02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل توسان بیچ کوش آداسی | tusan beach kusadasi Hotel کوش آداسی

tusan beach kusadasi Hotel کوش آداسی

کوش آداسی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس
سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Bayraklıdede Mh, Kuştur Önü Yolu Cd. No:19, 09400 Kuşadası/Aydın, Türkiye
تعداد اتاق: 300
توضیحات:

هتل 5 ستاره توسان بیچ کوش آداسی

یکی از مقاصد اصلی گردشگران تور ترکیه شهر زیبا و توریستی کوش آداسی است. این شهر سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیا با تور کوش آداسی است. بسیاری از هم‌وطنان ما نیز برای یک سفر هیجان‌انگیز و در عین حال آرامش‌بخش خارجی، کوش آداسی را انتخاب می‌کنند. این شهر هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعدد با رتبه‌بندی‌های مختلف دارد که هتل 5 ستاره توسان بیچ کوش آداسی یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی آن به‌شمار می‌رود.هتل توسان بیچ در سال ۱۹۶۲ در نوار ساحلی دریای اژه ساخته شده و به آن لقب اولین اقامتگاه را داده‌اند. با این‌که ساختمان هتل تقریبا قدیمی محسوب می‌شود، اما طراحی داخلی و دکوراسیون آن کاملا مدرن و امروزی است. این هتل ۵ ستاره با امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی مناسبی که به مهمانانش ارائه می‌کند، اقامتی فراموش نشدنی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

امکانات هتل 5 ستاره توسان بیچ کوش آداسی

هتل 5 ستاره توسان بیچ کوش آداسی در ساحل شنی پرچم آبی (Blue Flag) کوش آداسی قرار گرفته و محوطه ساحل اختصاصی با صندلی، چتر و تشکچه‌های ساحلی دارد. در این مجموعه ۲ استخر روباز و یک پارک آبی کودکان نیز تعبیه شده است. امکانات ورزش‌ها و تفریحات آبی، سالن بازی کودکان، زمین تنیس، میز بیلیارد، دارت، سالن بدن‌سازی، سونا، سالن خدمات زیبایی، حمام ترکی، مرکز اسپا و سلامتی و خدمات ماساژ، سایر امکانات تفریحی و سلامتی هتل توسان بیچ‌اند.رستوران‌های هتل به‌صورت سلف سرویس (بوفه)، تمامی وعده‌ها را با انواع غذاها، دسرها و نوشیدنی‌های ترکی و بین‌المللی برای مهمانان در فضای باز و بسته سرو می‌کند. کافی‌شاپ یا اسنک‌بار هتل بعد از تاریکی هوا و شروع به‌کار نایت کلاب تا صبح به مهمانان سرویس‌دهی می‌کند. خدمات هتل توسان بیچ کوش آداسی All است و هزینه‌ وعده‌های غذایی با هزینه اقامت از شما دریافت می‌شود؛ یعنی برای خورد‌و‌خوراک هنگام اقامت در این مجموعه نیاز به پرداخت هزینه اضافی نیست.چای عصرانه نیز هر روز ساعت ۵ برای همه مهمانان سرو می‌شود. اینترنت رایگان در تمامی فضاهای عمومی و خصوصی این هتل در دسترس است.سالن کنفرانس، ترانسفر فرودگاهی، خدمات حمل و نگهداری چمدان، خدمات تبدیل ارز (صرافی)، کرایه اتومبیل و..، سایر خدمات و امکانات توسان بیچ کوش آداسی‌اند.

اتاق‌های هتل 5 ستاره توسان بیچ کوش آداسی

هتل 5 ستاره توسان بیچ کوش آداسی بیش از ۳۰۰ اتاق با ظرفیت‌های مختلف دارد (۳۶۶ اتاق و ۹ سوئیت). دکوراسیون و لوازم داخل آن‌ها کاملا مدرن و امروزی است. همه واحدهای اقامتی این هتل تراس اختصاصی با چشم‌انداز آب‌های فیروزه‌ای دریای اژه یا فضای سبز مجموعه دارند. اینترنت رایگان در همه اتاق‌ها در دسترس مهمانان مجموعه قرار می‌گیرد.تهویه هوای مطبوع، حمام اختصاصی، مینی‌بار، گاوصندوق، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، روم سرویس، تجهیزات تهیه چای و قهوه و…، سایر امکانات و خدمات رفاهی واحدهای اقامتی این هتل ۵ ستاره هستند.

فاصله هتل 5 ستاره توسان بیچ با جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی

پارک آبی آدالند کوش آداسی: ۱/۲ کیلومتر
کوش آداسی گرند بازار: ۵ کیلومتر
قلعه کوش آداسی: ۵ کیلومتر
جزیره کبوتر: ۶/۶ کیلومتر
تئاتر افسوس: ۷/۴ کیلومتر
معبد آرتمیس: ۹/۵ کیلومتر
معبد هادریان: ۷ کیلومتر
موزه افسوس: ۱۰ کیلومتر
زمین بین‌المللی گلف کوش آداسی: ۱۸ کیلومتر

فاصله هتل 5 ستاره توسان بیچ با فرودگاه

فرودگاه ساموس: ۴۰ کیلومتر
فرودگاه بین‌المللی ازمیر (عدنان مندرس): ۷۶ کیلومتر
فرودگاه میلاس: ۸۱ کیلومتر

سایر امکانات هتل 5 ستاره توسان بیچ کوش آداسی

رستوران
خدمات ۲۴ساعته در اتاق
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
خشکشویی
گاو‌صندوق
رستوران فضای باز
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
سشوار
پارکینگ
استخر روباز
استخر سرپوشیده
سونا
ماساژ
ورزش‌های آبی (غیر موتوری)
ورزش‌های آبی (موتوری)
استخر ویژه کودکان
سالن بازی کودکان
باشگاه بدنسازی
تنیس
بیلیارد
ساحل اختصاصی
اینترنت وای‌فای رایگان در لابی
اینترنت وای‌فای رایگان در اتاق‌ها

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ