02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

پارک دلفین کیش

14 مهر ، 1401
راز آسمان پایتخت

 پارک دلفین کیش 

پارک دلفین کیش در سال ۱۳۹۰ در جنوب شرقی جزیره زیبا و توریستی کیش شروع به کار کرد. این منطقه تفریحی توریستی به سرعت مورد استقبال تمام گردشگران و توریستان جزیره کیش قرار گرفت و به شهرت بسیار زیادی دست یافت. پارک دلفین کیش به عنوان یکی از مناطق تفریحی توریستی نوساز جزیره کیش شناخته میشود که از امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی برخوردار است. این پارک اولین پارک دلفین تاسیس شده در ایران می باشد.

به همین دلیل بازدید از ان برای تمام توریستان شهر کیش بدون توجه به محل زندگی آن ها، جذاب و دینی است. به شما توصیه می کنیم برنامه بازدید از این پارک را در لیست برنامه های اصلی تور کیش خود قرار دهید. اگر با تور کیش نوروز به این جزیره زیبا سفر میکند دقت داشته باشید که پارک دلفین ها، مانند دیگر مکان های تفریحی جزیره در ایام نوروز بسیار شلوغ است و باید هرچه زودتر برای بازدید از آن اقدام کنید. در ادامه به معرفی امکانات و ویژگی های این پارک فوق العاده زیبا می پردازیم.

dolphinparkkish

امکانات و ویژگی های پارک دلفین کیش

1-  باغ پرندگان پارک دلفین کیش

برخلاف بسیاری از مجموعه های تفریحی و گردشگری که از مسافت بسیار زیادی برخوردار نیستند، پارک دلفین های کیش از مساحتی حدود ۱۰۰ هکتار برخوردار می باشد. درون این پارک یک باغ پرندگان بسیار زیبا و بزرگ قرار گرفته است که شما میتوانید قبل از رسیدن به محل نگهداری آبزیان از آن بازدید کنید. درون باغ پرندگان این مجموعه بیش از ۵۰ گونه پرنده زیبا نگهداری میشود. شما در مسیر عبور از این باغ میتوانید از پرندگان بسیار جذابی مثل توکان ها، طاووس ها، انواع لک لک ها، قو و ... بازدید کنید. پرندگان موجود در این مجموعه دارای تنوع بسیار زیادی می باشند زیرا مسئولین پارک دلفین ها، این پرندگان را از نقاط مختلف دنیا جمع اوری و در پارک دلفین کیش در کنار هم قرار داده اند.

اکثر پرندگان موجود در پارک دلفین کیش درون یک محیط بسیار سرسبز و سازگار با شرایط خود زندگی میکنند و آن ها را درون قفس قرار نداده اند. به طوری که شما هنگام عبور از باغ می توانید پرندگان بسیار زیادی را مشاهده کنید که آزادانه در کنار شما قدم می زنند.  لازم به ذکر است که درون این مجموعه از برخی گونه های خاص و حساس نگهداری میشود که باید از ان ها درون قفس و با نظارت کامل نگهداری کرد. در ادامه به بررسی قسمت آبزیان این پارک بسیار زیبا می پردازیم.

baghbarandeganparkdolphinkish

2-  بخش آبزیان پارک دلفین کیش

بخش آبزیان موجود در پارک دلفین کیش، مهمترین بخش موجود در این پارک می باشد. درون قسمت آبزیان پارک دلفین کیش نه تنها از دلفین ها بلکه از حیوانات دیگری مثل شیر دریایی، گراز دریایی، پنگوئن و ... نیز نگهداری می شود. حیوانات موجود در این قسمت می توانند نمایش ها و حرکات بسیار جالبی برای بازدیدکنندگان و توریست ها به نمایش بگذارند. حیوانات دریایی موجود در پارک دلفین های کیش زیر نظر مربیان بسیار کاربلد و حرفه ای آموزش دیده اند و می توانند حرکات فوق العاده جذابی از خود به نمایش بگذارند. شما میتوانید در کنار بازدید از حیوانات موجود در آن مجموعه، با ‌آن ها عکس یادگاری هم بگیرید.

parkdolfinkish
پارک دلفین کیش

3-  دیگر امکانت پارک دلفین کیش

درون پارک دلفین کیش امکانات رفاهی و تفریحی بسیار متنوعی وجود دارد به طوری که شما میتوانید ساعت ها در آن جا بمانید و روز خود را درون این مجموعه بسیار زیبا بگذرانیم. از امکانات رفاهی این مجموعه می توان به سالن آمفی تئاتر، سالن کنسرت و ... اشاره کرد. پارک دلفین کیش به قدری بزرگ است که مدیریت مجموعه برای رفاه حال بازدید کنندگان، از اتوبوس های قطاری برای حمل و نقل توریستان استفاده میکند و شما میتوانید به کمک این وسایل به تمام نقاط پارک سفر کنید. درون فضای سبز پارک دلفین های کیش مکان های مختلفی برای استراحت بازدیدکنندگان وجود دارد. درون محوطه این مجموعه بیش از ۱۰۰ نوع گیاه مختلف  کاشته شده است.

قوانین پارک دلفین کیش که قبل از ورود باید از آنها مطلع باشید :

1-  حمل دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای ( با قابلیت زوم ۳۵ میلیمتری یا بیشتر) به درون مجموعه ممنوع می باشد.
2-  شما تنها در تاریخ درج شده بر روی بلیط مجموعه میتوانید از ان استفاده کنید و بعد از ان بلیط شما هیچ اعتباری نخواهد داشت.
3-  برای فرزندان زیر ۲ سال خود نیاز به تهیه بلیط ندارید و میتوانید به با ارائه کارت شناسایی و کاملا رایگان، ایشان را همراه خود به داخل مجموعه ببرید
4-  ورود هر نوع کالسکه به درون سالن های اجرای نمایش موجود در پارک دلفین ممنوع می باشد
5-  برای کودکان ۲ تا ۴ سال باید از دفتر فروش مرکزی مستقر در پارک دلفین کیش بلیط تهیه کنید. تهیه بلیط برای این افراد از طریق راه های دیگر امکان پذیر نمی باشد.
6-  شروع برنامه ها و پذیرش پارک دلفین ها در ساعت ۱۶ و پایان ان در ساعت ۱۹ می باشد.

dolphinkishpark
پارک دلفین کیش

جزیره زیبای کیش دارای جاذبه های تاریخی و گردشگری بسیار زیادی مثل کشتی یونانی کیش ، دره پرتغالی ها، درخت سبز کیش و ... می باشد. همچنین درون این جزیره سواحل بسیار زیبا و هیجان انگیزی قرار دارد که توریستان و بازدیدکنندگان میتوانند برای ساعت های طولانی در ان ها به تفریح بپردازند. اما در کنار تمام این جاذبه های گردشگری و مراکز خرید بسیار بزرگ جزیره، نباید از پارک دلفین کیش غافل شد. بازدید از پارک دلفین های کیش به ویژه در فصل های بهار و تابستان میتواند تجربه یک سفر بسیار به یاد ماندنی را برای شما به ثبت برساند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ