02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

تفریحات آبی مشهد

05 خرداد ، 1401
راز آسمان پایتخت

تفریحات آبی مشهد

شهر مشهد به علت میزبانی از حرم مطهر امام رضا امروزه به یکی از توریستی ترین شهرهای ایران تبدیل شده است و هر ساله میزبان زائران و توریستان بسیار زیادی می باشد. این شهر علاوه بر جنبه های جاذبه های مذهبی دارای مراکز خرید بسیار بزرگ و لوکس، جاذبه های تاریخی، پارک های بسیار بزرگ، زیبا، تفریحات آبی مشهد بسیار هیجان انگیز و ... نیز می باشد. ما در این مقاله به معرفی بزرگترین تفریحات آبی و بهترین پارک های شهر مشهد می پردازیم.

sarzaminhayeabimashhad

بهترین و بزرگترین پارک های آبی شهر مشهد

موج های آبی: سرزمین موج های آبی نه تنها بزرگترین پارک آبی مشهد بلکه بزرگترین پارک آبی خاورمیانه نیز می باشد. سرزمین موج های آبی اولین پارک آبی سرپوشیده در ایران است که در بین اکثر توریستان و افراد بومی مشهد مشهور و معروف است. این پارک آبی دارای حدود ۲۳ هزار متر مربع زیر بنا می باشد و در سال ۱۳۸۶ ساخته شده است. سرزمین موج های آبی از نظر تجهیزات، تفریحات آبی، تنوع تفریحات، مساحت و ... جز بهترین پارک های آبی ایران و جهان شناخته میشود.

درون سرزمین موج های آبی انواع امکانات تفریحی آبی مثل سرسره سرعتی، سرسره پیچشی، سرسره سقوط آزاد، محل بازی کودکان، ساحل مصنوعی و ... می باشد. به علاوه درون این پارک آبی انواع امکانات رفاهی مثل کافی شاپ، رستوران سینما ۵ بعدی، فروشگاه و ... وجود دارد.

پارک ساحلی آفتاب: پارک ساحلی آفتاب جز یکی از بزرگترین پارک های آبی شهر مشهد می باشد. این پارک آبی دارای مساحتی حدود ۴۰۰۰ متر مربع می باشد و جز یکی از بزرگترین پارک های آبی طبقاتی جهان محسوب می شود. پارک ساحلی آفتاب یک پارک آبی هفت طبقه با طراحی غار مانند می باشند. سقف و دیوار های این پارک آبی کاملا به شکل یک غار طبیعی دیزاین و طراحی شده است. آقایان و بانوان می توانند به طور همزمان از این مجموعه استفاده کنند زیرا قسمت بانوان و آقایان این مجموعه به صورت مجزا از هم و همزمان فعالیت میکنند.

بر روی سقف مجموعه ساحلی آفتاب یک مکان بسیار مجهز برای حمام آفتاب بانوان در نظر گرفته شده است که این مکان جز امکانات خاص پارک ساحلی آفتاب محسوب می شود. درون این مجموعه یه استخر غواصی بسیار بزرگ با عمق ۱۲ متر قرار داده شده است. این استخر دارای یک طراحی و نمای کلی طبیعی می باشد و می تواند یک تجربه غواصی بی نظیر را برای شما به ثبت برساند. پارک ساحلی آفتاب به عنوان یکی از بزرگترین پارک های آبی شهر مشهد دارای امکانات رفاهی مثل رستوران، سالن ماساژ، سالن بدنسازی و ... نیز می باشد.

parksaheliaftab

پارک آبی ایرانیان: پارک آبی ایرانیان یکی دیگر از بزرگترین پارک های آبی شهر مشهد می باشد که به عنوان استاندارد ترین پارک آبی این شهر نیز شناخته می شود. درون پارک آبی ایرانیان امکان موج سواری با تخته برای علاقه مندان فراهم شده است. پارک آبی ایرانیان اولین پارک آبی در سطح کشور است که امکان موج سواری با تخته برا فراهم کرده است. این پارک از نظر وسعت با بیش از ۱۴ زمین فوتبال برابری میکند و از این نظر جز بزرگترین و بهترین پارک های ایران و جهان محسوب می شود. برای ساخت پارک آبی ایرانیان از یکی از بزرگترین شرکت های سازنده پارک آبی، یعنی شرکت کانادایی White Water Park کمک گرفته شده است.

درون پارک آبی ایرانیان امکانات تفریحی مثل سرسره های آرام، سرسره های سرعتی، استخر، موج سواری با تخته، سرسره های پیچ دار، سونا، جکوزی، رودخانه، سینمای ۵ بعدی و .... وجود دارد همچنین ین پارک آبی دارای امکانات رفاهی مثل فروشگاه، رستوران، کافی شاپ و ... نیز می باشد. گردشگرانی که مشهد مقدس را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده اند میتوانند به راحتی و با کمک وسایل مربوط به حمل و نقل عمومی شهر مشهد به این پارک مراجعه فرمایند. دسترسی به پارک ایرانیان از طریق مترو، اتوبوس و ... بسیار آسان است و شما میتوانید به راحتی و بدون نیاز به خودرو شخصی خود به این پارک مراجعه فرمایید.

parkabiiranian
سرزمین موج های خروشان: سرزمین موج های خروان، جدید ترین و یکی از بزرگترین پارک های آبی شهر مشهد می باشد. سرزمین موج های خروشان دارای مساحتی بیش از ۶۰ هزار متر مربع می باشد و از این حیث به عنوان بزرگترین پارک آبی سرپوشیده دنیا دست یافته است. سرزمین موج های خروشان دارای دو سالن مجزا و تفکیک شده برای بانوان و آقایان می باشد و به همین دلیل هر دو گروه میتوانند به طور همزمان از امکانات موجود در بخش های مربوط به خود استفاده کنند.

درون سرزمین موج های آبی بیش از ۶۰ سرسره هیجان انگیز  و ۴ عدد سرسره سقوط آزاد بسیار جذاب وجود دارد که شما میتوانید وابسته به سلیقه ی خود از آنها استفاده کنید. درون سرزمین موج های خروشان امکانات تفریحی مثل دریاچه، سالن ماساژ، سالن ایروبیک، پارک بازی مخصوص کودکان، سونای خشک و ... می باشد. به علاوه امکانات رفاهی قابل توجهی مثل رستوران، کافی شاپ و ... نیز در این پارک وجود دارد.

mashhadmojhayekhoroshan

به شما توصیه می کنیم در صورت سفر به شهر مشهد با تور لحظه آخری مشهد، تور مشهد نوروز یا ... از پارک های آبی و تفریحات آبی این شهر بازدید فرمایید. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی در زمینه تفریحات آبی، جاذبه های مذهبی، تاریخی، توریستی، مراکز خرید و ... شهر مشهد به مجله آسمان پایتخت مراجعه فرمایید. 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ