02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل بالی رانی بالی | bali rani Hotel بالی

bali rani Hotel بالی

بالی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Jl. Kartika Plaza, Kuta, Kec. Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia
تعداد اتاق: 36
توضیحات:

هتل 4 ستاره بالی رانی در بالی

هتل 4 ستاره بالی رانی  بالی ، به سبک اصیل بالیایی در یک موقعیت استراتژیک، بنا شده است. این هتل آسایش و آرامش را برای تعطیلات شما در تور بالی فراهم می کند. این هتل، با ارائه امکانات مدرن از اسپا و استخر گرفته تا رستوران و کافی شاپ، به شما اجازه می دهد که از اقامت خود چه برای تفریح و چه برای کسب و کار لذت ببرید.اسپا، یکی از خدماتی است که می تواند تور اندونزی را برای شما خاطره انگیز کند. هتل بالی رانی، یک ماساژ دلپذیر را برای شما فراهم می کند تا هم آرامش بخش و هم جوان کننده باشد. ماساژ، به شما این امکان را می دهد که آرام شوید، دوباره انرژی بگیرید و حس تازه ای از آرامش و رفاه را تجربه کنید.هتل بالی رانی، انواعی از خدمات اسپا و ماساژ را ارائه می دهد. این خدمات شامل ماساژ کودکان، ماساژ Bliss، ماساژ بالی، ماساژ سوئدی، ماساژ تایلندی، ماساژ سنگ و ماساژ آروماتراپی، رفلکسولوژی پا، اسکراب بدن، ماسک بدن، صورت، مانیکور و پدیکور است.

امکانات هتل 4 ستاره بالی رانی 

اتاق ‌های لوکس هتل بالی رانی ، که ترکیبی از فضای داخلی کلاسیک بالی و مدرن است، مکان ایده ‌آل برای اقامت و کاوش در تور بالی است. اقامتگاه های مدرن با منظره استخر، با رنگ های آرامش بخش، چیدمان و امکانات رفاهی کامل، طراحی شده است. 36 اتاق لوکس هتل 4 ستاره بالی رانی، در طبقه ی دوم و سوم قرار گرفته اند. تمامی اتاق های این هتل به تلویزیون صفحه تخت 32 اینچ با بیش از 40 کانال بین المللی، تهویه مطبوع با کنترل فردی، مینی بار، امکانات تهیه چای و قهوه، گاوصندوق (اندازه لپ تاپ)، سشوار، بالکن و وای فای رایگان مجهز هستند. همچنین روزانه 2 بطری آب معدنی رایگان، در اختیار شما قرار می گیرد. در صورت نیاز، میز اتو و اتو  و یا دوشاخه بین المللی، در اختیار شما قرار می گیرد.
 برای یک تعطیلات طولانی در سوئیت های خانوادگی هتل بالی رانی اقامت داشته باشید. تنها یک سوئیت خانوادگی در طبقه اول این هتل قرار دارد، که احساس آرامش را برای شما فراهم می کند. سوئیت های خانوادگی این هتل شامل یک اتاق نشیمن مجزا، دو اتاق خواب و دو حمام به همراه صبحانه رایگان روزانه است. سوئیت هتل بالی رانی، برای مسافرانی در نظر گرفته شده است که خواهان یک فضای اقامتی مجلل با آرامش و حریم خصوصی هستند. یک اتاق نشیمن جداگانه و یک اتاق کوچک برای اقامت راحت شما فراهم شده است. این سوئیت که در گوشه طبقه دوم و سوم قرار دارد، برای آرامش و استراحت ایده آل است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ