02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل شاهان چابهار | shahan international Hotel چابهار

shahan international Hotel چابهار

چابهار
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سرویس فرنگی سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Sistan and Baluchestan Province, Chah Bahar، استان سیستان و بلوچستان، چابهار،, Molavi, 7JRG+9R5
تعداد اتاق: 93
توضیحات:

هتل 4 ستاره شاهان چابهار

بندر چابهار یکی از مناطق آزاد و تجاری جنوب شرق کشور است که در سال‌های اخیر شهری توریستی نیز به‌شمار می‌رود. علاوه‌بر تجار و بازرگانان ایرانی و خارجی که به این بندر جنوبی آمدوشد دارند در چند سال گذشته، گردشگران بسیاری برای بازدید از این منطقه زیبا، راهی چابهار می‌شوند. در این بندرگاه مانند سایر شهرها و مناطق توریستی، هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعدد با رتبه‌بندی‌های مختلف ساخته شده که گردشگران باتوجه به بودجه و سلیقه‌شان می‌توانند یکی از آن‌ها را برای اقامت خود انتخاب کنند. یکی از مجموعه‌های اقامتی نسبتا لوکس و ۴ ستاره این منطقه، هتل شاهان نام دارد. هتل شاهان چابهار در خیابان مولوی قرار گرفته و یکی از اقامتگاه‌های نوساز این شهر محسوب می‌شود. هتل چابهار دارای دو فاز یک و دو است که فاز یک سال ۱۳۹۶ و فاز دو سال ۱۳۹۷ به بهره‌برداری رسید. نمای بیرونی ساختمان ۵ طبقه این هتل شبیه به ساختمان‌های بومی جنوب شرق کشور ساخته شده و طراحی و دکوراسیون داخلی مجموعه شیک و زیباست. هتل شاهان در فاصله نیم کیلومتری از ساحل چابهار قرار گرفته و با بازارهای شهر فاصله کمی دارد؛ این هتل گزینه‌ای ایده‌آل و مناسب برای تور چابهار به‌شمار می‌رود.

امکانات هتل شاهان چابهار

رستوران هتل شاهان چابهار با ظرفیت ۳۰۰ نفر انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را برای مهمانان مجموعه سرو می‌کند. این هتل یک کافی‌شاپ برای سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم دارد که به‌طور شبانه‌روزی خدمات ارائه می‌دهد. صبحانه مجموعه روزانه به‌صورت بوفه رایگان سرو می‌شود. هتل شاهان رستوران سنتی فضای باز نیز دارد. در فضای سبز مجموعه هم چندین آلاچیق تعبیه شده است. تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی، سالن بیلیارد، سالن بدن‌سازی، پارک کودک، خدمات ماساژ، میز تور و بلیط، ترانسفر فرودگاهی، سالن تماشای تلویزیون، خدمات مخصوص افراد ناتوان و کم‌توان جسمی، خدمات تبدیل ارز (صرافی)، صندوق امانات در پذیرش، کرایه خودرو بدون راننده، کرایه دوچرخه، سالن جلسه و کنفرانس و…، سایر امکانات و خدمات رفاهی این مجموعه اقامتی‌اند.

اتاق‌های هتل شاهان چابهار

دو فاز یک و دو هتل شاهان چابهار، شامل ۹۳ واحد اقامتی است. همه این واحدها دکوراسیون و طراحی داخلی شیک و مینیمال دارند. خدمات خانه‌داری و روم سرویس در این مجموعه ارائه می‌شود. تهویه هوای مطبوع، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، میزکار، حمام اختصاصی، ملزومات بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی و…، سایر امکانات و خدمات رفاهی موجود در اتاق‌های این هتل ۴ ستاره شهر بندر چابهارند. اینترنت رایگان نیز در تمامی واحدهای اقامتی این هتل در دسترس مهمانان قرار می‌گیرد.

انواع اتاق‌های هتل شاهان

اتاق یک تخته 
اتاق دو‌ تخته (دبل و توئین)
اتاق سه تخته
سوئیت‌ چهار‌ تخته
ویلای چهار تخته
ویلای شش تخته

فاصله هتل شاهان با جاذبه‌های گردشگری چابهار

ساختمان قدیم پست چابهار (ساختمان تلگراف‌خانه انگلیسی‌ها): ۰/۲ کیلومتر
موزه مردم شناسی چابهار: ۰/۴ کیلومتر
تفرجگاه ساحلی دریا کوچک: ۰/۵ کیلومتر
ساحل: ۰/۶ کیلومتر
بازار ماهی فروشان: ۰/۶ کیلومتر
اسکله هفت تیر: ۰/۸ کیلومتر
بازار سنتی بلوکان (مادربزرگان): ۱/۲ کیلومتر
منطقه آزاد: ۴/۵ کیلومتر
قلعه تیس (پرتغالی‌ها): ۸/۶ کیلومتر
مسجد جامع تیس: ۹/۶
رودخانه باهوکلات: ۱۰۳ کیلومتر

فاصله هتل شاهان با فرودگاه

فرودگاه کنارک: ۵۰ کیلومتر

امکانات

رستوران
خدمات ۲۴ساعته در اتاق
کافی‌شاپ
آسانسور
خشکشویی
گاوصندوق
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
سرویس رایگان رفت‌و‌آمد
پارکینگ
استخر سرپوشیده
کافی‌نت
اینترنت وای‌فای رایگان در لابی
اینترنت وای‌فای رایگان در اتاق‌ها

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ