02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل پیک نیک بانکوک | picnic Hotel بانکوک

picnic Hotel بانکوک

بانکوک
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور مینی بار رایگان پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Rangnam Road Rajprarop Phayathai, Pathumwan, Bangkok, Thailand
تعداد اتاق: 175
توضیحات:

هتل 4 ستاره پیک نیک بانکوک

یکی دیگر از هتل های مجلل هتل 4 ستاره پیک نیک بانکوک می باشد. این هتل در مرکز شهر بانکوک واقع شده است و دسترسی به مرکز های تجاری و توریستی شهر ساده و آسان خواهد بود. موقعیت مکانی فوق العاده و امکانات عالی این هتل باعث شده است تا مقصدی برای تور های مختلف از جمله تور لحظه آخری بانکوک باشد. گردشگران در این هتل علاوه بر تجربه اقامت دلچسب در یک مکان مجلل تجربه رسیدن سریع به مکان های مهم و توریستی را نیز خواهند داشت. به همین دلیل مقصد بسیاری از گردشگران تور بانکوک در سراسر دنیا هتل پیک نیک خواهد بود. ساختمان هتل مجلل و فضای اطراف هتل عالی و طراحی شده می باشد.

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره پیک نیک بانکوک

هتل 4 ستاره پیک نیک بانکوک در فاصله 0.8 کیلومتری یادبود پیروزی بانکوک واقع شده است. همچنین از کاخ سوان پاکاد بانکوک تا هتل پیک نیک فقط 0.7 کیلومتر می باشد. این هتل در مرکز شهر بانکوک واقع شده است. همچنین در فاصله 600 متری ایستگاه قطار مومنت بی تی اس سکای ترین ویکتوری واقع شده است.مسافران تور بانکوک با پرواز ماهان برای رسیدن به فروشگاه مد پلاتین با 19 دقیقه پیاده روی داشته باشند. برای رسیدن به مرکز خرید سنترال ورد نیز فقط 24 دقیقه پیاده روی نیاز است. همچنین فاصله هتل تا معبد ایروان نیز فقط 27 دقیقه می باشد. همچنین فاصله هتل پیک نیک تا مرکز خرید ام بی کی سنتر و سفارت مرکزی فقط چند دقیقه با پای پیاده می باشد. خانه جیم تامسون، بازار سیام پاراگون و سایر مراکز خرید تا هتل 4 ستاره پیک نیک در حد چند دقیقه پیاده روی می باشد.

امکانات و خدمات رفاهی هتل 4 ستاره پیک نیک بانکوک

اتاق های هتل 4 ستاره پیک نیک بانکوک دارای سیستم تهویه مطبوع، سرویس خشک شویی، صبحانه رایگان و مبلمان مدرن می باشند. از دیگر امکانات رفاهی هتل می توان به
گاو صندوق
مینی بار
یخچال
حمام خصوصی
لوازم آرایشی و بهداشتی و سشوار اشاره نمود.
کافی نت
فضای کنفرانس
اتاق چمدان
پارکینگ
سرویس خدمات اتاق
پذیرش 24 ساعته
رستوران و بار
و... از دیگر امکانات رفاهی این هتل 4 ستاره می باشند.
سوئیت های مجلل هتل دارای امکانات و خدمات ویژه و چشم انداز زیبایی هستند. امکانت هتل عالی و از هر نظر برای رفاه حال گردشگران مناسب خواهد بود.

قیمت رزرو هتل 4 ستاره پیک نیک بانکوک

قیمت رزرو و اقامت در هتل 4 ستاره پیک نیک بانکوک بر اساس امکانات و خدمات ارائه شده مناسب می باشد. رزرو آنلاین و دریافت تخفیفات هتل از طریق وب سایت های آژانس مسافرتی و تور تایلند امکان پذیر است. برای اطلاع دقیق قیمت ها می توان به وب سایت تور های مسافرتی مراجعه نمود. در این سفر ما پیشنهاد داریم از موزه هنر بانکوک و پارک آبی فانتازیا لاگون بانکوک دیدن کنید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ