02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

ساحل کنیالتی

ساحل کنیالتی آنتالیا کجاست؟

شهر آنتالیا به عنوان یکی از زیباترین شهرهای توریستی ترکیه شناخته می شود. شما در تور آنتالیا میتوانید از سواحل زیبای این شهر بازدید نمایید. ساحل کنیالتی آنتالیا به عنوان مهمترین ساحلی شناخته می شود.که در شهر آنتالیا محبوبیت زیادی دارد. هر یک از افرادی که به سواحل زیبای آنتالیا علاقه دارند حتما به این ساحل مراجعه می کنند. امروزه بسیاری از افراد در تور آنتالیا شرکت می کنند و جاذبه های گردشگری متفاوت این شهر را مورد بازدید قرار می دهند.

konyaalti

تور آنتالیا در دسته بندی های متفاوت ارائه می شود. شما می توانید در تور لحظه آخری آنتالیا یا تور لوکس آنتالیا شرکت کنید. هزینه هایی که برای ثبت نام در تور لحظه آخری آنتالیا پرداخت می‌ نمایید مناسب تر و به صرفه تر هستند. در تور لوکس آنتالیا باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. هر یک از نکاتی که روی هزینه دریافتی تور تاثیر می گذارند را بهتراست بررسی کنید و سپس این تور گردشگری را انتخاب نمایید.

معرفی ساحل زیبای کنیالتی در آنتالیا

هر ساله گردشگران زیادی به ساحل کنیالتی می روند. این ساحل به عنوان زیباترین ساحل شهر آنتالیا معرفی می گردد که جاذبه های گردشگری متفاوتی دارد. بسیاری از گردشگرانی که به آنتالیا می روند . از جذاب و زلال بودن این ساحل لذت‌ می برند. تفریحات آبی زیادی در این ساحل قرار گرفته است. برهمین اساس شما می توانید اوقات خود را در این ساحل با دوستان یا خانواده خود بگذرانید. بسیاری از گردشگران در این ساحل مشغول والیبال ساحلی یا استراحت هستند. در قسمت غربی ساحل شما می‌ توانید کوه قهوه ‌ای و سیاه را مشاهده کنید. کوه هایی که در قسمت غربی ساحل قرار گرفته اند زیبایی ساحل را چندین برابر می کنند. زمانی که در حال قایق سواری هستید می توانید از منظره غروب خورشید که در قسمت پشتی این کوه ها به وجود می آید لذت ببرید. تفریحات زیادی در ساحل کنیالتی وجود دارند. ساحل زیبای کنیالتی آنتالیا جذابیت های خاص خود را با تفریحاتی که دارد چندین برابر کرده است. شن های نرم این ساحل با نور خورشید گرم می شوند. جلوه زیبای این ساحل مربوط به شن های نرم آن می باشد.
konyaalti

هزینه گردشگری در ساحل کنیالتی

نکته مهمی که در مورد ساحل کنیالتی باید بدانید این است که آن را به عنوان ارزان ترین ساحل کشور ترکیه می شناسند. استفاده از این ساحل برای افراد ایرانی مقرون به صرفه می باشد. در صورتی که می خواهید با هزینه کمی از تفریحات آبی ساحل آنتالیا استفاده کنید می توانید این ساحل را انتخاب نمایید.

جاذبه های گردشگری ساحل زیبای کنیالتی

آکواریوم آنتالیا ترکیه به عنوان یکی از جاذبه‌ های گردشگری این ساحل آنتالیا کنیالتی شناخته می ‌شود. آکواریوم ها از جمله جاذبه ‌های گردشگری به شمار می ‌روند که در این چند سال محبوب گشته اند. اگر به مشاهده موجودات دریایی علاقه زیادی دارید حتما به آکواریوم آنتالیا سر بزنید. در این آکواریوم می ‌توانید میلیون‌ ها آبزی که در کنار یکدیگر هستند را مشاهده کنید. در بین آکواریوم هایی که در جهان مشهور هستند این آکواریوم را به عنوان بزرگترین تونل می شناسد.

konyaalti3

این آکواریوم حدود ۱۳۱ متر طول و همچنین سه متر عرض دارد. به دلیل منحصر به فرد بودن این آکواریوم بدون شک به بازدید از آن خواهید رفت.گردشگران زیادی به صورت روزانه از این آکواریوم بازدید می نمایند. شهربازی ساحل آنتالیا کنیالتی به عنوان یکی دیگر از جاذبه‌ های گردشگری این ساحل شناخته می‌ شود. شهربازی به عنوان یک مکان معرفی می گردد که برای تمامی سنین بازی های متفاوتی دارد.
در این ساحل یک شهربازی بزرگ تاسیس کرده‌اند تا کودکان بتوانند از بازی های آن لذت ببرند.در سال ۱۹۹۷ این شهربازی فعالیت خود را آغاز کرده است. در همان سال بین بسیاری از افراد، شهربازی محبوبیت زیادی کسب کرد. در این شهربازی شما می توانید بیشتر از ۴۰ وسیله بازی را مشاهده کنید که هر یک از این بازی ها می توانند گردشگران را سرگرم نمایند.

تفریحات آبی و هتل های ساحل کنیالتی

تفریحات آبی به عنوان محبوب ترین جاذبه های گردشگری ساحل کنیالتی است. هر یک از گردشگران می توانند در ساحل آنتالیا از این تفریحات استفاده کنند. شنا کردن، آفتاب گرفتن، ماهیگیری، پیاده روی و ... به عنوان فعالیت ‌های لذت ‌بخش در ساحل آنتالیا شناخته می شوند. شما می توانید از تفریحات آبی در بازه زمانی مناسب بهره مند شوید. هتل های زیادی در ساحل زیبای کنیالتی قرار گرفته اند. از آنجایی که این ساحل صخره ای است و پوشش گیاهی زیادی دارد هتل ها با مقداری فاصله از ساحل طراحی گشته اند.

konyaalti4

در این منطقه اقامتگاه ها و هتل های متفاوتی را مشاهده می ‌کنید که هر یک از آنها هزینه شان با یکدیگر فرق می کند. در صورتی که مایل هستید در تور لوکس آنتالیا شرکت کنید می‌توانید یکی از هتل های ۵ ستاره نزدیک به این ساحل را انتخاب نمایید. در صورتی که در تور لحظه آخری آنتالیا شرکت کرده ‌اید بهتر است که یکی از هتل های ارزان قیمت این منطقه را رزرو نمایید.

رستوران های ساحل زیبای کنیالتی

رستوران های زیادی در نزدیکی ساحل کنیالتی قرار گرفته اند. غذاهای دریایی به عنوان مهم ترین غذاهایی شناخته می شوند که در این رستوران ها سرو می گردند. ماهی های مورد استفاده در این
رستوران ها بسیار لذیذ هستند و به صورت روزانه از دریای مدیترانه صید خواهند شد. قیمت هر یک از رستوران ها نسبت به دیگر رستوران هایی که در شهر آنتالیا قرار دارند متوسط خواهد بود. به طور کلی هر یک از رستوران هایی که در این ساحل قرار گرفته اند غذاهای گوناگونی سرو می کنند و هزینه خریداری این غذاها با یکدیگر فرق خواهد کرد.

konyaalti5

بهترین زمان سفر به ساحل کنیالتی

اگر بهترین زمان سفر به ساحل کنیالتی را بدانید بدون شک از سفر خود لذت می برید. به نظر بسیاری از گردشگران بهترین زمان سفر به این ساحل اواخر بهار تا اواسط پاییز می باشد. شما در این بازه زمانی می‌ توانید از هوای معتدل و مناسب آنتالیا بهره مند شوید. امکان استفاده از تفریحات آبی در فصل بهار تا اواسط پاییز برای شما فراهم می گردد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ