02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل فاید استانبول | fide istanbul Hotel استانبول

fide istanbul Hotel استانبول

استانبول
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Kalyoncu Kulluğu, Tarlabaşı Blv No:266-268, 34420 Beyoğlu/İstanbul, Türkiye
تعداد اتاق: 11
توضیحات:

هتل 3 ستاره فاید استانبول

هتل 3 ستاره فاید استانبول (Fide Hotel Istanbul) که به آن فیده نیز می‌گویند یکی از هتل‌های ۳ ستاره در نزدیکی میدان تکسیم و منطقه بی‌اوقولو است. این مجموعه اقامتی که گزینه‌ای ایده‌آل برای یک سفر مقرون‌به‌صرفه با تور لحظه آخری استانبول است، دکوراسیون بسیار زیبا و محیطی گرم و صمیمی دارد. استفاده از چوب و آجر و طراحی سنتی این ساختمان ۴ طبقه، سبب شده هتل فیده استانبول تبدیل به یکی از زیباترین هتل‌های اقتصادی این شهر شود.همچنین نزدیکی آن به مرکز شهر و متروی تکسیم (۱۰ دقیقه تا میدان تکسیم)، هزینه رفت‌وآمد مسافران به مراکز تفریحی و تجاری را تا‌حد قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

امکانات هتل 3 ستاره فاید استانبول

مجموعه‌های اقامتی ۳ ستاره در همه شهرها و کشورها، امکاناتی در سطح متوسط برای مسافران فراهم می‌کنند. اما سطح ارائه این امکانات و تمیزی و زیبایی هتل، نکات مهمی است که باید به آن توجه داشت. هتل 3 ستاره فاید استانبول در این موارد همواره نمره قابل‌قبولی از مهمانانش گرفته است.آشپزخانه فیده، غذا، دسر و نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی را برای مهمانان سرو می‌کند. همچنین در اطراف آن نیز رستوران‌ها و کافه‌های متعددی وجود دارد؛ این مجموعه با ارائه سرویس خرید و تحویل (دلیوری) مواد غذایی از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های اطراف، به‌طور کامل دغدغه خورد و خوراک مهمانان را برطرف کرده است. این سرویس به‌طور رایگان ارائه می‌شود.اینترنت رایگان در سراسر هتل، خدمات کرایه اتومبیل، بوفه رایگان صبحانه، خدمات ترانسفر فرودگاهی (با هزینه)، خدمات تبادل ارز، انبار چمدان، صندوق امانات، خدمات تهیه بلیط و تور، خدمات خشکشویی، سالن کامپیوتر و…، بخشی از خدمات هتل فاید استانبول هستند. خدمه این مجموعه به به زبان‌های ترکی، انگلیسی و اسپانیایی تسلط دارند.

اتاق‌های هتل 3 ستاره فاید استانبول

هتل 3 طستاره فاید استانبول در مجموع ۱۱ واحد اقامتی دارد. چشم‌انداز اتاق‌های آن منظره پر‌جنب‌وجوش شهر استانبول است. یکی از نقاط قوت این مجموعه دکوراسیون زیبای واحدهای اقامتی آن است که محیطی آرامش‌بخش را برای مهمانان فراهم می‌کند. این واحدها همگی دارای فضای نشمین و تهیه هوای مطبوع هستند. مینی‌بار، تلویزیون ماهواره‌ای، حمام اختصاصی، روم سرویس ۲۴‌ساعته، صبحانه در اتاق، میز‌کار، اینترنت رایگان، سشوار، ملزومات بهداشتی، قهوه و چای‌ساز و…، بخشی دیگر از خدمات ارائه شده در اتاق‌های هتل فاید هستند.یکی از امکانات ویژه این مجموعه اقامتی امکان متصل کردن اتاق‌های دیوار‌به‌دیوار در صورت نیاز است. اگر تعداد مسافرانی که قصد دارند در یک واحد سکونت داشته باشند، بیشتر از حد نصاب باشد، کارکنان مجموعه می‌توانند دیوار حائل را به‌طور موقت برداشته و فضای بزرگتری را برای مهمانان فراهم کنند.

فاصله هتل 3 ستاره فاید با جاذبه‌های گردشگری استانبول

میدان تکسیم استانبول : ۰/۸ کیلومتر
ایستگاه متروی تکسیم: ۰/۸ کیلومتر
برج گالاتا: ۱/۱ کیلومتر
کاخ دلما باغچه استانبول : ۲/۱ کیلومتر
بازار ادویه استانبول: ۲/۲ کیلومتر
مسجد سلیمانیه: ۲/۴ کیلومتر
مسجد ایا‌صوفیه استانبول : ۳/۱ کیلومتر
تنگه بسفر: ۱۲/۳ کیلومتر
کاخ توپکاپی: ۲/۸ کیلومتر
آب‌انبار بازیلیکا: ۳ کیلومتر
مسجد آبی: ۳/۴ کیلومتر
منطقه سلطان احمد: ۳/۴ کیلومتر
کلوپ شبانه گتو: ۱۲۰ متر
سالن رقص استانبول: ۱۵۰ متر
بازار ماهی استانبول: ۲۰۰ متر
بازار بزرگ استانبول: ۲/۹ کیلومتر

فاصله هتل فاید استانبول با فرودگاه

فرودگاه آتاتورک: ۱۹ کیلومتر
فرودگاه جدید استانبول: ۴۰ کیلومتر
فرودگاه بین‌المللی صابیحا: ۳۲ کیلومتر

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ