عهده گرفته اند. چشم ‌اندازهای زیبایی را اطراف کوه ها مشاهده می کنید. این کوه ها به عنوان مهمترین جاذبه های گردشگری ایتالیا شناخته می ‌شوند که با استفاده از دیواره های آهکی پوشانده شده اند.

dolomites5

با اینکه این کوه ها به عنوان زیر شاخه های رشته کوه های آلپ شناخته می شوند با دیگر مناطق تفاوت زیادی دارند.افرادی که به کوهستان علاقه دارند می توانند در تور ایتالیا به این بخش ایتالیا بروند. این محدوده قله های چشمگیر زیادی دارد که هر یک از آنها ارتفاع شان با یکدیگر فرق می ‌کند. بسیاری از قله های اصلی این بخش مربوط به دهه ۱۸۷۰ هستند. از آنجایی که کلبه های کوهستانی زیادی در این بخش قرار گرفته اند این کوه ها به عنوان یک مقصد دست یافتنی برای افراد گردشگر شناخته می شوند. از نظر زمین شناسی باید بدانید که این کوه های ایتالیایی با استفاده از سنگ های آهکی به رنگ روشن طراحی‌شده ‌اند. فرسایش آنها موجب شده که شکل سنگ ها تا حدودی فرق کند.

dolomites6

تاریخچه کوه های دولومیت ایتالیا

کوه های این منطقه در سال ۲۰۰۹ به عنوان میراث جهانی معرفی گشتند طبق مشاهدات بسیاری از افراد باید بدانید که این منطقه دارای پدیده های عالی و زیبایی است. در واقع اگر شما می خواهید از یک پدیده طبیعی و تاریخی بازدید کنید کوه های دولومیت به عنوان بهترین مکان گردشگری شناخته می شوند. برای گردش در کوه های زیبای فرانسه باید در مورد تاریخچه آنها اطلاعات بیشتری به دست آورید. شکارچیان در گذشته برای شکار به این کوه ها می رفتند. تاریخی که در مورد کوه ها وجود دارد نشان می دهد که در دهه ۱۷۹۰ یک کشیش این قله ها را فتح نمود.در طول جنگ جهانی اول این کوه ها به عنوان خط مقدم ایتالیا و مجارستان شناخته می‌ شدند.

dolomites7

جالب است بدانید که این کوه ها برای سربازان ارتشی و ایتالیایی به عنوان قلعه جنگی معرفی می گشت. در سال ۲۰۲۱ کوهنوردان ایتالیایی خانه متروکه را در بلند ترین بخش این کوه ها پیدا کردند. کوه های معروف ایتالیا نامگذاری شان مربوط به زمین شناس فرانسوی است که در قرن هجدهم این کوه‌ ها را کشف کرد. زیبایی منحصر به فرد کوه های ایتالیایی شده که هر ساله افراد زیادی به این کوه ها بروند و از بخش های متنوع کوه‌ های ایتالیا بازدید کنند.

بلندترین قله کوه های ایتالیا و بهترین زمان سفر به کوه های زیبای ایتالیا

بلندترین قله دولومیت کوه مارمالاد است. این کوه در بین منطقه ونتو و ترنتینو قرار می گیرد. بسیاری از تفرجگاه های معروفی که در کشور ایتالیا هستند در این منطقه فعالیت می‌ کنند. بهترین زمان سفر به کوه های معروف ایتالیا مربوط به تمام طول سال می باشد. تابستان برای دوچرخه سواری، پیاده روی، کوهنوردی و ... بسیار مناسب است.

dolomites8

اگر شما می‌ خواهید ورزش اسکی انجام دهید می توانید در زمستان به این کوه ها بروید. اگر مایل هستید از شلوغی کوه ها دوری کنید سفر خود را بهتر است که به ماه های سپتامبر یا مه موکول نمایید. سورتمه سواری، دوچرخه سواری، کوهنوردی، اسکی و ... به عنوان تفریحات مهم این کوه ها شناخته می شوند. زمان کوهنوردی می توانید منظره زیبایی از این کوه ها را مشاهده کنید. بخش های مختلف دیدنی در این رشته کوه قرار گرفته اند که هر یک از آنها زیبایی منحصر به فردی دارند.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ