02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

موزه فوتبال فیفا در سوئیس

موزه فوتبال فیفا در سوئیس کجاست؟

امروزه بسیاری از افرادی که می‌ خواهند تجربه لذت بخش از سفر اروپا داشته باشند در تور سوئیس شرکت می‌ کنند. کشور سوئیس به عنوان یکی از کشورهای منحصر به فرد قاره اروپا شناخته می شود. موزه فوتبال فیفا در سوئیس قرار گرفته است بر همین اساس افرادی که به فوتبال و تاریخ فوتبال علاقه دارند حتما از این موزه بازدید می کنند.

fifa1

در صورتی که ویزا شنگن را دریافت کرده باشید می توانید به تمامی کشورهای اروپایی سفر کنید. با سفر به کشورهای اروپایی تجربه ‌ای بی‌نظیر کسب خواهید کرد. به طور کلی جاذبه های گردشگری زیادی در کشور سوئیس قرار گرفته اند که هر یک از آنها ارزش بازدید دارند. موزه فوتبال جهانی به عنوان یکی از جاذبه‌ های گردشگری این شهر کشور شناخته می‌ شود که در شهر زوریخ قرار گرفته است. هر یک از مهمترین نکاتی که در مورد بازدید از این موزه باید بدانید را در ادامه معرفی می‌ کنیم.

تاریخ تاسیس موزه فوتبال فیفا در سوئیس

موزه فوتبال فیفا سوئیس به عنوان یکی از جدیدترین موزه های شهر زوریخ شناخته می‌ شود. این موزه را در سال ۲۰۱۶ افتتاح کرده اند. تمامی اطلاعاتی که مربوط به تاریخ فوتبال می باشد را می ‌توانید در این موزه مشاهده کنید. به طور کلی این موزه به عنوان یکی از موزه های جدید اروپایی شناخته می ‌شود که هر ساله افراد زیادی از آن بازدید می‌ کنند. اگر علاقه زیادی به تاریخ فوتبال کشور های متفاوت دارید می توانید از این موزه جهانی فوتبال بازدید نمایید. این موزه بزرگ را در سه طبقه طراحی کرده ‌اند.

fifa2
افراد علاقه‌ مند فوتبال حرفه‌ ای از طبقات متفاوت موزه می توانند بازدید کنند. اگر شما به فوتبال حرفه‌ای علاقه دارید بدون شک در تور سوئیس از تماشای این موزه لذت خواهید برد. نمایشگاه های گوناگونی در این موزه برپا می شوند که شما در هر یک از این نمایشگاه ها می توانید شرکت نمایید. در صورت شرکت در این نمایشگاه‌ ها بدون شک به اولین روزهایی که فوتبال آغاز شده است می روید. اسناد زیادی از مسابقات جام جهانی که مربوط به سال ۱۹۳۰ می باشند را در این موزه به نمایش گذاشته اند. بر همین اساس اگر می خواهید بدانید هر یک از کشور های متفاوت چگونه فوتبال قدرتمندی پیدا کرده اند می توانید به این موزه بروید و تمامی اسناد تاریخی کشورهای گوناگون و فوتبال آنها را مورد بررسی قرار دهید.

fifa3

نمایشگاه های موزه فوتبال جهانی فیفا سوئیس

نمایشگاه های تعاملی زیادی در موزه فوتبال جهانی فیفا قرار گرفته اند. هر یک از این نمایشگاه‌ ها و مرکز مولتی مدیا، دارای بازی های تاریخی فوتبال هستند. شما می توانید بیشتر از ۵۰۰ ویدیو که مربوط به بازی های تاریخی فوتبال می باشند را در این نمایشگاه های تعاملی مشاهده کنید. بسیاری از افرادی که علاقه زیادی به تاریخ فوتبال دارند از تمامی ویدیوهای این موزه بازدید می نمایند.

fifa4

کودکان نیز می ‌توانند در این موزه پازل های مربوط به فوتبال را تکمیل کنند. بازی های زیادی که مربوط به فوتبال هستند در این موزه انجام می‌ شوند. کودکانی که علاقه زیادی به فوتبال دارند مدت زمان زیادی در این بخش سرگرم خواهند شد.

بهترین زمان بازدید از موزه فوتبال فیفا سوئیس

در صورتی که می خواهید بهترین زمان رفتن به این موزه فوتبال جهانی فیفا را بدانید باید بگوییم که هر روزه می توانید از موزه بازدید کنید. در روزهای تعطیل این موزه بسته می باشد و نمی توانید از موزه بازدید کنید. از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۸ شب بازدید از این موزه انجام می گردد. بلیط ورودی موزه چندان بالا نیست، به همین دلیل شما می توانید با هزینه مناسبی وارد موزه شوید و از تمامی جاذبه های تاریخی این موزه که مربوط به فوتبال می باشند بازدید کنید.

fifa5

در صورتی که مایل هستید اطلاعات بیشتری در مورد موزه فوتبال جهانی فیفا کسب کنید بهتر است که با افراد متخصص در این زمینه مشورت نمایید. افراد زیادی در این موزه به عنوان راهنما شما را می توانند راهنمایی کنند تا تمامی بخش‌های موزه را مورد بازدید قرار دهید.

آشنایی با بخش های متنوع موزه فوتبال جهانی فیفا

در صورتی که با تور سوئیس به این کشور رفته باشید تورلیدر هر یک از نکاتی که مربوط به موزه فوتبال جهانی می باشد را برای شما توضیح می دهد. در صورتی که خودتان به تنهایی به این موزه رفته باشید می توانید از تابلوهای راهنما و راهنمایانی که در این موزه حضور دارند کمک بگیرید. به طور کلی باید به خوبی بدانید که هر یک از طبقات موزه دارای تابلو های متفاوتی هستند که روی این تابلوها اطلاعات مربوط به موزه وارد شده است.

fifa6

یکی از مهمترین نکاتی که شما برای بازدید از موزه فوتبال جهانی فیفا باید به آن دقت داشته باشید این است که نحوه رسیدن به موزه را بررسی کنید. بسیاری از افرادی که می خواهند به این موزه بروند از تاکسی یا اتوبوس استفاده می کنند. اتوبوس های زیادی در کشور سوئیس فعالیت می نمایند. هزینه تاکسی در شهر زوریخ بالا می باشد. به همین دلیل اگر نمی خواهید هزینه زیادی برای کرایه تاکسی پرداخت کنید بهتر است که از اتوبوس های گردشگری استفاده نمایید. اتوبوس ها خط های گوناگونی دارند که شما را به مقاصد گردشگری متفاوت می رسانند. شما میتوانید هر یک از خط های متفاوت اتوبوس‌ها را مورد بررسی قرار دهید و سپس وارد این موزه شوید.

fifa7

اسناد تاریخی موزه فوتبال فیفا سوئیس

یکی از نکاتی که جهت رفتن به موزه فوتبال جهانی فیفا اهمیت دارد این است که در مورد اسناد تاریخی موزه اطلاعات بیشتری کسب کنید. اگر شما علاقه ای به فوتبال ندارید بازدید از این موزه را به شما پیشنهاد نمی دهیم. در واقع تمامی اسنادی که مربوط به مسابقات جام جهانی می باشد در این موزه قرار گرفته اند. در صورتی که شما نمی خواهید اطلاعاتی در مورد تاریخچه فوتبال داشته باشید نیازی نیست به این موزه بروید. با اینکه بسیاری از افراد به این موزه علاقه ندارند بعد از وارد شدن به موزه از طراحی جالب موزه لذت می برند. به همین دلیل پیشنهاد می دهیم که در تور سوئیس حتما از این موزه بازدید کنید و تجربه خاطره انگیز داشته باشید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ