02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل آیارا گرند پاتایا | aiyara grand pataya Hotel پاتایا

aiyara grand pataya Hotel پاتایا

پاتایا
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 338/118 Moo 12, Pratamnak Rd., T. Nongpure A. BanglamungChonburi Thailand 20150, 20150 Pattaya Sout
تعداد اتاق: 284
توضیحات:

هتل 4 ستاره آیارا گرند پاتایا

هتل 4 ستاره آیارا گرند پاتایا ,یکی دیگر از هتل های معروف تایلند و پاتایا، می باشد که دارای امکانات فوق العاده و در سطح بالایی است. این هتل به دلیل موقعیت خوب مکانی نیز بسیار مورد توجه آژانس های مسافرتی و تور پاتایا قرار گرفته شده است. این هتل 4 ستاره آماده پذیرایی از تور لحظه آخری پاتایا می باشد و تمام سعی خود را خواهد کرد تا بهترین خدمات را برای گردشگران ارائه دهد. موقعیت این هتل به دلیل نزدیکی به برخی از مکان های مهم شهر و نزدیک بودن به خط ساحلی ایده آل می باشد. 

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره آیارا گرند پاتایا

هتل 4 ستاره آیارا گرند پاتایا دارای موقعیت مکانی عالی است و از خیابان واکینگ استریت پاتایا تا هتل فقط 2 کیلومتر فاصله می باشد. همچنین فاصله ساحل جامتين تا هتل فقط 1.8 کیلومتر راه است. رسیدن تا ساحل دونگتان نیز فقط 2.7 کیلومتر راه فاصله می باشد.هتل 4 ستاره آیارا گرند پاتایا در منطقه پارتومانک واقع شده است که برای رسیدن به ایرا گرند فاصله خیلی کمی را باید طی نمود و با خودرو فقط 5 دقیقه راه است. همچنین فاصله این هتل تا ایستگاه قطار پاتایا زیاد نبوده و مسافران آن برای بازدید مکان های دیدنی تایلند می توانند از این ایستگاه قطار هم استفاده کنند. فاصله بازار شناور پاتایا تا هتل 4 ستاره آیارا گرند پاتایا فقط 8.7 کیلومتر می باشد. در نتیجه گردشگران برای رسیدن به موقعیت و مکان های مختلف نیازی به پیمودن راه های طولانی ندارند.

امکانات هتل 4 ستاره آیارا گرند پاتایا

هتل 4 ستاره آیارا گرند پاتایا دارای 284 اتاق و سوئیت مجلل می باشد. اتاق و سوئیت های هتل دارای امکانات فوق العاده ای می باشند. از امکانات این هتل می توان به
تلویزیون
ماهواره
قهوه و چای ساز
سیستم تهویه مطبوع
لوازم آرایشی و بهداشتی
حمام خصوصی و سشوار اشاره کرد.
علاوه بر آن گاوصندوق، مینی بار، صبحانه و .. از امکانات دیگر هتل می باشند. امکانات و خدمات رفاهی هتل 4 ستاره آیارا گرند پاتایا شامل رستوران و بار مجلل و همچنین 2 استخر در فضای باز می باشند. رستوران این هتل بهترین غذاها را برای مهمانان سرو می کند. علاوه بر آن استخر کودکان، مرکز کنفرانس، باشگاه تناسب اندام، ترانسفر فرودگاهی و خدمات اتاق از دیگر امکانات این هتل می باشند. وای فای رایگان، پارکینگ، پذیرش 24 ساعته، تراس پشت بام و خدمات لاندری نیز از امکانات و خدمات رفاهی هتل آیارا گرند میباشند.  

قیمت رزرو و اقامت در اتاق هتل 4 ستاره آیارا گرند پاتایا 

قیمت رزرو اتاق و یا سوئیت در هتل 4 ستاره آیارا گرند پاتایا بر اساس فاکتور تعیین می شود. برای اطلاع از آخرین نرخ و هزینه اقامت در هتل آریا گرند میتوان به وب سایت آژانس های مسافرتی راز آسمان پایتخت مراجعه کرد. و یا با تور پاتایا با پرواز ماهان در این هتل اقامت داشته باشید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ