02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

منطقه تیچینو سوئیس

چگونه به منطقه تیچینو سوئیس برویم؟

اگر به تور سوئیس می روید حتماً از منطقه تیچینو سوئیس بازدید کنید. امروزه بسیاری از افراد با بازدید از کشور سوئیس تجربه شگفت انگیزی کسب می کنند. در واقع کشور سوئیس یکی از کشورهای خاص اروپایی شناخته می‌ شود که جاذبه های گردشگری زیادی دارد. برای بازدید از کشورهای اروپایی به ویزا شنگن نیاز پیدا خواهید کرد. جهت دریافت این ویزا بهتر است که با کارشناسان حرفه ای ک در این زمینه فعالیت می کنند مشورت کنید. سوئیس به عنوان یکی از جذاب ‌ترین تورهای گردشگری شناخته می ‌شود که شما می توانید مکان های گردشگری زیادی را در این تور از نزدیک مورد بازدید قرار دهید. برخی از مهمترین ویژگی هایی که منطقه دیدنی سوئیس دارد را در این مطلب به معرفی می کنیم که آگاهی بیشتری در مورد این منطقه کسب کنید.

ticino1

طبیعت کانتون زیبای سوئیس

تیچینو به عنوان یکی از کانتون های مهم سوئیس به شمار می ‌رود. به دلیل طبیعت منحصر به فردی که این منطقه به خود اختصاص داده است بسیاری از افراد هر ساله از این منطقه بازدید می‌ کنند. دریاچه ها و شهر های آرام که در این منطقه قرار گرفته اند موجب شده نظر بسیاری از گردشگران جلب شود. چشمه های این منطقه بسیار بزرگ است و باغ های زیادی دارد. شهرهای بزرگ و شلوغ در این منطقه قرار نمی گیرند، به همین دلیل افراد با آسایش کافی زندگی می کنند. سوئیس به عنوان یکی از کشورهای کوچک شناخته می ‌شود ولی تقسیمات کشوری زیادی دارد. این کشور از آنجایی که در دامنه کوه های آلپ قرار گرفته شهرت زیادی را کسب کرده است.

ticino2

ویژگی های تیچینو سوئیس

منطقه تیچینو سوئیس به عنوان یکی از جنوبی ‌ترین بخش ‌های این کشور شناخته می‌ شود که زبان رسمی این منطقه ایتالیایی است. فرانک سوئیس واحد پول این منطقه به شمار می‌ رود. آب و هوای این منطقه را باید به خوبی بشناسید و سپس به این منطقه سفر کنید. سوئیس به دلیل وجود کوه های آلپ دارای آب و هوای خنک و معتدل می ‌باشد. این کانتون هر یک از ویژگی های آب و هوای کوه های آلپ را حفظ نموده است و آب و هوای آن نسبت به دیگر مناطق ملایم تر می باشد. در این کانتون شما می توانید روزهای آفتابی زیادی را مشاهده کنید. به طور کلی باید بدانیم که آب و هوای گرم این کانتون به عنوان مهمترین ویژگی آن شناخته می شود. در کشور سوئیس این منطقه به عنوان ایوان خورشید معرفی می شود. دلیل نامگذاری منطقه مورد نظر این است که هر سال بیشتر از ۲۳۰۰ ساعت نور خورشید در این منطقه دریافت خواهد شد.

ticino3

هزینه های سفر به منطقه تیچینو زیبای سوئیس

برای رفتن به کانتون تیچینو باید در مورد هزینه ‌های سفر خد اطلاعات بیشتری به دست آورید. این کانتون از نظر هتل داری به عنوان یکی از مهم‌ ترین کانتون های اروپایی شناخته می ‌شود. انواع هتل های تک ستاره و هتل های لوکس را می توانید در این کانتون مشاهده کنید. میانگین قیمت هر یک از هتل ها با یکدیگر فرق می کند. برای انتخاب هتل باید خدمات آنها را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید طبق بودجه تان یکی از هتل ها را انتخاب نمایید. 
در صورتی که می خواهید غذاهای خاص و منحصر به فرد را در تور سوئیس را تجربه کنید می‌ توانید به رستوران های این کانتون بروید. در صورتی که خودتان می خواهید آشپزی کنید مواد غذایی مدنظرتان را می توانید تهیه نمایید تا در هزینه های خورد و خوراک خود صرفه‌جویی نمایید. هزینه حمل و نقل مربوط به تاکسی و وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس می باشد .به طور کلی در کشور سوئیس تاکسی هزینه زیادی دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد از اتوبوس استفاده می کنند.

ticino4

مکان های دیدنی تیچینو سوئیس

برای بازدید از تیچینو باید مکان های دیدنی این منطقه را به خوبی بشناسید. در این صورت می توانید از تمامی بخش های این منطقه بازدید کنید. مونته سان سالواتوره به عنوان یکی از بهترین مکان های گردشگری این منطقه شناخته می شود. ارتفاع این کوه حدود 900 متر می باشد و چشم انداز وسیع و زیبایی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌ دهد. شما زمانی که به این بخش بروید می توانید تمامی منطقه آلپ را مشاهده کنید. دامنه های شیب دار و درخت های متفاوت به یکدیگر پیوند خورده ‌اند.
تفرجگاه و پارک ساحلی لوگانو به عنوان یکی دیگر از مکان های تفریحی تیچینو شناخته می شود. شما می توانید پارک های بسیار بزرگ و سرسبز زیبایی را در این منطقه مشاهده کنید. برای پیک نیک و تفریح این منطقه گزینه بسیار عالی است. خط ساحلی طولانی که در این منطقه مشاهده می کنید پوشش درختان زیادی را شامل می گردد. علاوه بر این موارد ساختمان های قدیمی متفاوتی که ارزش تاریخی شان زیاد است در این ناحیه مشاهده می‌ شوند.

ticino5

قلعه های بلینزونا در سوئیس

قلعه های بلینزونا به عنوان یکی دیگر از جاذبه های گردشگری منطقه تیچینو شناخته می ‌شود. این قلعه ها در میراث جهانی یونسکو ثبت شده اند. سه قلعه وجود دارد که هر یک از آنها دارای ویژگی های متفاوتی هستند. قدیمی ترین قلعه مربوط به کسلگراند می باشد که روی یک قله سنگی بنا گشته است. هر یک از قلعه ها از نظر قدمت مربوط به قرون وسطی هستند. اگر به معماری قرون وسطی و بناهای تاریخی علاقه زیادی دارید حتما باید از این منطقه و قلعه های دیدنی منطقه بازدید کنید.
سنتووالی به عنوان یکی از مهمترین مکان های تفریحی تور سوئیس می باشد که مسیرهای ریلی متفاوتی دارد. هر ساله برف های ذوب شده که مربوط به ارتفاعات آلپ هستند در این منطقه سرازیر می گردند. تعداد زیادی از ریل های مسیر اروپایی را می ‌توانید در این منطقه مشاهده کنید و از زیبایی آنها لذت ببرید. پوشش سرسبز گیاهی که در این دره وجود دارد به عنوان مهمترین ویژگی گردشگری دره شناخته می‌ شود. شهر قدیمی لوگان در این منطقه قرار می‌ گیرد .خیابان‌های این شهر دارای سنگ فرش های قدیمی هستند. زمانی که به این شهر بروید حال و هوای قرون گذشته را به خوبی می توانید حس نمایید. کلیسای لوگانو به عنوان یکی از مهم ‌ترین جاذبه‌ های این شهر شناخته می‌ شود.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ