02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

دریاچه لوگانو

چگونه به دریاچه لوگانو سوئیس برویم؟

امروزه بسیاری از افراد با رفتن به کشور سوئیس مایل هستند از تمامی جاذبه ‌های گردشگری این کشور بازدید نمایند. در صورتی که شما ویزای شنگن را دریافت کنید می توانید در کمترین بازه زمانی به کشورهای اروپایی بروید. دریاچه لوگانو سوئیس به عنوان یکی از جاذبه‌ های مهم گردشگری کشور سوئیس شناخته می ‌شود.

lakelugano1

این دریاچه در قسمت جنوبی قرار گرفته و با ایتالیا فاصله زیادی ندارد. باید بدانید که این دریاچه نزدیک به رشته کوه های آلپ است و این ویژگی موجب شده افراد زیادی سالانه از آن بازدید کنند.به دلیل آب و هوای مدیترانه ای که این دریاچه دارد به شما پیشنهاد می ‌دهیم در تور سوئیس حتما از این دریاچه بازدید نمایید. کشور سوئیس به عنوان یکی از کشورهای مهم اتحادیه اروپا شناخته می‌ شود که برای رفتن به این کشور باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. به طور کلی باید به خوبی بدانید که کشور سوئیس را به عنوان یکی از کشورهای گران قیمت اروپا به شمار می آورند.

lakelugano2

موقعیت جغرافیایی دریاچه بزرگ لوگانو سوئیس

دریاچه لوگانو سوئیس شاخه های متفاوتی دارد و به وسیله کوهستان پوشیده شده است. کوه ژنروسو به عنوان یکی از مهمترین کوه هایی است که در قسمت جنوب شرقی دریاچه می باشد. بالابر را برای تفریح روی این کوه به کار برده ‌اند. دو قطار کابلی که از کوه ها بالا می روند را می توانید مشاهده کنید و برای نظاره زیبایی دریاچه از آنها استفاده نمایید. قطار کابلی که روی قله این دریاچه وجود دارد شما را به بهترین نقطه دریاچه می رساند. کوه سن جورجیو به عنوان یکی از بهترین کوه های این دریاچه شناخته می شود که در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

lakelugano3

کوهستان هایی که پوشیده از درخت هستند در این دریاچه مشاهده می گردند که گیاهان کمیاب در آنها رشد می کند برای رفتن به هر یک از دیدنی های این منطقه می توانید از قایق استفاده نمایید. ساختمان های بی نظیری در دریاچه سوئیس قرار گرفته اند که هر یک از آنها مربوط به گذشته هستند. سبک معماری بیشتر ساختمان ها مربوط به دوران رنسانس می باشد. کلبه های ماهیگیری زیادی را می توانید در این دریاچه مشاهده کنید که هر کدام از آنها نمونه بی نظیر کلبه ماهیگیری در سراسر دنیا می باشند.

جاذبه های گردشگری دریاچه لوگانو سوئیس

در سر تا سر دریاچه لوگانو سوئیس می‌توانید پارک های متفاوتی را مشاهده کنید که هر یک از آنها برای گردش گزینه مناسبی هستند. تمامی پارک هایی که در اطراف دریاچه می باشند مجسمه های زیادی دارند و معماری آنها مربوط به کشورها و عصر های متفاوت می باشد. در کنار هر یک از مجسمه ها درختان سرو، نخل، بامبو و ... قرار گرفته اند. در کنار تفریحگاه ساحلی لوگانو مناظر طبیعی و بکر بی نظیری را مشاهده خواهید کرد که بدون شک از مشاهده آنها لذت می برید.

lakelugano4

سوئیس به عنوان یک کشوری شناخته می شود که آن را به عنوان بهشت تاریخ می شناسند. جاذبه های گردشگری زیادی در این کشور قرار گرفته اند. هر یک از جاذبه های گردشگری توجه بیشتر مسافرین را در تور سوئیس جلب کرده اند. برای رفتن به کشور سوئیس باید هر یک از جاذبه های گردشگری این کشور را از نظر نحوه رسیدن و تاریخچه به طور کلی باید مورد بررسی قرار دهید. کشور سوئیس به عنوان یکی از کشورهای منحصر به‌ فرد اروپا شناخته می ‌شود که دریاچه ها و درختان زیادی دارد.

دلیل اهمیت دریاچه بزرگ لوگانو سوئیس

دریاچه لوگانو در تور سوئیس به عنوان یکی از مهمترین مکان های گردشگری معرفی می شود. هر یک از افرادی که در تور سوئیس شرکت می ‌کنند می‌ توانند از این دریاچه در بهترین بازه زمانی بازدید کنند. تاریخچه این دریاچه مربوط به چندین هزار سال قبل است. از روی ساختمان هایی که در این دریاچه ساخته شده اند می توانیم متوجه قدمت آنها شویم. بسیاری از درختانی که در این دریاچه قرار گرفته اند طول عمرشان مربوط به هزار سال پیش می باشد. بر همین اساس باید بدانید که قدمت دریاچه و ساختمان ‌هایی که در این دریاچه ساخته شده اند زیاد است. با بازدید از این دریاچه نه تنها از طبیعت بکر و زیبایی آن لذت می برید بلکه می توانید در پاریس قدم بزنید.

lakelugano5

نحوه رفتن به دریاچه لوگانو سوئیس

برای رفتن به دریاچه سوئیس لوگانو می توانید از قطار و ماشین شخصی استفاده نمایید. گردشگران می توانند با استفاده از قطار و ماشین شخصی به این دریاچه زیبا بروند. از آنجایی که این دریاچه در مرز ایتالیا و سوئیس قرار می‌ گیرد نحوه رسیدن به آن با استفاده از ماشین های شخصی راحت تر است. به طور کلی شما می توانید با هر یک از وسیله هایی که طبق بودجه تان است به این دریاچه بروید و از زیبایی های دریاچه بازدید نمایید.  این دریاچه در شهر لوگانو قرار می ‌گیرد و این شهر دارای جاذبه های گردشگری زیادی است. تمامی امکانات لازم جهت تعطیلات عالی در این شهر قرار گرفته اند.

lakelugano6

سایر جاذبه های گردشگری متنوع  در دریاچه بزرگ لوگانو سوئیس

جاذبه های گردشگری متفاوتی در دریاچه لوگانو وجود دارند. کوهنوردی و قایق سواری به عنوان مهم‌ ترین جاذبه های گردشگری این دریاچه شناخته می شوند. شما می توانید از قایق های متفاوتی که در این دریاچه قرار گرفته اند استفاده کنید و به بخش های متفاوت دریاچه بروید. همچنین بسیاری از افرادی که به کوهنوردی علاقه دارند می توانند با تجهیزات کوهنوردی به کوه های نزدیک دریاچه بروند. کوه های زیادی در نزدیکی این دریاچه قرار گرفته اند و ارتفاع شان زیاد است. کوه ها به دلیل قدمت طولانی که دارند در یونسکو به ثبت رسیده اند.

lakelugano7

بهترین فصل رفتن به دریاچه لوگانو سوئیس

برای رفتن به دریاچه لوگانو بهتر است که فصل مناسبی را انتخاب. که بسیاری از افراد جهت سفر به کشور سوئیس فصل بهار و تابستان را انتخاب می ‌کنند. به شما پیشنهاد می دهیم که در این دو فصل به کشور سوئیس بروید. در فصل پاییز و زمستان آب و هوای این کشور تا حدودی سرد است. به همین دلیل اگر مایل هستید در بازه زمانی مناسب از دریاچه زیبای لوگانو بازدید کنید فصل بهار و تابستان را به شما پیشنهاد می دهیم. در فصل بهار و تابستان زیبایی های دریاچه چندین برابر می گردد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ