02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل زندیه شیراز | zandiyeh shiraz Hotel شیراز

zandiyeh shiraz Hotel شیراز

شیراز
رستوران فروشگاه سرویس رایگان رفت و آمد آسانسور پارکینگ کافی شاپ سشوار یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: شیراز - خیابان هجرت - پشت ارگ کریم خان
تعداد اتاق: 70
توضیحات:

هتل ۵ ستاره زندیه شیراز

یکی از هتل های لوکس در شیراز است که در حد فاصل چهارراه پارکینگ و فلکه شهرداری واقع شده است. هتل زندیه شیراز از امکانات رفاهی گوناگونی برخوردار بوده و دارای چشمانداز زیبایی می‌باشد که بسیلری از مسافران تور شیراز این هتل را انتخاب می کنند. معماری این هتل بسیار زیبا و چشمگیر است. هتل ۵ ستاره زندیه شیراز دارای معماری سنتی ایرانی بوده و شامل70 اتاق و سوییت است.

آشنایی با هتل ۵ ستاره زندیه شیراز

هتل ۵ ستاره زندیه شیراز همواره روی اتاقها و سوئیتهای خود تخفیف‌های چند درصدی میزند. علاوه بر این دارای فضایی صمیمی و راحت است. در این هتل امکاناتی نظیر سونا و استخر وجود دارد که شباهت قابل توجهی به حمام وکیل دارند. در هتل ۵ ستاره زندیه شیراز رستورانهای باکیفیتی وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی و غربی را برای مسافران گرامی آماده می‌کنند و هر فردی با توجه به سلیقه خود می‌تواند غذای مورد نظر را انتخاب نماید. با تور زمینی و تور هوایی شیراز علاوه بر اینکه مکانهای دیدنی شیراز را مشاهده خواهید کرد، میتوانید از اقامت در یک هتل لوکس مانند هتل ۵ ستاره زندیه شیراز لذت ببرید.

لوکیشن و موقعیت مکانی هتل هتل زندیه شیراز

لوکیشن دقیق هتل زندیه شیراز در 250 متری ارگ کریم خان زند است. از هتل با چند دقیقه پیادهروی می‌توانید از ارگ کریم خان زند دیدن کنید. در اطراف هتل ۵ ستاره زندیه شیراز مراکز خرید گوناگونی وجود دارد. شما عزیزان با کمی پیادهروی میتوانید به انواع مرکز خرید دسترسی‌ داشته باشید. علاوه بر مراکز خرید در نزدیکی هتل اماکن تاریخی و دیدنی گوناگونی وجود دارد. از اماکن تاریخی و دیدنی اطراف هتل می‌توان به موزه پارس، حمام وکیل و بازار وکیل اشاره کرد. هتل ۵ ستاره زندیه شیراز بسیار به هتل باغ جهاننما و باغ ارم و باغ عفیف آباد نزدیک است. همچنین با کمتر از سی دقیقه رانندگی میتوانید به فرودگاه شیراز دسترسی داشته باشید.

بررسی امکانات هتل

از جمله امکانات موجود در هتل میتوان به موارد زیر اشاره کرد

نمازخانه، سونا رایگان، آسانسور، کافی‌شاپ، فروشگاه صنایع‌دستی، کتابخانه، روم سرویس 24 ساعته

پارکینگ، سالن بدنسازی رایگان و حمام سنتی غیررایگان، استخر رایگان، رستوران ایرانی، تاکسی سرویس

اینترنت رایگان در لابی، اتاق چمدان و...

علاوه بر این در هتل امکاناتی نظیر کپسول آتش‌نشانی و جعبه کمکهای اولیه نیز وجود دارند.

جمع بندی

هتل ۵ ستاره زندیه شیراز فعالیت خود را در سال 94 شروع کرده و از مهمانان و مسافران ایرانی و خارجی پذیرایی‌ میکند. بیشتر افرادی که با تور هوایی شیراز مسافرت میکنند در این هتل زیبا اقامت دارند. علاوه بر این در اتاقهای هتل امکانات رفاهی گوناگونی وجود دارد. این هتل دارای سالن‌های بزرگی برای برگزاری انواع مراسم است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ