02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل چمران شیراز | chamran shiraz Hotel شیراز

chamran shiraz Hotel شیراز

شیراز
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی کافه
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: شیراز - بلوار چمران
تعداد اتاق: 226
توضیحات:

هتل 5 ستاره چمران شیراز

این روزها پیدا کردن یک هتل مناسب با امکانات رفاهی بالا دغدغه بسیاری از مسافران تور شیراز است. به همین دلیل بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند به سراغ هتل‌هایی بروند که امکانات رفاهی بالایی داشته باشند. هتل ۵ ستاره چمران شیراز یک مکان اقامتی بسیار عالی با امکانات رفاهی و خدماتی منحصر به فرد است.

ویژگی‌ های هتل ۵ ستاره چمران شیراز 

هتل ۵ ستاره چمران شیراز که در بلوار چمران قرار دارد، یکی از بهترین و محبوبترین هتلهای این منطقه به حساب میآید. زیرا این بنای باشکوه شامل 30 طبقه است. تعداد اتاق‌های این هتل 226 عدد می‌باشد. این هتل خدمات بسیار زیادی در زمینه مختلف به مسافران و مشتریان عزیز ارائه می‌کند. در واقع وجود رستورانها و کافی شاپهای مجلل به همراه غذاهای ایرانی و فرنگی و نوشیدنیهای متنوع موجب شده تا این هتل انتخاب بسیاری از مسافران باشد.

امکانات هتل 5 ستاره چمران شیراز

از امکانات بی نظیر هتل چمران شیراز میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم

نمازخانه، سالن بدنسازی، سالن اجتماعات به همراه کافی شاپ، فست فود، فروشگاه صنایع دستی
مرکز فروش، سوغات، رستوران ایرانی، اینترنت رایگان و نامحدود، آرایشگاه مردانه و آرایشگاه زنانه 
تاکسی سرویس و رستوران ایتالیایی به اضافه اتاق چمدان و پارکینگ روباز، اطفاء حریق و کپسول آتش نشانی
 تلویزیون در لابی، فضای بازی کودکان،  لباسشویی،  سونا و آسانسور

در واقع مسافران می‌‌توانند با تور هوایی شیراز و اقامت در این هتل تجربه‌ای شیرین را برای خود رقم بزنند.

اقامتی خاطره‌ انگیز در هتل ۵ ستاره چمران شیراز

افرادی که با تور زمینی شیراز به این شهر زیبا آمدهاند میتوانند با اقامت در هتل ۵ ستاره چمران شیراز سفر راحتی را تجربه نمایند. زیرا هتل ۵ ستاره چمران شیراز یک هتل بسیار عالی با امکانات  بالا است. از امکانات این هتل میتوانیم به استخر، جکوزی، سونا و... اشاره کنیم‌. موقعیت جغرافیایی این هتل موجب شده تا آن دسته از کسانی که قصد اقامت در مکانی به دور از هیاهوی شهر را دارند این محل را انتخاب نمایند. در واقع موقعیت جغرافیایی هتل ۵ ستاره چمران شیراز به گونه‌ای است که ۱۵ تا ۲۰ دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد.

جمع بندی

هتل ۵ ستاره چمران شیراز در بلوار چمران این شهر ساخته شده است. این هتل برای کسانی که با تور شیراز به این شهر زیبا و جذاب سفر می‌کنند انتخابی عالی و فوق‌العاده است. این هتل امکانات رفاهی و خدمات بسیار با کیفیت و منحصر به‌ فردی را به مشتریان خود ارائه میدهد. همچنین چشمانداز زیبا و ساختمان مجلل این هتل مسافران زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ