02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

مرکز خرید تراسیتی

مرکز خرید تراسیتی انتالیا کجاست؟

در شهر آنتالیا مراکز خرید زیادی قرار گرفته اند. مرکز خرید تراسیتی آنتالیا به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید شهر آنتالیا شناخته می ‌شود. شما با انتخاب تور آنتالیا می توانید از مراکز خرید متفاوت این شهر بازدید داشته باشید. امروزه بسیاری از افراد برای اینکه در هزینه های سفر خود صرفه‌ جویی کنند تور لحظه آخری آنتالیا را انتخاب می‌ کنند.

terracity1

برخی دیگر از افراد برای اینکه از سفر خود لذت ببرند در تور لوکس آنتالیا ثبت ‌نام می‌ کنند. هر یک از تورهای آنتالیا دارای امکانات متفاوتی هستند. بر همین اساس قبل از انتخاب تور آنتالیا باید در مورد خدمات تور اطلاعات بیشتری به دست آورید. شهر آنتالیا به عنوان یکی از شهرهای گردشگری ترکیه شناخته می ‌شود که هر ساله گردشگران زیادی را جذب می کند. اگر می خواهید از مراکز خرید این شهر بازدید کنید در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی مرکز خرید بزرگ تراسیتی آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید شهر آنتالیا شناخته می‌ شود که امکانات عالی دارد. وسایل گوناگون در این مرکز خرید به فروش می رسند. اگر می خواهید خرید آسان و بدون دغدغه داشته باشید حتما به این مرکز خرید بروید. مرکز خرید بزرگ تراسیتی بسیار لوکس می ‌باشد و در این مرکز خرید فروشگاه های شیکی قرار گرفته اند. مساحت این مرکز خرید حدود ۵۰۰۰ متر مربع است. در فصل های متفاوت سال تخفیفات زیادی روی اجناس فروشگاه های این مرکز خرید گذاشته می شود.

terracity2

شما می توانید از این تخفیفات بهره مند شوید و اجناس متفاوتی را خریداری کنید.این مرکز خرید در چهار طبقه طراحی شده است و انواع پوشاک، خوراکی و ... را به مشتریان خود ارائه می‌ دهد. از آنجایی که این مرکز خرید شیک و بزرگ می باشد شما می توانید بسیاری از خریدهای خود را در این مرکز انجام دهید تا در زمان خود صرفه جویی کنید. مرکز خرید آنتالیا تراسیتی دارای ۱۸۵ فروشگاه است. که هر یک از آنها کالاهای گوناگونی را به مشتریان خود ارائه می دهند در مرکز خرید می توانید رستوران های زیادی را مشاهده کنید. برای استراحت بهتر است که غذاهای متفاوت این رستوران ها را میل نمایید. قسمتی از مرکز خرید آنتالیا تراسیتی برای بازی کودکان در نظر گرفته شده است. بازی های زیادی در این مجتمع وجود دارند که کودکان می توانند از آنها استفاده کنند. پارکینگ بزرگی برای امنیت خودروی مسافرین در این مرکز خرید تعبیه شده است.

تاریخچه تاسیس مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا به عنوان اولین مرکز خرید شناخته می ‌شود که در ساحل آنتالیا آن را ساخته اند. به دلیل سابقه طولانی این مرکز خرید، پیشرفت های بی نظیری را برای آن در نظر گرفته اند. مسافران برای اینکه بتوانند با هزینه مناسب انواع کالاهای خود را خریداری کنند به این مرکز خرید می روند. برای کودکان می توانید اسباب بازی هایی که کیفیت مناسبی دارند را از این مرکز خرید تهیه کنید. جهت خرید انواع سوغات ترکیه بهتر است که به این فروشگاه سر بزنید تا با قیمت مناسب بسیاری از کالاها را خریداری نمایید.

terracity3

هزینه خرید محصولات در مرکز خرید بزرگ تراسیتی آنتالیا

یکی از مهمترین نکاتی که جهت مراجعه به مرکز خرید تراسیتی اهمیت دارد این است که قیمت محصولات این مرکز خرید را بررسی کنید. قیمت محصولات گوناگون در این مرکز خرید به برند و کیفیت محصولات بستگی خواهد داشت. به طور کلی باید بدانید که این مرکز خرید قیمت چندان بالایی ندارد. البته در برخی از موارد خاص که برندهای گران به فروش می رسند هزینه بیشتری را باید پرداخت کنید. قیمت ثابت برای اجناس اعلام نمی شود. به طور کلی مرکز خرید در هر یک از فصل ها تخفیفات زیادی دارد و  اجناس را تا ۷۰ درصد با تخفیف به فروش می رسانند. تخفیفات ۷۰ درصد تا چند روز ادامه پیدا می‌ کند و با استقبال خوبی مواجه می‌ شوند.

terracity4

فروشگاه های متنوع مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

فروشگاه های متفاوت مرکز خرید تراسیتی با توجه به کالاهایی که می فروشند قیمت گذاری را انجام می ‌دهند. بهترین زمان خرید از این مرکز خرید در جشنواره های تخفیف می باشد. محصولات متفاوت در مرکز خرید وجود دارند. در این مرکز خرید تنوع محصولات زیاد است. شما می توانید از این مرکز خرید اجناس متفاوتی را تهیه کنید. انواع کفش، عینک، لباس، کیف، لوازم الکترونیکی، جواهر، لوازم آرایشی، وسایل تزیینی، اسباب بازی و ... در این مرکز خرید به فروش می رسند. کیفیت بالای هر یک از محصولات موجب شده که مسافران با اشتیاق زیادی انواع محصولات مورد نظر را از این مرکز تهیه کنند. بسیاری از مردم شهر آنتالیا برای خرید به این مرکز خرید بزرگ می روند.

تفریحات مرکز خرید بزرگ تراسیتی آنتالیا

تفریحات متفاوتی در مرکز خرید تراسیتی آنتالیا وجود دارند که هر یک از این تفریحات را می‌ توانید مورد استفاده قرار دهید. طبقه آخر این مرکز خرید یک فضای منحصر به فرد برای استراحت و تفریح دارد. بازی های گوناگونی برای کودکان در این طبقه در نظر گرفته شده است. رستوران هایی که ظرفیت آنها بالا است به عنوان مهم‌ ترین امکانات مرکز خرید می باشند. در طبقه آخر کودکان خود را به بازی مشغول کنید تا با اطمینان خاطر به خرید خود برسید. انواع غذاهای آسیایی در رستوران های این مرکز خرید سرو می‌ شوند. بهداشت رستوران های مرکز خرید بسیار مناسب است. شما می توانید در یک مکان تمیز انواع غذاها را سفارش دهید و از آنها لذت ببرید. این رستوران‌ ها آشپزهای باتجربه ‌ای دارند و به همین دلیل کیفیت غذاها بسیار عالی است.

terracity5

سینماهای بزرگی در مرکز خرید تراسیتی برای تفریح در نظر گرفته شده‌ اند. لوازم ورزشی برای کودکان در نظر گرفته شده تا والدین بتوانند کودکان خود را در این بخش برای بازی مشغول کنند. بازی های گوناگونی در سرزمین بازی، مرکز خرید وجود دارند. کودکان با تهیه بلیط مجزا می توانند از امکانات آنها بهره ‌مند شوند. در این مکان امنیت کافی برای تمامی کودکان وجود دارد. مرکز خرید تراسیتی بخش های متفاوتی دارد که هر یک از بخش ها برای خرید مجزا در نظر گرفته می شوند. شما می توانید هر یک از وسیله های مورد نظر خود را در بخش های متفاوتی مرکز خرید پیدا کنید و آنها را خریداری نمایید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ