02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل هیلتون استرالیا | hilton sydney Hotel استرالیا

hilton sydney Hotel استرالیا

استرالیا
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
استخر سرباز جکوزی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 488 George St, Sydney NSW 2000, Australia
تعداد اتاق: 579
توضیحات:

هتل 3 ستاره هیلتون سیدنی

هتل 3 ستاره هیلتون سیدنی، در قلب منطقه تجاری مرکزی سیدنی که با ویزای استرالیا به راحتی این هتل را برای اقامت انتخاب میکنیم، و در مجاورت مرکز خرید ساختمان ملکه ویکتوریا قرار دارد. هتل هیلتون در دو کیلومتری تفریحگاه دارلینگ هاربر، خانه اپرای سیدنی و باغ گیاه‌ شناسی سلطنتی، بنا شده است.شما می توانید در تور استرالیا، برای استراحت در اسپا با خدمات کامل وقت بگذارید و از مرکز تناسب اندام و استخر سرپوشیده با سونا، لذت ببرید. برای لذت بردن از غذا های سرآشپز مشهور لوک مانگان، باید از Glass Brasserie دیدن کنید. «زتا بار» منظره ‌ای به ‌صورت پلکانی مشرف به شهر ارائه می‌کند. «بار مرمر» دارای معماری اصیل ۱۸۹۳ و موسیقی زنده است. سرویس اتاق هتل، همه روزه از ساعت 6 صبح تا 10 شب در دسترس است.

چگونه به هتل 3 ستاره هیلتون سیدنی برویم؟

استرالیا، کشوری است که زیر نظر بریتانیا کبیر اداره می شود و برای ورود به خاک این کشور، نیازمند ویزای استرالیا هستید. دلایل زیادی برای ریجکت ویزای استرالیا وجود دارد. اما اگر می خواهید ویزای شما ریجکت نشود باید دعوت نامه داشته باشید. داشتن دعوت نامه، سفر های بین المللی زیاد و تمکن مالی تاثیر زیادی در اکسپت شدن ویزای شما دارد. البته این نکته را هم بدانید که داشتن ویزای شنگن، یک امتیاز بالا محسوب می شود.ویزای کاری استرالیا، یکی از ویزاهایی است که می توانید به وسیله ی آن وارد کشور استرالیا شوید. دریافت ویزای استرالیا، آسان نیست و استرالیا کشوری سخت گیر است و احتمال ریجکت شدن ویزای کاری وجود دارد.دلایل ریجکت ویزای کاری استرالیا شامل لیبل تقلبی شنگن، عدم ارائه مدارک معتبر، عدم صحت اطلاعات، نداشتن ویزای شنگن و ... است.

امکانات هتل 3 ستاره هیلتون سیدنی

90متر مربع سوئیت با منظره پانوراما، صبحانه رایگان و حمام آبگرم در هتل هیلتون سیدنی، یک اقامت رویایی را فراهم می کند.این سوئیت وسیع هتل را به خانه خود تبدیل کنید، به علاوه از مناظر پانوراما از اتاق خواب و اتاق نشیمن مجزا لذت ببرید. روی تخت کینگ یا مبل راحتی استراحت کنید، یا از دسترسی WiFi برای ارتباط با دوستان و خانواده استفاده کنید. در حمام شیک با حمام آبگرم ایستاده با چشم‌انداز شهر، روز خود را آغاز کنید.از دسترسی به سالن انحصاری Executive، شامل صبحانه و پذیرایی عصرانه رایگان لذت ببرید. از دیگر امکانات این سوئیت می توان به توالت مجزا برای مهمانان، کرکره های خاموشی، سرویس نوبت عصرانه و میز ناهار خوری اشاره کرد.کافه سینو، در لابی شیک هتل هیلتون، قرار دارد. کافه سینو که در تمام روز باز است، میان‌وعده‌ های تازه‌ای را آماده می‌کند. از یک ناهار سبک یا چای بعد از ظهر لذت ببرید و استراحت کنید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ