02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل رضوان مشهد | rezvan mashhad Hotel مشهد

rezvan mashhad Hotel مشهد

مشهد
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای پارکینگ صندوق امانات سشوار یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: مشهد - خیابان شیرازی - شیرازی ۵ ، بلوار ته پل محله ، ته پل محله ۱۱
تعداد اتاق: 100
توضیحات:

هتل رضوان مشهد

هتل رضوان مشهد با ارائه خدمات کامل رفاهی به زائرین امام رضا علیه السلام توانسته است باعث رضایت خاطر مسافران شود. همچنین این هتل به دلیل نزدیکی ویژه به حرم مطهر از چشم انداز ویژه ای برخوردار است. با سفر در تور مشهد پیشنهاد می دهیم برای رزرو هتل رضوان نیز اقدام نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات مناسبی از این هتل کسب نمایید و سفر دلپذیری در مشهد را سپری کنید.

اقامت در هتل 4 ستاره رضوان مشهد

پس از آن که برای سفر به مشهد برنامه ریزی نمودید، وقت آن است تا برای اقامت خود اندکی بیاندیشید. بهترین انتخاب در این سفر هتل هایی هستند که نزدیک ترین فاصله تا حرم مطهر رضوی را دارند. در این میان هتل 4 ستاره رضوان مشهد می تواند بهترین انتخاب برای سکونت در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام باشد. زیرا که در فاصله 2 دقیقه ای به حرم واقع شده است. همچنین اتاق ها و سوئیت های آن از چشم انداز خاصی بهره مند است. همچنین در سفر به مشهد می توانید علاوه بر زیارت از مکان های تاریخی، تفریحی و دیدنی خاصی همچون؛ باغ ملی، موزه نجوم، پارک کوهسنگی، پارک ملت، بازار رضا مشهد، آرمیتاژ، مجموعه های آبی، مناطق ییلاقی و ... دیدن نموده و لحظات ویژه ای را در آنجا سپری نمایید.

امکانات هتل رضوان مشهد

با اقامت در مشهد لازم است در مورد امکانات رفاهی هتل خود نیز اطلاعات کافی و مناسبی را کسب نمایید. در سفر به این شهر زیبا لازم است هتل شما از امکانات مناسبی بهره مند باشد تا مانع از دغدغه شما برای تهیه ملزومات مصرفی ضروری شود. هتل رضوان با دارا بودن کادری متخصص و متعهد توانسته است خدمتگزار زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم علیه السلام باشد. در ذیل به معرفی مختصری از امکانات این هتل پرداخته شده است.

دارای دو رستوران لیلیوم و آنتریوم
ارائه خدمات کامل رفاهی کافی شاپ و رستوران
اقامت رایگان کودکان زیر 3 سال
اقامت نیم بهاء کودکان 3 تا 5 سال

رزرو هتل رضوان مشهد

با توجه به توضیحات کاملی که در مورد هتل 4 ستاره رضوان مشهد خدمت شما ارائه شد، می توانید سفر خود را به مشهد آغاز نموده و از امکانات خوب این هتل بهره مند شوید. از یاد نبرید زمان تحویل اتاق راس ساعت 14 بعد از ظهر بوده و در ساعت 12 ظهر روز پایانی موظف به تخلیه آن هستید. با رعایت نکات ذکر شده سفر دلپذیری را سپری خواهید نمود.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ