02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل ایمپریال پالاس ارمنستان | imperial palace Hotel ارمنستان

imperial palace Hotel ارمنستان

ارمنستان
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
باشگاه بدنسازی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Sunny Beach 8240 Bulgaria
تعداد اتاق: 575
توضیحات:

هتل 5 ستاره ایمپریال پالاس ارمنستان

هتل 5 ستاره ایمپریال پالاس در محله‌ی جذاب «کنترون» شهر ایروان واقع شده است. ناحیه‌ی کنترون، مرکز فرهنگی شهر ایروان است که به برگزاری نمایش‌های شبانه معروف است. این منطقه مملو از علاقمندان و گردشگرانی است که برای دیدن کارناوال‌های فرهنگی و فواره‌های موزیکال به میدان صورتی‌رنگِ جمهوری می‌روند. در منطقه‌ی کنترون که محل قرارگیری هتل ایمپریال پالاس نیز هست، مرکز هنری کافسجیان قرار دارد که علاقمندان به هنر را بسوی خود فرا می‌خواند. این مرکز هنری دارای نمایشگاهی از آثار هنری معاصر است که مشرف به بنای یادبودِ مام ارمنستان ساخته شده است. کوه‌های معروف آرارات نیز در تمام طول روز برای بازدیدکنندگان این محله‌ی زیبا قابل رویت هستند. محله‌‌ی قرارگیری هتل ایمپریال پالاس یکی از بهترین موقعیت‌ها را برای بازدید از ایروانِ زیبا فراهم می‌کند. جایی که غرفه‌های صنایع دستی ورنیساژ تمامی ندارند و کافه‌های شیک ارمنی با عطر قهوه هر عابری را مجذوب خود می‌کنند. تور زمینی ارمنستان یک پیشنهاد به صرفه و در عین حال جذاب برای رسیدن به هتل ایمپریال و ثبت خاطرات تکرار نشدنی است.

هتل ایمپریال و منظره‌ی دیدنی کوه‌های آرارات

اقامت در ارمنستان و بویژه هتل ایمپریال پالاس یک اقامت ایده‌آل برای کسانی است که به سفرهای خارجیِ نزدیک و البته لوکس علاقمندند. هتل ایمپریال خیال مهمانانی که تور ارمنستان را برگزیده‌اند راحت کرده و اقامتی کم‌نظیر را در شهر ایروان به آنها هدیه می‌دهد. شهری که با قدمت هزار ساله‌ی خود و کوه‌های زیبایی که دور تا دور خود می‌بیند، یکی از بکرترین و زیباترین طبیعت‌های شهری را داراست. ساکنین هتل ایمپریال پالاس به راحتی می‌توانند از میدان جمهوری که میدان تاریخی و مهم شهر ایروان است بازدید کنند. همچنین بازدید از مجموعه‌ی هزارپله‌ی ایروان (کاسکاد) نیز به راحتی امکانپذیر است. بنای کاسکاد با حدود 118 متر ارتفاع، چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی از شهر را پیش چشم هزاران مسافر و گردشگرِ مشتاق قرار می‌دهد. بنای تئاتر ملی ارمنستان نیز که معماری چشم‌نوازی دارد در همین منطقه واقع شده و بطور منظم میزبان کنسرت‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری است.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل ایمپریال پالاس

هتل ایمپریال پالاس یک هتل مجلل با اتاق‌هایی مجهز به وای‌فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی، مینی‌بار و چای‌ساز و قهوه‌ساز است. همچنین غذاهای متنوع گیاهی و اروپایی و ارمنی در رستوران این هتل سرو می‌شود. هتل ایمپریال دارای خدمات لوکس‌تری همچون صرافی، سفارش ماساژ، خشک‌شویی، سرویس نگهداری از کودک و گاوصندوق اختصاصی هر مهمان در بخش پذیرش هتل نیز می‌باشد. تمامی اتاق‌ها مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند. مهمانان می‌توانند به انتخاب خود، اتاقی بدون بالکن و یا با بالکن را جهت اقامت چند روزه‌ی خود برگزینند. همچنین ترانسفر فرودگاهی و پذیرش 24 ساعته از دیگر خدمات این هتل معتبر در شهر ایروان است.

فاصله‌ی هتل ایمپریال پالاس تا نقاط دیدنی و مراکز مهم شهری

هتل ایمپریال پالاس، هتل محبوب زوج‌‌های عاشق است. با انتخاب این هتل در تور لحظه آخری ارمنستان، تنها 5 دقیقه تا چشم‌انداز هزارپله یا همان کاسکادِ زیبا فاصله دارید. فاصله‌ی این هتل تا موزه‌ی نسخه‌های خطی ماتناداران حدود 6 دقیقه است. خانه موزه‌ی خاچاطوریان با 7 دقیقه پیاده‌روی در دسترس شماست. تئاتر ملی اپرای ارمنستان در فاصله‌ی 10 دقیقه‌ای از هتل قرار دارد. هتل ایمپریال پالاس از فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس فقط نیم ساعت فاصله داشته و از این جهت نیز اجازه نمی‌دهد خستگی سفر در تن شما بماند.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ