02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل شانگری لا سیدنی استرالیا | shangri-la sydney Hotel استرالیا

shangri-la sydney Hotel استرالیا

استرالیا
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 176 Cumberland St, The Rocks NSW 2000, Australia
تعداد اتاق: 564
توضیحات:

هتل 5 ستاره شانگری لا سیدنی

در حالی که در اتاق هتل 5 ستاره شانگری لا سیدنی، از خواب بیدار می شوید، یکی از معروف ترین مناظر جهان، به شما خوش آمد می گوید. خانه اپرای نمادین سیدنی، با رنگ سفید مرواریدی در برابر آبی آسمان و دریا می درخشد. شهر سیدنی، مجموعه ای از رنگ های شاداب است که، همه برای جلب توجه شما رقابت می کنند. فقط با در دست داشتن ویزای استرالیا می توانید این هتل را برای اقامت انتخاب کنید و در قلب The Rocks، در اطراف خیابان ‌های تاریخی هتل قدم بزنید. تاریخ پر جنب و جوش سیدنی، همراه با انبوهی از فروشگاه ‌های صنایع دستی، گالری ‌های منحصربه‌فرد و بوتیک ‌های متنوع را کشف کنید تا شگفت ‌زده شوید. اگر به لذت خالص نیاز دارید، در فضای آرام آبگرم چی (CHI)، استراحت کنید و از درمان‌ های شادی‌ بخش برای پرورش بدن، ذهن و روح لذت ببرید.

امکانات هتل 5 ستاره شانگری لا سیدنی

هنگام غروب آفتاب، به بلو بار هتل بروید و کوکتل‌ های خلاقانه‌ای را که توسط بارمن ‌های با استعداد سرو می شود را میل کنید.هتل شانگری لا سیدنی دارای 564 اتاق و سوئیت مجلل در 36 طبقه است. این اتاق ها، دارای چشم‌انداز پانوراما از پل بندرگاه سیدنی و خانه اپرای سیدنی است. اتاق ها می توانند حداکثر دو بزرگسال و دو کودک (زیر 12 سال) را در خود جای دهند.اتاق‌های لوکس اپرا هاوس هتل، نمای جزئی از خانه اپرای سیدنی و اسکله دایره‌ای را از طبقات پایین به نمایش می‌گذارند. اتاق ها دارای طراحی مدرن معاصر و مبلمان مجلل برای اقامتی به یاد ماندنی در تور استرالیا هستند. هر اتاق دارای 40 تا 50 متر مربع فضا با حمام مرمری، حوله های شیک شانگری لا و ملحفه است.

چگونه به استرالیا سفر کنیم ؟

استرالیا، دارای ویزا های توریستی متعددی است. محبوب ترین ویزای استرالیا، ویزای ساب کلس 600 (subclass 600) است. با در دست داشتن این ویزا، می توانید یک سال در استرالیا بمانید و از تمام جاذبه های دیدنی استرالیا، دیدن کنید. این ویزا به صورت مالتیپل است. اگر بخواهید چندین بار از آن استفاده کنید، به ازای هر بار ورود اجازه ی 90 روز اقامت دارید. بهتر است در هنگام اقدام برای دریافت ویزای ساب کلس 600، مدارکی معتبر ارائه کنید تا احتمال ریجکت ویزای استرالیا، کاهش یابد.اگر می خواهید برای ویزای کاری استرالیا، اقدام کنید باید حداقل آیلتس 6 داشته باشید. دریافت نمره قبولی در آزمون مهارتی، ریسک ریجکت ویزای استرالیا را کاهش می دهد. استرالیا به طور ماهانه، لیست مشاغل مورد نیاز خود را آپدیت می کند. با مراجعه به سایت اداره مهاجرت، می توانید از این مشاغل، آگاه شوید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ