02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل مریتون کمپبل استرالیا | meriton Hotel استرالیا

meriton Hotel استرالیا

استرالیا
رستوران آسانسور پارکینگ خشکشویی سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Sydney-Campbell Street
تعداد اتاق: 242
توضیحات:

هتل ۵ ستاره مریتون کمپبل

یکی از زیباترین هتلهای استرالیا است که در شهر سیدنی واقع شده است. این هتل معماری منحصر به فرد و بسیار جذابی دارد به همین دلیل از مهمترین اقامتگاههای زیبا و لوکس در این شهر به حساب میآید. هتل ۵ ستاره مریتون کمپبل در محله تجاری سیدنی واقع شده و امکانات بی‌نظیری دارد. کسانی که ویزای استرالیا دارند می‌‌توانند با سفر به این شهر از این هتل لوکس و مجهز استفاده کنند.

خدمات و امکانات هتل ۵ ستاره مریتون کمپبل 

اگر با مشکل ریجکت ویزای استرالیا مواجه نیستید و قصد بازدید از مکانهای مهم استرالیا را دارید میتوانید با اقامت در هتل مریتون کمپبل یک تجربه متفاوت از سفرهای دیگر خود داشته باشید. این هتل در قلب این شهر واقع شده است. از این رو مسافران و گردشگران میتوانند به نقاط مختلف شهر به راحتی دسترسی داشته باشند. توجه کنید که سوئیتها و اتاقهایی که درون این هتل بزرگ واقع شده‌اند دارای امکانات بینظیری هستند. این امکانات شامل خشکشویی داخلی، آشپزخانه و ... است. 

بررسی ویژگی‌های هتل 

هتل ۵ ستاره مریتون کمپبل سیدنی دارای ۴۰ طبقه است. این هتل زیبا با مراکز مهم شهر فاصله کمی دارد. در واقع در اطراف این هتل کافهها و رستورانهای منحصر به فردی وجود دارند که غذاهای محلی سیدنی در آنجا سرو میشوند. این هتل لوکس و جذاب خدمات بسیار زیادی برای مشتریان و مسافران ارائه می‌دهد. همچنین این افراد میتوانند از خدماتی نظیر اینترنت رایگان پرسرعت، استخر، باشگاه و … استفاده کنند. علاوه بر این توجه داشته باشید که هتل ۵ ستاره مریتون کمپبل از بهترین هتلهای سیدنی به شمار میآید.

اطلاعاتی که مسافران از هتل ۵ ستاره مریتون کمپبل باید بدانند

هتل مریتون کمپبل از جمله معروفترین هتلهای استرالیا است. این هتل خدمات و امکانات منحصر به فردی برای مسافران و گردشگران ارائه میدهد. این هتل دارای مرکز تناسب اندام، سالن آبگرم، سونا و استخر است. به همین دلیل مسافران میتوانند با اقامت در این هتل تجربه بینظیری از سفر خود داشته باشند. توجه داشته باشید که این هتل در کنار تئاتر کاپیتول واقع شده و از سوی دیگر مسافران و گردشگران با اقامت در این هتل به ایستگاه مرکزی شهر نیز دسترسی دارند. 

جمع بندی 

هتل ۵ ستاره مریتون کمپبل یکی از هتل‌های لوکس و بزرگ استرالیا به حساب میآید. این هتل معماری منحصر به فرد و جذابی دارد و از اقامتگاه‌های زیبا و لوکس شهر سیدنی محسوب می‌شود. سیدنی یکی از شهرهای زیبای استرالیا است که هر ساله هزاران گردشگر به آن سفر می‌کنند. رفتار شایسته پرسنل و امکانات فوق‌العاده این هتل باعث شده بسیاری از مسافران آن را برای اقامت‌های بعدی خود نیز انتخاب کنند.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ