02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل استیت ارمیتاژ موزیک آفشیال سنت پترزبورگ | state hermitage museum Hotel سنت پترزبورگ

state hermitage museum Hotel سنت پترزبورگ

سنت پترزبورگ
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Palace Square, 2, St Petersburg, Russia, 190000
تعداد اتاق: 126
توضیحات:

هتل 5 ستاره استیت ارمیتاژ موزیک آفشیال سنت پترزبورگ

هتل 5 ستاره استیت ارمیتاژ موزیک آفشیال سنت پترزبورگ ، یک هتل منحصر به فرد است که در مرکز سن پترزبورگ واقع شده است. این عمارت که مربوط به سال 1830 است، نمایانگر فضای موزه اصلی ارمیتاژ است. مرکز تناسب اندام، مرکز آبگرم و سلامتی و وای فای رایگان نیز در این هتل وجود دارد. اتاق ‌ها و سوئیت ‌های مجلل هتل استیت هومتیاژ، مزین به وسایلی زیباست که توسط استادان فلورانس ایتالیا، طراحی شده‌اند. هر اتاق دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و حمام اختصاصی است که با سنگ مرمر ایتالیایی و یونانی تزئین شده است.رستوران میکل آنژ هتل، غذا های سنتی ایتالیایی و دسر های لذیذی برای مسافرین تور سنت پترزبورگ مسکو، آماده می کند. بار لابی، سنت پذیرایی از مهمانان با چای روسی، را به جا می آورد.
رستوران زیبای کاترین بزرگ، غذا های روسی را بر اساس منوی زمستانی کاخ، سرو می کند.فاصله ی خیابان نوسکی و موزه هرمیتاژ تا هتل، 15 دقیقه است. ایستگاه مترو ولادیمیرسکایا، نزدیک ترین ایستگاه مترو به هتل است. نزدیک بودن این هتل به مترو، ایستگاه قطار Moskovsky و فرودگاه بین المللی Pulkovo، این امکان را فراهم می کند تا بتوانید از تمام جاذبه های دیدنی تور روسیه، لذت ببرید.

امکانات هتل 5 ستاره استیت ارمیتاژ موزیک آفشیال

اتاق های لوکس هتل استیت ارمیتاژ موزیک آفشیال، با مساحت 35 متر مربع به سبک کلاسیک تزئین شده اند و فضای لوکس امپراتوری روسیه را منعکس می کنند. مبلمان اتاق ها، توسط کارخانه ایتالیایی Savio Firmino طراحی و ساخته شده است. حمام ها با انواع مختلفی از سنگ مرمر تزئین شده اند و هر اتاق طراحی خاص خود را دارد. بیشتر اتاق ها به تراس دسترسی دارند.طراحی منحصر به فرد تخت های هتل، برای آرامش مطلق و استراحت مهمانان ایجاد شده است. احساس لذت از تور روسیه را، با اقامت در سوئیت های دوبلکس ارمیتاژ که فضایی بی نظیر از کاخ های سن پترزبورگ را تداعی می کند، تجربه کنید!
این سوئیت‌ ها به دلیل داشتن پنجره ‌های بلند تا سقف، با نور روز روشن می‌شوند. حمام‌ های باشکوهی که با بهترین نوع سنگ مرمر تزئین شده و با لوازم بهداشتی هرمس مجهز شده‌اند، جلوه‌ ای واقعی از شکوه و زیبایی سلطنتی را ارائه می‌کنند.سوئیت پرزیدنت هتل، با مساحت 116 متر مربع، دارای سبک امپریال است. این سوئیت شامل اتاق نشیمن، اتاق خواب، ناهار خوری، کمد لباس و تراس است. سوئیت پریزیدنت، تمام شکوه و عظمت کاخ های امپراتوری روسیه را منعکس می کند و قطعا مهمانان سخت پسند را جذب خواهد کرد.

  
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ