02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل جوار الملک مشهد | javarol molk Hotel مشهد

javarol molk Hotel مشهد

مشهد
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
استخر سرپوشیده
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: مشهد، اندرزگو ۱۸ (آخوند خراسانی ۸)
تعداد اتاق: 142
توضیحات:

هتل 4 ستاره جوار الملک مشهد

یکی از هتل های تازه ساخت شهر مشهد هتل 4 ستاره جوار الملک مشهد می باشد. این هتل در سال 1401 افتتاح شد که شامل 15 طبقه و 142 اتاق و سوئیت لوکس است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا ساخته شده است. امکانات هتل،  بسیار ویژه و در خور شان زائران امام رضا می باشد. همچنین دسترسی آسان و سریع به برخی از مراکز خرید شهر سبب شده است تا این هتل به یکی از بهترین هتل های مشهد از نظر موقعیت تبدیل شود. پرسنل هتل جوار الملک نیز افراد مجرب و آموزش دیده می باشند.هتل 4 ستاره جوار الملک آماده پذیرایی از تور های مشهد می باشد.

موقعیت هتل 4 ستاره جوار الملک مشهد

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره جوار الملک مشهد به دلیل نزدیکی به حرم امام رضا و مراکز خرید، یک موقعیت ایده آل برای مسافران و زائران حرم مطهر است. فاصله هتل تا چهار راه شهدا فقط 3 دقیقه می باشد. همچنین هتل جوار الملک در فاصله بسیار کمی از مسجد هفتاد و دو تن قرار دارد. از دیگر مکان های دیدنی که در فاصله خیلی کمی از این هتل قرار دارد فلکه آب یا میدان بیت المقدس می باشد. اگرچه این هتل گردشگری به مراکز دیگر معروف شهر مشهد نیز متصل است. این هتل خارج از محدوده طرح ترافیک می باشد.

امکانات و خدمات رفاهی هتل 4 ستاره جوار الملک مشهد

رستوران بزرگ هتل 4 ستاره جوار الملک مشهد با ظرفیت 300 نفر یکی از امکانات ویژه هتل محسوب می شود. پارکینگ رایگان، اینترنت نامحدود و رایگان و استخر نیز از دیگر امکانات ویژه این هتل می باشند.امکانات اتاق های هتل 4 ستاره جوار الملک مشهد کامل و با کیفیت در اختیار مسافران قرار داده می شوند. 

یخچال
آباژور
مبلمان
اینترنت در اتاق
مبلمان
سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی
سیستم اطفاء
حریق
روم سرویس
تلفن در اتاق
مینی بار با هزینه
تلویزیون از امکانات اتاق ها می باشند.
لوازم بهداشتی
حمام
سیستم گرمایش و سرمایش
امکان شارژ وسیله های الکتریکی از دیگر امکانات مهم اتاق های هتل می باشند.
از خدمات قابل ارائه در هتل جوار الملک می توان به
خدمات تور
اینترنت در لابی
خدمات خانه داری
لاندری
خدمات برای معلولین
ماساژ
پذیرش 24 ساعته می توان اشاره کرد.
مرکز خرید
کافی شاپ
فروشگاه
اتاق چمدان
ترانسفر رفت و برگشت با هزینه
آژانس مسافرتی
اتاق سیگار
نمازخانه
دستگاه واکس کفش
رستوران بام
و... از دیگر امکانات رفاهی این هتل 4 ستاره می باشند.

قیمت رزرو هتل 4 ستاره جوار الملک مشهد

فاکتورهای تعیین کننده هزینه اقامت و رزرو هتل 4 ستاره جوار الملک مشهد، تعداد نفرات، استفاده از خدمات و مدت زمان اقامت می باشند. برای اطلاع دقیق از قیمت های می توانید به وب سایت رزرو آنلاین این هتل مراجعه فرمایید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ