02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل اوکوود رزیدنس کوالالامپور | oakwood Hotel کوالالامپور

oakwood Hotel کوالالامپور

کوالالامپور
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پزشک پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
استخر سرباز باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 222, Jalan Ampang, Kampung Datuk Keramat, 50450 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia
تعداد اتاق: 251
توضیحات:

هتل 4 ستاره اوکوود رزیدنس کوالالامپور

هتل 4 ستاره اوکوود رزیدنس ، در قلب منطقه تجاری کوالالامپور در Embassy Row واقع شده است. 251 اتاق این هتل، با مبلمان شیک برای مسافران تجاری، تفریحی و همچنین خانواده هایی که به دنبال اقامتگاهی آرام در میان شهری شلوغ هستند، آماده شده است.هتل اووکود رزیدنس، مشرف به برج‌ های دوقلوی پتروناس است. مهمانان تور لحظه آخری مالزی ، در هتل اوکود رزیدنس، به امکانات تفریحی درجه یک دسترسی انحصاری دارند.  قیمت ‌اتاق های این هتل ممکن است بسته به اقامت شما (به عنوان مثال تاریخ، فستیوال های سالانه و غیره) متفاوت باشد. به طور کلی مسافرانی که در این هتل اقامت داشته اند، امتیاز 4.3 را به این هتل اعطا کرده اند، که از 5 امتیاز، قابل توجه است. بنابراین این هتل می تواند یک انتخاب مناسب برای اقامت در تور مالزی باشد. 

امکانات هتل 4 ستاره اوکوود رزیدنس 

در کنار امکانات رفاهی که هتل ها ارائه می کنند، هتل اوکوود رزیدنس ، برای رزرو تعدادی از اتاق های خود امکانات ویژه ای را در نظر گرفته است. به عنوان مثال اگر یک سوئیت لوکس از این هتل را رزرو کنید، در کنار آن از 20% تخفیف برای سرویس غذاخوری در اتاق و صرف غذا در رستوران TrEat بهره مند خواهید شد. همچنین فقط با پرداخت 25 رینگیت،  می توانید از پیشنهادات زیر استفاده کنید (فقط یک مورد قابل انتخاب است)
1. گشت شهری با اتوبوس KL Hop-On Hop-Off 
2. ورود به موزه علم و فناوری در برج دوقلوی پتروناس (Petrosains)
3. ورود به Aquaria KLCC واقع در مرکز کنوانسیون کوالالامپور
البته این پیشنهاد ویژه در هتل اوکوود رزیدنس، تا 30 نوامبر 2022، اعتبار دارد. در طول اقامت خود در این هتل از اعتبار غذاخوری به ارزش 30 رینگیت لذت ببرید. همچنین یک کوپن اقامت به ارزش 50 رینگیت دریافت کنید که برای اقامت بعدی شما در هتل اوکوود رزیدنس، قابل استفاده است.از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به اینترنت پر سرعت رایگان، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، پارکینگ، رستوران، اسموکینگ روم، آشپزخانه های مجهز به قهوه و چای ساز، اشاره کرد. همچنین امکانات این هتل به صورتی طراحی شده است که افراد کم توان نیز می توانند از آن استفاده کنند، به طوری که در هتل نیز تعدادی ویلچر وجود دارد. خانواده های دارای فرزند کوچک نیز مزایای متفاوتی دارند. هتل اوکوود رزیدنس، در بدو ورود کودکان برای آنها بسته ی خوش آمد گویی در نظر گرفته است. همچنین هتل به آنها، یک ست لوازم جانبی استخر بچه گانه، که شامل یک جفت بازوبند شنا و یک توپ استخری است، به همراه یک چادر بازی هدیه می دهد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ