02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

کاخ کاسرتا ایتالیا

کاخ کاسرتا ایتالیا کجاست؟

ایتالیا یکی از زیباترین کشورهای اروپایی به شمار می رود که زیبایی های بی نظیری دارد. شما می توانید در تور ایتالیا از کاخ کاسرتا ایتالیا که به عنوان زیباترین کاخ این کشور شناخته می شود بازدید کنید. هر یک از مکان های دیدنی که در ایتالیا هستند ویژگی های متنوعی دارند. بنابراین با دریافت ویزا شنگن باید در مورد ویژگی های مهم مکان های تفریحی ایتالیا اطلاعات بیشتری به دست آورید. دقت داشته باشید که قبل از رفتن به ایتالیا باید نوع ویزای خود را بشناسید.

caserta1

این مسئله که کدام یک از ویزاهای ایتالیا را برای رفتن به این کشور انتخاب می کنید بسیار مهم است. ویزای تحصیلی ایتالیا، ویزا ایتالیا نوع D و ... از جمله ویزاهای این کشور هستند که بسیاری از افراد آنها را دریافت می کنند. برای دریافت هر یک از ویزاهای تحصیلی و گردشگری باید به دنبال بهترین موسسه ای باشید که در این زمینه فعالیت می کند.

ویژگی های کاخ زیبای کاسرتا ایتالیا

کاخ کاسرتا معماری خاصی دارد و این ویژگی کاخ توجه بیشتر بازدیدکنندگان را جلب می کند. معماری باروک یکی از مهمترین سبک های معماری این کاخ است. تمامی ویژگی هایی که مربوط به معماری نئورنسانس بوده است را برای طراحی این کاخ در نظر گرفته اند. این ویژگی به عنوان مهمترین و اصلی ترین ویژگی کاخ شناخته می شود.

caserta2

این کاخ در گذشته اقامتگاه سلطنتی به شمار می رفته، به همین دلیل به زیبایی آن اهمیت زیادی می داده اند. در قرن 18 میلادی این کاخ را بنا کردند و از بهترین متریال ها برای طراحی کاخ استفاده نمودند.

متراژ و اندازه کاخ کاسرتا ایتالیا چقدر است ؟

متراژ کاخ بزرگ کاسرتا حدود 47 هزار متر مربع می باشد. این کاخ 1200 اتاق دارد که هر یک از آنها مخصوص هستند. سالن تئاتر بزرگی در این کاخ وجود دارد که نمایش های مهم را در این کاخ برگزار می کنند. کتابخانه بزرگی را در این کاخ مشاهده می کنید که هر یک از کتاب های این کتابخانه نفیس و ارزشمند می باشند. پارک بزرگ این کاخ که حدود 1200 هکتار است به عنوان یکی از ویژگی های خاص پارک شناخته می شو. طراحی این پارک شبیه پارک های ورسای می باشد. بنابراین زیبایی بی نظیری را در این پارک مشاهده می کنید.

caserta3

از کاخ کاسرتا اکنون به عنوان بهترین لوکیشن فیلمبرداری استفاده می کنند. بسیاری از فیلم های اروپایی را در این کاخ برگزار می نمایند. جنگ ستارگان و ماموریت غیر ممکن از جمله فیلم هایی بودند که در این کاخ فیلمبرداری شدند. با توجه به این مسئله که کاخ زیبای کاسترا اهمیت تاریخی، فرهنگی و اجتماعی زیادی دارد آن را در فهرست یونسکو قرار داده اند. امروزه بسیاری از افراد از این کاخ بازدید می کنند و از بخش های متنوع کاخ عکسبرداری می نمایند. برای بازدید از این کاخ باید تمامی بخش های کاخ را مورد بررسی قرار دهید.

چگونه به کاخ زیبای کاسرتا ایتالیا برویم ؟

ایتالیا یکی از کشورهای زیبا و تاریخی به شمار می رود که آثار گردشگری زیادی را درون خود جای داده است. کاخ کاسرتا یکی از بهترین مکان های گردشگری این کشور است که در نزدیکی شهر ناپل می باشد. هر ساله افراد زیادی به عنوان گردشگر و توریست از این کاخ بازدید می کنند. شما برای رفتن به این کاخ می توانید از تاکسی، اتوبوس و یا ماشین شخصی استفاده کنید.

caserta4

اگر برای بازدید از این کاخ تردید دارید باید یگوییم که زیبایی های این کاخ بی نظیر می باشد، به همین دلیل حتکا در تور ایتالیا از این کاخ و زیبایی های آن بازدید کنید. این کاخ دارای فضا و بنای استثنائی می باشد. این ویژگی کاخ را باید در نظر بگیرید و بهترین زمان را برای بازدید از کاخ انتخاب کنید.

بخش های داخلی کاخ کاسرتا ایتالیا

کاخ بزرگ کاسرتا ایتالیا به دلیل متراژ زیادی که دارد دارای بخش های متنوعی می باشد. قبل از اینکه به کاخ بروید باید در مورد تمامی بخش های کاخ اطلاعات بیشتری به دست آورید. این کاخ دارای 1200 اتاق خواب است که 40 اتاق کاخ مربوط به امپراطور می باشد. سقف اتاق هایی که برای امپراطور بوده بسیار زیبا هستند و جذابی خاصی دارند. معماری باروک مهمترین سبک این کاخ به شمار می رود که شما در نگاه اول متوجه این معماری می شوید. در منطقه کازرتا این کاخ را بنا کرده اند که حدود 40 کیلومتر با شهر ناپل فاصله دارد. در دوران فرمانروایی بوربون های فرانسوی این کاخ را بنا کردند. معمار بزرگی به نام پیر لوئیچی این کاخ را بنا کرد.

caserta5

مجسمه های بزرگ زیادی را در کاخ کاسترا مشاهده می کنید که هر یک از آنها بسیار زیبا و خاص هستند. آب این کاخ مربوط به جنگل بزرگ بوسکووچیو می باشد. مجسمه های آکتنئون و دایانا به عنوان مهمترین مجسمه هایی هستند که در این کاخ قرار گرفته اند و شهرت زیادی دارند. این کاخ به عنوان بزرگ ترین کاخ های ایالات اروپا معرفی می شود. راه پله اصلی این کاخ 116 پله دارد که پله ها از جنس مرمر هستند. این کاخ در گذشته به عنوان اقامتگاه سلطنتی شناخته می شده است. به همین دلیل به زیبایی آن اهمیت زیادی داده اند.

caserta6

کاخ زیبای کاسرتا به دستور چه کسی بنا شد ؟

بسیاری از افرادی که می خواهند در تور ایتالیا می خواهند به کاخ کاسرتا ایتالیا بروند برایشان این پرسش به وجود می آید که کاخ را چه کسی بنا کرده است. معماران و طراحان بزرگی که در قرن 18 میلادی زندگی می کرده اند این کاخ را به دستور چارلز سوم بنا کرده اند. یکی از مهمترین اهداف مربوط به تاسیس این کاخ، رقابت با قصرهای سلطنتی پاریس و مادرید بود.

caserta7

در گذشته قصرهای سلطنتی بزرگی را طراحی می کردند که هر یک از آنها زیبایی بی نظیری داشتند. برای اینکه کشور ایتالیا بهترین کاخ را طراحی کند، دستور طراحی این کاخ را صادر کرد. اکنون بین انواع کاخ های بزرگ سلطنتی این کاخ را به عنوان زیباترین و خاص ترین کاخ می شناسند. شما در هر فصل سال که مایل باشید می توانید به این کاخ بروید و از بخش های متنوع کاخ بازدید کنید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ