02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

رستوران های استانبول

21 مهر ، 1401
راز آسمان پایتخت

بهترین رستوران های استانبول

استانبول شهری بروز و توریستی است. این شهر با جاذبه های گردشگری زیادی مثل موزه ها، مکان های تاریخی و رستوران هایی که دارد هرساله تعداد بالایی توریست را جذب خود میکند. شما به عنوان یک توریست که با تور استانبول به این شهر سفر می کنید، یکی از مکان های مهمی که باید در نظر بگیرید رستوران ها هستند. در این مقاله قصد داریم بهترین رستوران های استانبول را بررسی و مشاهده کنیم. رستوران های استانبول به دو بخش تقسیم می شوند، رستوران های محلی و بین المللی، غذا های محلی استانبول در بین توریستان بسیار محبوب هستند و از آن سو ممکن است، بعضی غذا های محلی باب میل توریستان نباشد و آنها به سوی غذا های بین المللی بروند. برای سفر به استانبول می توانید از تور لحظه آخری استانبول یا تور عادی استفاده کنید و از سفر به این شهر فوق العاده لذت ببرید.

istanbulresturant

معرفی بهترین رستوران های استانبول

رستوران لموئت استانبول

یکی از معروف ترین رستوران هایی که در استانبول وجود دارد رستوران لموئت است. افرادی که چند بار به ترکیه سفر کرده باشند احتمالا اسم این رستوران را شنیده اند. یکی از دلایلی که باعث معروفیت این رستوران شده مواد اولیه مرغوب و تازه، بهداشت بالا و پرسنل چیره دست، است. از نکات جالب این مکان می توان به ویو دیدنی آن اشاره کرد، شما هنگام میل کردن غذا می توانید منظره دیدنی از شهر قدیمی استانبول را مشاهده کنید.

آدرس و ساعت کاری: بی اوغلو توم توم و ساعت کاری 6:30 صبح تا 11 شب

رستوران لوکانتا مایا

از بهترین رستوران های استانبول حتی میشه گفت کشور ترکیه رستوران لوکانتا مایا است. اگر شلوغ بودن این رستوران را دیدید شک نکنید که درست آمده اید. سرآشپز این رستوران آقای دیدم شنول است. در این رستوران اکثر غذاها موجود است و شما می توانید غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. بعضی از دستورات غذا به قدری محبوب و پرطرفدار هستند که دیدم شنول دستور آن ها را روی تابلویی در رستوران قرار داده تا مراجعه کنندگان از آن دستورات استفاده کنند. آدرس رستوران لوکانتا مایا در خیابان کمانکش استانبول است.

آدرس و ساعت کاری: خیابان کمانکش و ساعت کاری 12 ظهر تا 5 عصر و 7 عصر تا 1 شب

lokantaistanbulresturant

رستوران ایکس استانبول

اما رستوران عجیب استانبول رستوران ایکس است. این رستوران در بالای یک ساختمان 90 ساله ساخته شده! (ساختمان دنیز پالاس). شما همزمان با میل کردن غذا میتوانید در ارتفاع، از منظره دیدنی شهر استانبول دیدن کنید. حتی در دیزاین داخلی رستوران ایکس بجز وسایل مدرن از وسایل سنتی هم استفاده شده. غذای پرطرفدار این رستوران یک نوع پیتزا است که داخل کوره آجری پخته می شود.

آدرس و ساعت کاری: بالای ساختمان دنیز پالاس و از 12 ظهر تا یک بامداد

xresturantistanbul

رستوران روملی حصار اسکله

یکی از بهترین رستوران های استانبول از نظر زیبایی مختصاتی رستوران روملی است. این رستوران در اسکله ای که از دوران عثمانی باقی مانده است و در دامنه کوه ساخته شده، در این رستوران هنگام خوردن غذا میتوانید منظره دیدنی غروب خورشید را بر سطح دریا تماشا کنید. نکته جالب در این رستوران این است که سرو غذا آدابی دارد، گارسون های رستوران ابتدا یک منو برای انتخاب غذای سرد سپس پیش غذا ارائه می دهند و در آخر غذای اصلی را می توانید انتخاب کنید. رستوران در خیابان کمال یحیی قرار دارد.

آدرس و ساعت کاری: خیابان کمال یحیی و همه روزه از 12 ظهر تا نیمه شب

rumeliresturantistanbul

رستوران فیش استانبول

همانطور که از اسم این رستوران مشخص است، رستوران فیش غذا های دریایی را تهیه می کند. یکی از بهترین رستوران های استانبول در جزیره گالاتاسرای واقع است. نکته ای که وجود دارد، این رستوران توسط مالکین 360 افتتاح شده. اگر به غذا های دریایی علاقه دارید حتما پیشنهاد میشه به رستوران فیش بروید.

آدرس و ساعت کاری: جزیره گالاتاسرای همه روزه از 12 ظهر تا نیمه شب

fishresturantistanbul

رستوران میکلا استانبول

اگه طرفدار غذا خوردن در فضای باز هستید رستوران میکلا را به شما معرفی میکنیم. این رستوران بر روی پشت بام ساختمان 20 طبقه احداث شده است. مالک این رستوران فردی ترکی – سوئیسی است. به همین دلیل مشخصا از هر دو کشور در این رستوران غذا سرو میشود. خوردن غذا در این رستوران حس متفاوتی دارد. در ارتفاع بالا احساس می کنید که استانبول زیر پاهایتان است. رستوران میکلا در بالای هتل مرمرا قرار گرفته است.

آدرس و ساعت کاری: پشت بام هتل مرمرا و دوشنبه تا شنبه از ساعت 6 عصر تا 11:30 شب

miklaresturantistanbul

بهترین رستوران های ایرانی استانبول

در استانبول هم، مانند شهر های خارجی دیگر رستوران ایرانی وجود دارد، و غذا های خوشمزه و پر طرفدار ایرانی را درست میکنند.

رستوران شهرزاد استانبول

غذا های محبوب ایرانی مثل کباب، آش رشته، کتلت و انواع خورشت ها در رستوران شهرزاد سرو می شود. اگر گذرتان به میدان تکسیم خورد پیشنهاد می شود به ای رستوران ایرانی مراجعه کنید.

shahrzadresturantistanbul

رستوران ریحون استانبول

میدان تکسیم همیشه مکان شلوغ و پر از توریستی است. بعد یک روز پر انرژی و پر گشتو گذار اگه خیابان استقلال استانبول و میدان تکسیم در مسیرتان بود حتما به رستوران ریحون سر بزنید. رستوران ریحون با این که در استانبول است غذا های ایرانی اصیلی به شما ارائه می دهد، از املت تا کوبیده یا حتی قورمه سبزی! یک نکته جالبی که این رستوران دارد، عکس های ایرانی است که در محیط این رستوران روی دیوار ها نصب شده.

reyhunresturantistanbul

رستوران زعفران استالنبول

رستوران زعفران علاوه بر اینکه جزو بهترین رستوران های ایرانی هست، جزو بهترین رستوران های ترکیه نیز است. رستوران زعفران با دسر هایش معروف شده است. وجه مثبت این رستوران پرسنل آن میباشد. بخشی از پرسنل ایرانی و بخش دیگر ترکی هستند. دسر های این رستوران خیلی خاص هستند، شما می توانید غذا یا دسر خود را در فضای باز این رستوران میل کنید. همچنین رستوران زعفران دارای وای فای رایگان است و همین موضوع این رستوران را یک سرو گردن از ما بقی رستوران های استانبول بالاتر قرار میدهد.

zaferanresturantistanbul

بهترین رستوران های استانبول با توجه به علاقه و ذائقه شما انتخاب میشوند. پس با کمی تحقیق و شناسایی رستوران مورد نظر، لذت سفر خود را دو چندان کنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ