02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

پارک آبی رامایانا پاتایا

06 شهریور ، 1401
راز آسمان پایتخت

پارک آبی رامایانا پاتایا کجاست؟

پارک آبی رامایانا پاتایا بیش از 18 هکتار زمین است و در منطقه چونبوری ساخته شده است. رامایانا 20 کیلومتر از شهر پاتایا و حدود یک ساعت و نیم رانندگی، تا بانکوک فاصله دارد. پارک آبی رامایانا در ساحل جامتین قرار گرفته است. این مجموعه با امکانات تفریحی با کیفیت و حرفه ای که دارد جزو سه پارک برتر آسیا و 20 پارک برتر جهان است. تفریحات مختلف این پارک آبی و تفریحات خانوادگی متعدد آن، مورد توجه بسیاری از گردشگران تور تایلند است.مرحله شروع ساختن پارک آبی رامایانا پاتایا در سال 2011 بود و در سال 2016 با هزینه 1.7 میلیارد بات تکمیل شد. پارک آبی در ماه می 2016 افتتاح رسمی شد. امکانات و تفریحات پارک آبی مناسب برای تمام رده های سنی کودکان است و بزرگسالان نیز میتوانند از تفریحات دیگر این پارک استفاده کنند. میتوانید همراه خانواده با تور لحظه آخری پاتایا ، به پارک آبی آمده و روزی هیجان انگیز را برای خودتان بسازید. 

ramayana1

پارک آبی رامایانا که یکی از هیجانی ترین جاذبه های گردشگری پاتایا محسوب میشود، برای افراد علاقه مند به آدرنالین مناسب است. همچنین در کنار هیجان، مکانی برای ریلکس شدن در پارک نیز وجود دارد. میتوانید خیلی آرام کنار استخر ها دراز کشیده و در کمال آرامش تفریح کودک خود را تماشا کنید. صدای خنده و شادی در این پارک شما را به وجد می آورد. به جرات میتوان گفت اوج هیجان و لذت از تفریحات را میتوان در چهره افراد و در کل مجموعه رامایانا پارک دید.

جاذبه های هیجانی در پارک آبی رامایانا پاتایا

4 قسمت مختلف با هم، پارک آبی رامایانا پاتایا را شکل میدهد. سرسره های هیجانی، تفریحات آرام درون آب، بخش بازی و ورزش و تفریحات غیر آبی، چهار قسمت مختلف پارک هستند. رامایانا پارک با 21 سرسره هیجان انگیز و خاص، تفریحات شگفت انگیزی را ارائه میدهد.
سرسره های آبی:
سرسره سقوط آزاد
مت ریسر: سرسره ای با 4 لاین است که همزمان 4 نفر از آن استفاده میکنند. در ابتدا از یک لوله عبور میکنید و بعد وارد محوطه ای باز و سپس وارد استخر می‌شوید.
سرسره ترن آبی/ آکوا کوستر: یک بازی مهیج که برای بسیاری از گردشگران محبوب است.
سرسره اکوالوپ: سرسره ای عجیب که در ابتدا سقوط میکنید و بعد به آسمان پرتاب شده و درون استخر می افتید.
سرسره اسپیرال: سرسره ای مارپیچ با شیب کم و دهانه گشاد است و مناسب افرادی است که به دنبال وسیله کم هیجان هستند.
سرسره پایتون: امکان استفاده 1 تا 4 نفر از این سرسره وجود دارد. سرسره ای پر پیچ و تاب است که حتی با تیوپ هم نمیتوان هیچ تعادلی داشت.
سرسره اکُواکُوندا: ابتدا از یک دالان شروع میشود و بعد مسیر به یک تونل میرسد و در آخر به استخر منتهی میشود.
سرسره سرپانتین: سرسره ای که نیمی از آن روباز و نیمی دیگر دارای سقف است و هیجان کمی دارد. این وسیله را هم تک نفره و هم دونفره می‌توان استفاده کرد.
سرسره رودخانه: در کنار رودخانه سرسره ای مارپیچی شکل وجود دارد و برای استفاده از آن باید تیوپ سوار شد.
سرسره بومرنگ: این سرسره همان سرسره U شکل است و افراد باید از یک سرسره به شکل دیوار سقوط کنند. از این وسیله نیز دو نفره استفاده میشود.

ramayana2

تفریحات درون آبی پارک آبی رامایانا پاتایا

رود آرام رامایانا
استخر تیوپی موّاج 
استخر آرامش
استخرهای هیجانی
پارک فواره ها
والیبال در ساحل
واترپلو
فوتبال در ساحل
بوکس آبی
زومبا

ramayana3

جاذبه های خشکی اطراف پارک آبی رامایانا پاتایا

ریور واک
بازار شناور
لِیک ایسلند
هزارتوی سبز
زمین شنی
گرین مزه

ramayana4

امکانات موجود در پارک آبی رامایانا

مجموعه پارک آبی رامایانا با امکانات ویژه و کاملی که دارد، راحتی را برای گردشگران تور پاتایا با پرواز ماهان مهیا کرده است. در ادامه با تدارکات پارک رامایانا آشنا خواهیم شد.

1. اتاق خصوصی: اتاق های چوبی این مجموعه بهترین و آرام ترین مکان استراحت برای افراد است. اتاق ها به صورت 2 تا 4 نفره، 4 تا 8 نفره و 8 تا 12 نفره است.
2. رستوران و فست فود های محلی
3. کمد های قفل دار: به غیر از کمد هایی که اول به افراد می‌دهند، کمدهای اضافه نیز وجود دارد. با توجه به اندازه آنها باید هزینه اجاره جداگانه پرداخت شود.
4. فروشگاه سوغات: در رامایانا میتوانید از فروشگاه های موجود در مجموعه، سوغات خریداری کنید. همچنین فروشگاه هایی برای فروش انواع لباس و لوازم بازی نیز در این مجموعه وجود دارد.
5. تالار جشن تولد: این قسمت، برای برگزاری جشن تولد تدارک دیده شده است. 
6. ماساژ و حمام
7. ترانسفر
8. خدمات بهداشتی و درمانی

ramayana5
چگونه خود را به پارک آبی رامایانا پاتایا برسانیم

متداول ترین روش برای رسیدن به جاذبه های گردشگری پاتایا استفاده از تاکسی، اتوبوس و مترو است. اما راحت ترین روش برای رفتن به پارک آبی رامایانا استفاده از ترانسفر مجموعه رامایانا (ون، ماشین خصوصی، ون شخصی) است. هزینه ون با حداقل 13 مسافر 120 بات است. هزینه ماشین خصوصی چهار نفره 800 بات و هزینه ون شخصی هزار بات است. هزینه ها برای مسیر پاتایا تا پارک آبی است و هزینه کرایه مسیر از بانکوک تا پارک آبی دو برابر محاسبه میگردد. یک روش دیگر وجود دارد و آن خرید تور و استفاده از اتومبیل های ویژه تور است. متاسفانه ایستگاه اتوبوس یا مترو نزدیک به پارک آبی وجود ندارد. اگر علاقه مند به استفاده از ماشین شخصی هستید، می‌توانید از جاده بن ین در استان سِتاهیپ گذر کنید.

ramayana6

جهت اطلاع از نحوه برگزاری و رزرو تور پاتایا با کارشناسان ما در راز آسمان پایتخت در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید از کارشناسان ما برای انتخاب بهترین هتل های پاتایا مشاوره بگیرید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ