02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل آریو برزن شیراز | aryo barzan shiraz Hotel شیراز

aryo barzan shiraz Hotel شیراز

شیراز
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور پارکینگ کافی شاپ سشوار یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
آدرس: شیراز - خیابان رودکی
تعداد اتاق: 50
توضیحات:

هتل آریو برزن شیراز

هتل ۴ ستاره آریوبرزن شیراز در سال 1379 تاسیس شده است. هتل ۴ ستاره آریوبرزن شیراز پنج طبقه دارد. در این هتل پرسنل مجرب و آموزش دیده وجود دارند که با اخلاقی خوش و مهربانانه از مهمانان خود پذیرایی میکنند. این هتل زیبا 50 اتاق داشته و دارای طراحی فوقالعاده لوکس و شیک می‌باشد. در این هتل انواع خدمات و امکانات رفاهی برای رفاه میهمانان تور شیراز وجود دارد.

آشنایی با هتل ۴ ستاره آریوبرزن شیراز

هتل ۴ ستاره آریوبرزن شیراز بسیار به اماکنی مانند حافظیه، مقبره سعدی و شاه چراغ نزدیک است. در این هتل امکانات زیادی نظیر رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی وجود دارد. به علاوه فضای هتل محیطی آرام داشته و دارای امکانات دیگری مانند کافی شاپ و روم سرویس ۲۴ ساعته و اتاقهای بازی کامپیوتری است.

دسترسی هتل ۴ ستاره آریوبرزن شیراز

از هتل ۴ ستاره آریوبرزن شیراز دسترسی به اماکنی نظیر شاهچراغ، باغ ارم، پرسپولیس و مجموعه زندیه بسیار آسان است. فاصله این هتل 4 ستاره به آرامگاه شاهچراغ با ماشین تنها 9 دقیقه است. به علاوه فاصله هتل تا ارگ کریم خان بسیار کم است و کمتر از ۵ دقیقه میتوانید به ارگ کریم خان برسید. فاصله تا آرامگاه حافظ تنها ۱۲ دقیقه است و با ماشین زیر ده دقیقه میتوانید به باغ جهان نما و حمام وکیل برسید. فاصله مراکز خریدی نظیر مرکز خرید خلیج فارس و نگین فارس از هتل نیم ساعت است. ترمینال مسافربری شیراز به این هتل نزدیک است و زیر ده دقیقه میتوانید به ترمینال برسید. به طور کلی زیر نیم ساعت میتوانید به بیشتر اماکن و مراکز مختلف در شهر شیراز دسترسی داشته باشید.

امکانات هتل آریو برزن 

از مهم‌ترین امکانات رفاهی موجود در هتل آریوبرزن شیراز میتوان به موارد زیر اشاره کرد

پارکینگ، نمازخانه، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی، یخچال و تلویزیون، لابی و کافی شاپ، بیلیارد، رستوران و اینترنت با این وجود هتل ۴ ستاره آریوبرزن شیراز شامل امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، سونا و جکوزی و استخر و سالن ورزش و فروشگاه و غرفه نمیباشد. بیشتر افرادی که با تور شیراز به این شهر سفر میکنند در این هتل اقامت میگزینند.

جمع بندی

هتل ۴ ستاره آریوبرزن شیراز دارای اتاقهای لوکس و جذاب است. معماری این هتل چشم هر بیننده‌ای را در نگاه اول خیره می‌کند. این هتل دارای دفتر خدمات مسافربری و سالن بیلیارد و فوتبال دستی و… است. با تور زمینی شیراز و تور هوایی شیراز علاوه بر اینکه میتوانید از مکانهای دیدنی شیراز دیدن کنید، میتوانید در مدت اقامتتان در هتلهای لوکسی نظیر هتل آریوبرزن شیراز نیز سکونت داشته باشید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ