02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل تولیپ پرا استانبول | tulip pera Hotel استانبول

tulip pera Hotel استانبول

استانبول
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Mesrutiyet Caddesi No: 103 Pert-Beyoglu, Istanbul 34430 Turkey
تعداد اتاق: 84
توضیحات:

هتل 4 ستاره تولیپ پرا استانبول

تور استانبول یکی از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی در کشورمان است. تور استانبول از اهواز، مشهد، اصفهان، تهران و شهرهای دیگر همیشه مورد توجه بوده است. استانبول با داشتن جاذبه های دیدنی و هتل های متنوع مقصد هیجان انگیزی برای سفر است. با رزرو تور لحظه آخری استانبول می توانید برای سفری ارزان برنامه ریزی کنید. با انتخاب تور لوکس استانبول و اقامت در هتل های 4 و 5 ستاره نیز می توانید سفری با امکانات رفاهی بیشتری داشته باشید. هتل 4 ستاره تولیپ پرا استانبول در قلب این شهر یکی از هتل هایی است که با ارائه امکانات خوب و کافی خاطره سفر خوبی را برایتان رقم می زند.

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره تولیپ پرا استانبول

از هتل 4 ستاره تولیپ پرا استانبول تا خیابان استقلال استانبول 1 کیلومتر و تا میدان تکسیم استانبول 1.3 کیلومتر راه است و به راحتی می توانید تا آنجا پیاده روی کنید. مسجد سلیمانیه و مسجد ایاصوفیه استانبول 3 کیلومتر با هتل فاصله دارند. فرودگاه آتاتورک 38 کیلومتر دورتر است. موزه پرا، برج گالاتا و کلیسای سنت آنتونی پادوا از مکان های دیدنی نزدیک هتل هستند که به آسانی می توانید به این مکان ها بروید. تا بازار ادویه و بازار بزرگ استانبول نیز 5 کیلومتر راه است.

امکانات هتل 4 ستاره تولیپ پرا استانبول

هتل 4 ستاره تولیپ پرا استانبول 8 طبقه است و در خیابان مسروتی یت در محله بی اوغلو قرار گرفته است. این هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و امکانات رفاهی کاملی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. از جمله

رستوران های متنوع با منوهای متفاوت
صبحانه رایگان و امکان سرو در اتاق ها
صرافی و خدمات ارزی
استخر سرپوشیده
پارکینگ رایگان
بار با سرو انواع نوشیدنی
برگزاری تورهای درون شهری با هزینه جداگانه
ترانسفر فرودگاهی با هزینه جداگانه
امکان نگهداری از کودکان با هزینه جداگانه
خدمات ویژه برای معلولین
باشگاه ورزشی
فکس و فتوکپی
حمام سنتی و سونا
فروشگاه
خشکشویی
امکان اجاره خودرو
کتابخانه
هتل 4 ستاره تولیپ پرا استانبول 84 اتاق و 20 سوئیت دارد که مجهز به امکانات خوبی هستند؛ از جمله
سیستم تهویه هوا
گاوصندوق
قهوه ساز
چای ساز
یخچال و تلفن
مینی بار
سشوار

سخن پایانی 

هتل 4 ستاره تولیپ پرا استانبول در قلب این کلان شهر و با فاصله کمی از اماکن تاریخی و دیدنی قرار گرفته است. ایستگاه مترو سیشان نیز در نزدیکی هتل است. توصیه می کنیم با استفاده از مترو به مکان های دورتر شهر بروید و از جاهایی مثل قلعه یدیکوله استانبول، کاخ توپکاپی استانبول و موزه باستان شناسی استانبول هم دیدن کنید. پیشنهاد ما رزرو تور استانبول 7 شب و 8 روز است تا فرصت کافی برای گشت و گذار داشته باشید. محله بالات استانبول 6 کیلومتر تا میدان تکسیم فاصله دارد. به آنجا بروید و در میان خانه ها و ساختمان های رنگارنگ قدم بزنید و از سفرتان لذت ببرید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ