02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل خاتم کیش | khatam kish Hotel کیش

khatam kish Hotel کیش

کیش
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس ایرانی
آدرس: کیش-بلوار نیایش
تعداد اتاق: 35
توضیحات:

هتل خاتم کیش

هتل 2 ستاره خاتم کیش انتخاب مسافرانی است که با تور کیش ترجیح می دهند با قیمت مناسب تر از کیفیت مطلوبی بهره مند شوند. سفر به جزیره رویایی کیش همیشه مورد استقبال عموم مردم بوده است. عده ای در این سفر ترجیح می دهند با شرایط اقتصادی و مناسبی در کیش اقامت داشته باشند. در این مقاله با ما همراه باشید تا از این هتل و امکانات آن اطلاعات مناسبی را بدست آورید.

اقامت طلایی در هتل 2 ستاره خاتم کیش

این هتل دو ستاره به دلیل نزدیکی به دریا همیشه مورد توجه مسافران در تور کیش از ساری بوده است. در هنگام رزرو تور خود می توانید  اطلاعات کامل تری از این هتل برای خود بدست آورید. در سفر به جزیره زیبای کیش شما می توانید از تفریحات آبی کیش، جنگل های شبانه، مناطق تاریخی زیبای کیش و ... بهره ببرید. هتل 2 ستاره خاتم کیش به علت موقعیت قرارگیری، در نزدیکی مسیر ویژه دوچرخه سواری می باشد. این مزیت خوب باعث می شود تا بتوانید ساعتی را در طول روز در جزیره از دوچرخه سواری و ورزش لذت ببرید. همچنین این هتل نزدیکی خوبی به مجتمع گلف کیش، بازار دیپلمات، شهر باستانی حریره و ... دارد. که این مزیت ویژه می تواند سفر شما را با خاطرات خوبی همراه سازد و ساعات دلپذیری را برای شما فراهم آورد.

امکانات هتل خاتم در کیش

در سفر با تور کیش لازم است حتما از امکانات هتل خود نیز اطلاعات مناسبی در دست داشته باشید. هتل خاتم کیش با هزینه بهینه تواسته است برای شما خدمات مطلوب و مناسبی را فراهم آورد تا در سفر به کیش از هر دغدغه ای به دور باشید. در ادامه به معرفی برخی از امکانات این هتل اشاره شده است.
ارائه ملزومات مصرفی ضروری در اتاق ها
اقامت رایگان برای کودکان زیر 5 سال
امکان پذیرش بانوان مجرد با ارائه مدارک شناسایی معتبر
بهره مند از چایخانه سنتی
دارای فضای سبز برای استراحت
بهره مندی از خدمات رستوران و کافی شاپ

رزرو هتل خاتم

در این مقاله سعی شد به معرفی کاملی از هتل 2 ستاره خاتم کیش پرداخته شود. با سفر به جزیره زیبای کیش شما می توانید این هتل را برای اقامت خود برگزینید. از یاد نبرید با رعایت قوانین و مقررات می توانید سفر را برای خود دلپذیر تر سپری نمایید. نکته مهم آنجاست که در هنگام رزرو اتاق به ساعت پرواز خود نیز توجه لازم را داشته باشید. زیرا که ساعت تحویل اتاق راس ساعت 14 بعد از ظهر بوده و در ساعت 12 ظهر روز پایانی باید اتاق را تحویل نمایید. با توجه به این ساعت ها پرواز خود را به گونه ای انتخاب کنید که بیشترین زمان از سفر را بتوانید استفاده کنید.می توانید با تور لحظه آخری کیش ازاین سفرلذت ببرید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ