02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل جواد مشهد | javad Hotel مشهد

javad Hotel مشهد

مشهد
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: مشهد, خیابان امام رضا, نبش امام رضا 3
تعداد اتاق: 105
توضیحات:

هتل 4 ستاره جواد مشهد

هتل 4 ستاره جواد مشهد یکی از هتل های مشهد می باشد که در نزدیکی بارگاه امام رضا در سال 1391 ساخته شد. زائران تور مشهد برای رسیدن به حرم مطهر نیازی به پیمودن راه طولانی از هتل تا حرم ندارند. شهر مشهد یکی از مراکز مهم توریستی ایران به دلیل وجود حرم مطهر و مراکز معروفی چون دریاچه چشمه سبز و یا تفریحات آبی مشهد و... است. این هتل نزدیکترین هتل 4 ستاره به حرم مطهر است که از این بابت دارای موقعیت مکانی عالی می باشد. ساختمان این هتل در 8 طبقه و 105 اتاق ساخته شده است. مهم ترین مزیت اقامت در این هتل علاوه بر استفاده از امکانات عالی رفاهی موقعیت مکانی فوق العاده آن می باشد.

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره جواد مشهد

فاصله هتل 4 ستاره جواد مشهد تا ورودی حرم مطهر فقط 3 دقیقه با خودرو می باشد. فاصله هتل تا بوستان میرزا کوچک خان فقط 2 دقیقه با خودرو می باشد. فاصله 3 دقیقه ای با خودرو از هتل تا باغ خونی یکی دیگر از موقعیت های عالی این هتل می باشد.
فاصله هتل 4 ستاره جواد مشهد تا موزه آستان قدس رضوی و موزه ظروف و نجوم و ساعت و موزه مردم شناسی فقط 3 دقیقه با خودرو می باشد. فاصله هتل تا آرامگاه شیخ بهایی نیز فقط 3 دقیقه با خودرو است. فاصله هتل تا کلیسای مسروپ مقدس، مرکز خرید آسمان، برج تجاری اکسون، مرکز خرید اطلسیه و میدان ده دی فقط 3 دقیقه با خودرو می باشد.فاصله هتل 4 ستاره جواد مشهد تا بازار مرکزی نیز فقط 5 دقیقه با خودرو می باشد. در واقع مکان های مهم شهر با فاصله نزدیک و چند دقیقه با خودرو به هتل واقع شده اند. به همین جهت مسافرین عزیز می توانند برای اقامت دلپذیر در شهر مشهد این هتل 4 ستاره را انتخاب نمایند.

امکانات و خدمات رفاهی هتل 4 ستاره جواد مشهد

از امکانات ویژه هتل 4 ستاره جواد مشهد می توان به
رستوران با ظرفیت 250 نفر
پارکینگ رایگان
اینترنت نامحدود لابی اشاره نمود.
امکانات اتاق های هتل نیز شامل
یخچال
مبلمان
صبحانه
روم سرویس
آب رایگان
تلویزیون 
اینترنت
سرویس بهداشتی فرنگی و مینی بار با هزینه می باشند.
سیستم اعلام حریق، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس و لوازم بهداشتی و امکان شارژ وسایل الکتریکی از دیگر امکانات اتاق های هتل هستند.
صرافی
کافی شاپ
خدمات تور
آژانس مسافربری
سالن ورزشی
پرداخت ویزا
لاندری و ... از دیگر خدمات رفاهی هتل می باشند.

قیمت رزرو هتل 4 ستاره جواد مشهد

فاکتور های تعیین کننده قیمت رزرو و اقامت هتل 4 ستاره جواد مشهد تعداد نفرات و مدت زمان اقامت و استفاده از خدمات رفاهی با هزینه هتل می باشند. برای اطلاع دقیق از قیمت رزرو و تور لحظه آخری مشهد می توان به آژانس راز آسمان پایتخت و یا وب سایت فعال هتل مراجعه کرد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ