02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل میراژ کیش | mirazh kish Hotel کیش

mirazh kish Hotel کیش

کیش
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
جکوزی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: بلوار دریا
تعداد اتاق: 178
توضیحات:

هتل میراژ کیش 

هتل 5 ستاره میراژ کیش از انتخاب های بسیار زیبای مسافران در سفر به این جزیره زیبا در خلیج فارس است. سفر به کیش بهترین مقصد برای کسب آرامش و تجربه حال خوب در ایام تعطیلات با تور کیش می باشد. اوایل بهار و ابتدای پاییز شما با ناب ترین آب و هوا در جزیره کیش مواجه خواهید شد. با اقامت در هتل میراژ و بهره مندی از ناب ترین امکانات می توانید سفر خود را با لذت و رضایت خاطر کامل تجربه نمایید. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی از رزرو هتل میراژ و جاهای دیدنی در کیش بیشتر آشنا شوید. تا بتوانید بهترین انتخاب ها را در طول سفر داشته باشید.

اقامت طلایی در هتل 5 ستاره میراژ کیش

با سفر به کیش لازم است از موقعیت هتل خود و میزان دسترسی به مراکز و اماکن متفاوت اطلاعات کاملی داشته باشید. هتل 5 ستاره میراژ کیش با قرار گیری در بهترین موقعیت مکانی نزدیکی مناسبی به دریا داشته و با طی کردن مدت زمان اندک می توانید از دریای نیلگون خلیج فارس لذت ببرید. همچنین این هتل دارای اتاق های ویژه ای است که از چشم انداز دریا بهره مند می باشد. البته هتل میراژ تنها در فاصله 1 کیلومتری مراکز خرید همچون؛ پردیس 1 و 2، مروارید و ... قرار دارد. شما می توانید به سرعت به مراکز خرید نیز دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن در سفر به کیش می توانید از مناطق دیدنی، تفریحی و تاریخی دیگر همچون؛ پایاب کیش، شهر باستانی کاریز، درخت سبز و کشتی یونانی که نماد این جزیره است دیدن نمایید.

امکانات هتل میراژ در کیش

در سفر به کیش می توانید با رزرو هتل میراژ از امکانات مناسبی نیز بهره مند شوید. این هتل که از درجه 5 ستاره بهره مند است، خدمات ویژه ای را برای مسافران فراهم نموده و رضایت خاطر مهمانان را همیشه در بر گرفته است. با اقامت ویژه در این هتل در صورت نیاز می توانید با پذیرش ارتباط برقرار نموده تا کارکنان در بخش مورد نظر به همراهی شما در جهت رفع نیاز اقدام نمایند. برخی از امکانات ویژه این هتل عبارتند از

بهره مندی از اینترنت رایگان نامحدود در لابی
دارای مجموعه آبی شامل استخر، سونا و ...
دارای خدمات آتلیه
ارائه خدمات کامل کافی شاپی و رستوران ملل

در این مقاله سعی شد اطلاعات جامع و مفیدی از هتل 5 ستاره میراژ کیش برای شما مسافران عزیز ارائه شود. امید است با انتخاب درست و حضور در زمان مناسب بتوانید از سفر خود با تور لحظه آخری کیش لذت ببرید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ