02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل سان رایز کیش | sunrise kish Hotel کیش

sunrise kish Hotel کیش

کیش
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
آدرس: کیش، مقابل بازار پردیس ۲
تعداد اتاق: 61
توضیحات:

هتل سان رایز کیش

هتل 3 ستاره سان رایز کیش با توجه به این که در شرایط اقتصادی عده ای از مسافران تمایل دارند با هزینه ای بهینه از بهترین خدمات بهره مند شوند، محبوب ترین انتخاب است. سفر به جزیره کیش، با تفریحات ویژه همیشه توانسته است باعث شادی و نشاط متفاوتی برای مسافران گردد. در طول سفر در کنار آب های نیلگون خلیج همیشه فارس با اقامت در هتل سان رایز می توانید لحظات ویژه ای برای خود و همسفرانتان ثبت کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مناسبی از تور کیش از ساری با اقامت در هتل سان رایز بدست آورید.

اقامت در هتل 3 ستاره سان رایز کیش

در سفر به کیش لازم است با اقامت مناسب آرامش مناسبی را به خود هدیه داده و دیگر دغدغه و نگرانی بابت محل اقامت خود نداشته باشید. در این شرایط تنها لازم است رزرو هتل 3 ستاره سان رایز کیش را انجام داده و برای تفریحات ویژه جزیره زمان خود را تنظیم کنید. در این سفر شما می توانید از مناطق تفریحی و دیدنی ویژه ای در کیش لذت ببرید. روزها به کنار دریا بروید و تفریحات آبی همچون پاراسل، غواصی و ... را تجربه کنید. در هنگام ظهر پس از صرف ناهار در هتل یا رستوران های خوب جزیره، به بازار ها سری بزنید و در هنگام شب وقت آن است که به جنگ های شبانه، کنسرت ها و ... بروید. در این حال سفر برای شما دلپذیر تر از آن چه فکر کرده اید سپری خواهد شد. خاطرات ویژه ای را در تور لحظه آخری کیش در کنار عزیزانتان ثبت کنید.

امکانات هتل سان رایز

در طول این سفر شما نیازمند دریافت خدمات ویژه و ضروری ای هستید. هتل سان رایز با دارا بودن کادری موفق و توانمند آماده خدمت رسانی به مهمانان در طول شبانه روز می باشد. به برخی از امکانات ویژه این هتل در ذیل اشاره شده است.

ارائه ملزومات ضروری مصرفی در اتاق ها 
بهره مندی از سیستم گرمایشی و سرمایشی در اتاق ها به همراه سیستم تهویه مطبوع
ارائه خدمات خانه داری، خشکشویی و ...
دارای کافی شاپ، چایخانه سنتی و رستوران

کلام آخر 

با رزرو هتل 3 ستاره سان رایز کیش می توانید تجربه یک سفر دلپذیر را برای خود و عزیزانتان با تور کیش به ارمغان آورید. در این سفر بهتر است با انتخاب زمان مناسب از بهترین تفریحات لذت ببرید. همچنین با رعایت قوانین و مقررات می توانید با آرامش کامل اقامت خود را به صورت بهینه و مطلوب سپری کنید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ