02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

تور های مشهد از شهرستان

تور مشهد

مشهد پایتخت معنوی کشور سالانه میعادگاه هزاران عاشق اهل بیت است. تمام طول سال زائران از گوشه و کنار این کشور راهی زیارت امام مهربانی ها می شوند. مشهد در کنار بعد معنوی به عنوان دومین کلانشهر کشور جذابیت های دیگری نیز برای سفر دارد. دیدنی های مشهد بسیار است و زائران و مسافران این شهر می توانند با تور مشهد در کنار زیارت از امام رضا گشت و گذاری بی نظیر را نیز در این شهر تجربه کنند. از هر سو که بنگری سفر به مشهد تجربه و خاطره ای بی نظیر است.

آب و هوای مشهد

شهر مشهد به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد و تاثیری که از چند جبهه ی آب و هوایی می گیرد؛ در هر فصلی آب و هوای متغییری دارد. اما به طور کلی این شهر هوای سرد و خشک و گرم و خشک دارد. بهار بهترین زمان سفر به مشهد است؛ تعطیلات نوروزی و همچنین آب و هوای خوب و مطبوع در این فصل سبب می شود افراد بسیاری با تور لحظه آخری مشهد راهی شهر الرضا می شوند.تابستان های مشهد بسیار گرم است؛ اما تعطیلی مدارس سبب می شود که این فصل نیز حرم امام رضا و شهر شلوغ باشد. اما اگر قصد سفر با تور ارزان مشهد را دارید نیمه ی دوم سال زمانی مناسب برای یک سفر مقرون به صرفه به این شهر است. در پاییز که سرمای هوا شروع می شود این کلانشهر کمی خلوت تر می شود. همچنین در زمستان که گاهی مشهد بخبندان هم دارد مسافران کمتری به این شهر می روند  در این فصول قیمت تور مشهد مناسب تر می شود.

مسیرهای سفر به مشهد

مسیر هوایی، ریلی و جاده ای مشهد همیشه پر ترافیک است. برای سفر از مناطق جنوبی کشور همچون شهر اهواز که فاصله زیادی تا مشهد دارد، بهترین روش خرید بلیط هواپیمای مشهد است تا سریع تر و آسان تر با تور مشهد از اهواز به این شهر برسید. اما اگر ساکن شهرهای نزدیک تری چون شیراز باشید می توانید با قطار و اتوبوس نیز راهی این سفر با تور مشهد از شیراز باشید. هرچند افراد بسیاری ترجیح می دهند مسیر این سفر زیارتی را با ماشین شخصی طی می کنند. 

فرودگاه مشهد : کشور ایران وسیع و پهناور است و فاصله ی زیاد شهرها باعث شده بسیاری از هم وطنان سفرهای هوایی را به سفر زمینی و طولانی مدت ترجیح دهند. به همین خاطر تور مشهد هوایی طرفداران بسیاری دارد و سالانه تعداد زیادی از زائران امام رضا از دروازه فرودگاه بین المللی مشهد وارد این شهر می شوند. این پایانه حمل و نقل هوایی امکانات و خدمات رفاهی متعددی را چون اینترنت رایگان، آرایشگاه، رستوران، غرفه های تجاری و خدمات حمل و نقل شهری و همه ی امکانات مربوط به پرواز و حمل بار را در اختیار مسافران قرار می دهد.

راه آهن مشهد : سفر با تور مشهد با قطار vip یکی از محبوب ترین ها بین زائران رضوی است. بیشترین تعداد سفر به این شهر با قطار تهران مشهد انجام می شود. هنگام طی کردن این مسیر ریلی از روی پل های بسیاری گذر خواهید کرد تا به ایستگاه راه آهن مشهد با آن معماری خاص که ترکیبی از طرح ایوان مدائن و پل ورسک است برسید. این شاهکار معماری در سال 1334 و در زمان محمدرضا پهلوی ساخته شده است. برای تور مشهد با قطار از کرج نیز می توان بلیط قطار تهران مشهد را تهیه کرد و از همین مسیر راهی شد. 

جاهای دیدنی مشهد

این شهر چیزی کم از تاریخ و طبیعت دیگر مناطق ایران ندارد. بناهای تاریخی چون مجموعه باغ نادری، گنبدهای سبز و خشتی، آرامگاه های فردوسی بزرگ و پیر پالاندوز، بنای هارونیه، مسجد گوهرشاد و مدرسه پریزاد تنها بخشی از آثاری ست که میراث دار تاریخ با شکوه کشورمان در شهر مشهد هستند. در کنار این آثار تاریخی این شهر مکان های تفریحی متعددی نیز دارد؛ پارک ملی، طرقبه، کوه سنگی، پارگ جنگلی وکیل آباد، روستاهای اطراف شهر و شاندیز مشهد مناطق طبیعی و گردشگری این شهرند. همچنین مجموعه هایی چون سرزمین موج های آبی، سرزمین موج های خروشان و مجموعه پروفسور بازیما لحظات به یاد ماندنی را برای مسافران این شهر زیارتی رقم میزنند.

اقامت در مشهد

در این شهر توریستی و زیارتی مجموعه های اقامتی متعدد و متنوعی ساخته شده است که مسافران با هر توان مالی بتوانند در این شهر مقدس اقامتی به یاد ماندنی را تجربه کنند. در کنار هتل های مجلل درویشی، قصر طلایی، مدینه الرضا و هتل هما؛ می توان به نام هتل های ارزان قیمت و با کیفیتی چون هتل آپارتمان سبز طلایی مشهد، هتل هاترا و هتل جوادیه و ده ها هتل آپارتمان عالی با قیمت مناسب اشاره کرد. تنوع قیمت و کیفیت هتل های مشهد به گونه ای است که تمام سلیقه ها را، راضی نگه می دارد. 

سوغاتی های مشهد

آخرین بخش و یکی از جداب ترین اتفاق های سفر خرید سوغاتی است. شهر مشهد به دلیل زیارتی بودن سوغات عمده اش مهر و سجاده است؛ اما در کنار این ها نگین سوغاتی های این شهر زرشک و زعفران بی نظیرش است. ادویه مشهدی، نقل و نبات، جیلی جیلی، ظروف سنگی و زیور آلات دیگر سوغاتی های مشهد هستند. 

مراکز خرید مشهد کجاست ؟

مراکز خرید مشهد همیشه مورد سوال برای مسافرانی می باشد که عازم سفر به پایتخت معنوی ایران، شهر بهشت هستند. در سفر با تور مشهد عمدتا مسافران به دنبال دانستن اطلاعات مناسب برای دستیابی به بهترین مراکز خرید بوده و سعی دارند قبل از آغاز مسافرت اطلاعات مناسبی داشته باشند. برای خرید در این شهر بهترین مراکز خرید بازار رضا مشهد، مرکز خرید پروما، الماس شرق، زیست خاور، آرمان، کاسپین و وصال هستند.

معرفی مراکز خرید مشهد

در این سفر با توجه به محل اقامت خود ابتدا بازار های اطراف را بررسی نمایید. عمدتا هتل هایی که در نزدیکی حرم واقع شده اند در اطراف بازارهای سنتی و قدیمی مشهد هستند. برای مثال بازار رضا مشهد که در نزدیکی حرم می باشد، فاصله کوتاهی با تعدادی از هتل ها دارد. علاوه بر آن برخی از بازار های دیگر همچون مرکز خرید ساعت، مرکز های تجاری هفده شهریور همچون؛ آسمان، اکسون، قائم و ... نیز در همان محدوده واقع شده اند. پس در ابتدا از محلی ها بازارهای همان منطقه را پرس و جو نموده و برای خرید به آن جا بروید.

بازارهای جدید مشهد

اما اگر تمایل داشتید کمی بیشتر هزینه کنید و با اجناس متفاوت تری رو به رو شوید، ما به شما بازارهای دیگر مناطق شهر را پیشنهاد می دهیم . برج تجاری آلتون، آرمیتاژ، پروما، گوهرشاد، کیان سنتر 1 و 2،  زیست خاور، مهر کوهسنگی و ... از دیگر مراکز خرید مشهد هستند. در این مراکز با صرف هزینه ای بیشتر اجناس بهتری را می توانید خریداری کنید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ