02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

بندر قدیمی آنتالیا

بندر قدیمی آنتالیا کجاست؟

اگر می خواهید از تمامی جاذبه های گردشگری آنتالیا بازدید کنید بندر قدیمی آنتالیا را فراموش نکنید. امروزه بسیاری از افراد در تور آنتالیا شرکت می کنند. آنتالیا برای افرادی که به جاذبه های گردشگری طبیعی علاقه دارند لذت بخش خواهد بود. اگر مایل هستید با هزینه کمتری به تور آنتالیا بروید می توانید تور لحظه آخری آنتالیا را انتخاب کنید.

theoldportofantalya1

در این تور هزینه‌ های مربوط به رزرو رستوران، رزرو هتل، رزرو هواپیما و ... کاهش پیدا خواهد کرد افرادی که مایل هستند هزینه کمتری برای سفر خود پرداخت کنند به دنبال تورهای لحظه آخری می گردند.تور لوکس آنتالیا به عنوان یکی از بهترین تورهای گردشگری آنتالیا شناخته می شود شما در این تور می توانید از هتل های لوکس، غذاهای لوکس، هواپیماهای بی نظیر و ... استفاده نمایید. بر اساس بودجه‌ ای که در اختیار دارید می‌توانید یکی از بهترین روش های تور آنتالیا را برای سفر خود انتخاب کنید.

معرفی بندر قدیمی و زیبای آنتالیا

بندر قدیمی آنتالیا به عنوان یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری در آنتالیا شناخته می ‌شود. این بندر به عنوان یکی از مکان های عمومی در شهر آنتالیا معرفی می گردد. هوای بی نظیر این بندر و تخت های خورشید که در این بندر قرار داده‌ اند احساس آرامش شما را چندین برابر خواهد کرد. این بندر را به عنوان یکی از شلوغ ترین مکان های آنتالیا می شناسند. قدم زدن در این بندر به دلیل موقعیت عالی آن تا حدودی اجتناب ‌ناپذیر است.

theoldportofantalya2

در واقع شما می توانید از تخت های خورشید این بندر برای لذت بردن از هوای بندر و امواج مدیترانه لذت ببرید. قایق هایی که در این بندر قرار گرفته‌ اند به آبشارهای آنتالیا شهرت دارند. ایستگاه شروع حرکت قایق ها از این بندر می باشد. در بندر قدیمی شهر آنتالیا قایق ها حرکت شان را آغاز می ‌کنند و به تمامی بخش ‌های ساحل می روند.

تاریخچه بندر قدیمی آنتالیا

در واقع اگر در مورد تاریخچه بندر قدیمی آنتالیا اطلاعات بیشتری به دست آورید متوجه می شوید که این بندر فعالیت رومیان و سلجوقیان را در گذشته نشان می داده است. قدمت این بندر از قرن دوم میلادی می باشد که در این بندر فعالیت تجاری انجام داده ‌اند. اگر می خواهید به بندر قدیمی شهر آنتالیا بروید باید جاذبه های گردشگری این بندر را به خوبی بشناسید. یکی از مهمترین نکاتی که برای رفتن به این بندر اهمیت دارد این است که شما به هیچ عنوان در این بندر نمی ‌توانید قدم بزنید. توصیه می‌ کنیم که در اواخر شب برای خرید به این بندر بروید.

theoldportofantalya3

در صورتی که قصد سفر با قایق های تفریحی را دارید باید زمان بیشتری را برای گردشگری در نظر بگیرید. مغازه های ادویه جات زیادی در این بندر قرار گرفته اند که شما می توانید از آنها لوازم مورد نظر را خریداری کنید. یکی از مهمترین نکاتی که در مورد بندر قدیمی شهر آنتالیا اهمیت دارد این است که ساختمان های بلند را تماشا نکنید. چر اکه فراز و نشیب ‌های هر یک از تپه‌ های این بندر مانع دیده شما می شوند. فروشگاه های کیف و لباس که با قیمت ارزان انواع محصولات را به شما ارائه می‌ دهند در این بندر قرار گرفته اند. در بسیاری از فروشگاه‌ های این بندر می ‌توانید تنقلات، نوشیدنی، غذاهای ترکی و ... را خریداری نمایید.

theoldportofantalya4

جاذبه های گردشگری بندر قدیمی و زیبای آنتالیا

جهت سفر به آنتالیا باید در مورد تمامی جاذبه های گردشگری بندر قدیمی آنتالیا اطلاعات بیشتری به دست آورید. امروزه از این بندر به عنوان یکی از تفریحگاه های ساحلی استفاده می ‌کنند. انواع تفریحات آبی مانند قایق های بادبانی، قایق های پایه و ... در این بندر ارائه می ‌شوند. برای استفاده از این جاذبه های گردشگری می توانید در تورهای تفریحی با قایق ثبت نام تان را انجام دهید. در اطراف این بندر ارگ هایی را بازسازی کرده اند که شما می توانید از آنها بازدید نمایید. امکانات بیشماری را به این بندر اضافه کرده اند تا گردشگران از آنها استفاده مناسب داشته باشند.

theoldportofantalya5

در زمان سلجوقیان با توجه به موج زیاد آب، موج شکن‌ های عظیمی را در این بندر طراحی کرده‌ اند. موج شکن ‌های عظیم این بندر از ورود آب به داخل شهر جلوگیری خواهند کرد. بندر قدیمی شهر آنتالیا به عنوان یکی از بندرگاه های مهم قرن ۲ تا ۲۰ میلادی شناخته می شود. با گذشت زمان تعداد کشتی های زیادی در این بندر قرار گرفته اند. شما می توانید تعداد زیادی از قایق هایی که در حال ماهیگیری هستند را در این بندر مشاهده کنید. قایق های تفریحی را در امتداد ساحل حرکت می دهند.

موقعیت مکانی بندر قدیمی آنتالیا

بندر قدیمی آنتالیا در قلب شهر آنتالیا می باشد و تعداد زیادی رستوران و کافه را به خود اختصاص داده است. اگر شما به دنبال یک فضای آرام و پر جنب و جوش هستید می توانید این بندر را برای گردشگری انتخاب کنید. جهت رفتن به این بندر باید در مورد تمامی هتل ها و رستوران هایی که نزدیکی بندر هستند اطلاعات بیشتری به دست آورید. در نزدیکی بندر قدیمی آنتالیا می توانید هتل های گوناگونی که پنج ستاره، چهار ستاره، سه ستاره و ... هستند را مشاهده کنید.

theoldportofantalya6

طبق بودجه همچنین نوع تور آنتالیا که انتخاب کرده اید می توانید یکی از هتل ها را برای اقامت تان رزرو نمایید. همچنین رستوران های زیادی در این بندر قرار گرفته اند که هر یک از آنها غذا های متفاوتی را به شما ارائه می دهند.

رستوران های بندر قدیمی و زیبای آنتالیا

غذاهای دریایی به عنوان مهمترین غذاهایی هستند که در بندر قدیمی آنتالیا سرو می شوند. ماهی هایی که در این رستوران ها سرو می گردند تازه صید می شوند. این مسئله به عنوان یکی از مهم ‌ترین ویژگی‌ های رستوران های نزدیک به بندر معرفی می گردد. شما با مراجعه به رستوران های نزدیک بندر قدیمی شهر آنتالیا متوجه می ‌شوید که قیمت برخی از غذاها با یکدیگر فرق می کند. بر همین اساس طبق بودجه ای که دارید می توانید یکی از غذاهای متفاوت رستوران را سرو کنید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ