02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل هنگینگ گاردن بالی | hanging gardens of bali Hotel بالی

hanging gardens of bali Hotel بالی

بالی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Buahan, Payangan, Gianyar Regency, Bali 80571, Indonesia
تعداد اتاق: 44
توضیحات:

هتل 5 ستاره هنگینگ گاردن بالی

هتل 5 ستاره هنگینگ گاردن بالی، در نزدیکی پایانگان، روستایی در شمال شهر اوبود و در مرکز جزیره جادویی خدایان قرار دارد. هتل هنگینگ گاردن بالی، مشرف به رودخانه آیونگ و معبد باستانی دالم سگرا، در لبه دره‌ای خیره‌کننده، احاطه شده توسط جنگل‌های بارانی سرسبز و تراس ‌های برنج پیکتو رسکو بنا شده است.این هتل، که با افتخار عنوان "اولین بوتیک هتل هفت ستاره جهان" را دارد، به عنوان یکی از مطلوب ترین مقاصد جهان، برای بازدید تعیین شده است. شما می توانید در تور اندونزی، آن را به عنوان محل اقامت خود، انتخاب کنید.محیطی آرام، خدمات منحصر به فرد و مهمان‌نوازی فوق العاده بالیایی،  اقامت و تجربه ‌های اقامت در هتل هنگینگ گاردن بالی، نوید ایجاد خاطرات ویژه‌ای را می‌دهد که هرگز فراموش نخواهید کرد.

امکانات هتل 5 ستاره هنگینگ گاردن بالی 

یک شب در زیر آسمان بالی، بهترین راه برای استراحت و دوباره عاشق شدن است.  این تجربه در یک قایق آبی خصوصی، شناور در روی استخر بزرگ هتل هنگینگ گاردن بالی ، تزئین شده با پرده های رنگارنگ زیبا اتفاق می افتد. اطراف شما با شمع‌ های فرانجی ‌پانی و مناظر الهام ‌بخش معبد مقدس باستانی احاطه است. در حالی که به صداهای آرام و ریتمیک جنگل گوش می‌دهید. از یک شام دو نفره خاص، لذت ببرید.طراحی مسحورکننده هتل و شام خوشمزه زیر ستاره ها، لحظات بی نظیری را در تور بالی، برای شما رقم می زند.در بدو ورود، مانگکو مقدس (کشیش مذهبی بالی) از شما پذیرایی سنتی بالیایی خواهد کرد. این خوش آمد گویی سنتی یک مراسم پاکسازی هندو، برای پاکسازی نمادین روح شما است.تجربه استثنایی آبگرم جنگل اوبود، در رودخانه مقدس آیونگ را از دست ندهید. هتل پنج ستاره هنگینگ گاردن بالی، شما را به لذت بردن از یکی از درمان های آبگرم منحصر به فرد و مجلل مجموعه اسپا دعوت می کند.

از درمان ‌های سنتی بالیایی مشرف به تپه‌ های سریع رودخانه آیونگ و منظره ی جنگلی سرسبز هتل لذت ببرید.  با این تکنیک شادی آور که در طول نسل ها به مردم بالی منتقل شده است، در زیبایی بی پایان جزیره خدایان استراحت کنید. با انتخاب ترکیبات روغن ماساژ، همراه با سطح مناسب فشار، تنش را از بین ببرید تا بدن و ذهن خود را، به سفری با آرامش نهایی ببرید.یک بسته چای سنتی انگلیسی را در پیچیده ترین محیط های جنگل وحشی، تجربه کنید. مراسم چای شامل ترکیبی از کیک‌ های سنتی بالیایی و غذاهای لذیذ انگلیسی، مانند شکلات اکلر، براونی، تارت میوه‌ای  و اسکون معروف انگلیسی با خامه و مربا است.ما با تور بالی شما مسافران را به هتل هنگینگ گاردن بالی دعوت میکنیم.ما به مسافران تور بالی مشاوره با کارشناسان راز آسمان پایتخت را معرفی می کنیم.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ