02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا

14 آذر ، 1401
راز آسمان پایتخت

مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا کجاست؟

خرید کردن یکی از بخش‌های جذاب سفر است؛ مخصوصاً اگر به ترکیه سفر کرده باشید. بسیاری از گردشگران ایرانی با تور آنتالیا دوست دارند به شهری سفر کنند که علاوه بر جاذبه‌های گردشگری مختلف، مرکز خریدهای متنوعی نیز داشته باشد. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید؛ ما به شما آنتالیا را پیشنهاد می‌کنیم. در آنتالیا مرکز خریدهای شیک و البته ارزان‌قیمتی وجود دارند که لذت خرید را دوچندان می‌کنند. اوت لت دیپو آنتالیا یکی از همین مرکز خریدها است.

deepo1

شما می‌توانید در اوت لت دیپو اجناس متنوع و باکیفیتی را با قیمتی مناسب خریداری کنید. در ادامه این مطلب بیشتر در مورد اوت لت دیپو و امکانات آن صحبت خواهیم کرد؛ پس با ما همراه شوید.

با اوت لت دیپو آنتالیا بیشتر آشنا شوید.

اوت لت دیپو آنتالیا یکی از جذاب‌ترین مرکز خریدهای شهر آنتالیا است. این مرکز خرید با معماری جذابی که دارد؛ از چندین خیابان آن‌طرف‌تر نیز خودنمایی می‌کند. ساختمان مرکز خرید دیپو به شکل قلعه‌های لگو مانند طراحی شده است. رنگ نارنجی ساختمان این مرکز خرید نیز آن را نسبت به ساختمان‌های اطرافش متمایز کرده است. اوت لت دیپو برای اولین بار در سال 2004 افتتاح شد و از آن زمان تاکنون به یکی از محبوب‌ترین مرکز خریدهای آنتالیا تبدیل شده است. بر اساس آخرین آمار، سالانه حدود پنج میلیون نفر وارد این مرکز خرید می‌شوند و از امکانات آن استفاده می‌کنند. از این تعداد مراجعه‌کننده حدود بیست و پنج درصد گردشگران خارجی هستند. این میزان استقبال از اوت لت دیپو به خوبی نشان‌دهنده میزان محبوبیت آن در میان شهروندان آنتالیا و توریست‌ها است.

deepo2

منظور از اوت لت چیست؟

شاید برای شما هم این سؤال به وجود آمده باشد که اوت لت چیست؟ چرا به این مرکز خرید، اوت لت دیپو می‌گویند‌؟ آیا اوت لت‌ها با مرکز خریدهای معمولی متفاوت‌اند؟ مرکز خریدهای معمولی با اوت لت‌ها یک تفاوت عمده دارند. شما در اوت لت‌ها می‌توانید محصولات قدیمی‌ یا اقتصادی‌تر برندهای معروف دنیا را با قیمتی بسیار مناسب‌تر تهیه کنید. چنین امکانی در مرکز خریدهای عادی وجود ندارد. در واقع این مرکز خریدها امکان خرید از برندهای معروف را برای افرادی که تمکن مالی کمتری دارند یا می‌خواهند اجناس باکیفیت را با قیمتی ارزان‌تر بخرند، فراهم می‌کنند. در همه جای دنیا اوت لت‌ها یکی از بزرگترین و جذابترین مرکز خریدها برای گردشگران و مردم آن کشور هستند.

deepo3

چگونه به اوت لت دیپو آنتالیا برویم؟

در بسیاری از شهرهای ترکیه، اوت لت‌ها جایگاه ویژه‌ای در میان مردم محلی و گردشگران خارجی پیدا کرده‌اند؛ بنابراین می‌توان گفت که به وجود آمدن اوت لت‌ها باعث تغییراتی در فرهنگ خرید شده‌اند. اگر قصد سفر به شهر زیبای آنتالیا را دارید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به اوت لت‌های معروف این شهر مانند اوت لت دیپو بزنید و از خرید کردن لذت ببرید. همچنین این مرکز خرید محل مناسبی برای خرید سوغاتی نیز محسوب می‌شود. اوت لت دیپو آنتالیا در نزدیکی فرودگاه آنتالیا و در محله آلتینوا سینان قرار گرفته است. دسترسی به این مرکز خرید بسیار آسان است. شما به راحتی می‌توانید به وسیله اتوبوس یا تاکسی به اوت لت دیپو بروید. این مرکز خرید هر روز از ساعت ده صبح تا ده شب به صورت یکسره باز است.

deepo4

از اوت لت دیپو آنتالیا چی بخریم؟

در اوت لت دیپو آنتالیا 90 فروشگاه بزرگ وجود دارد. قیمت‌ها و تخفیفات استثنائي این فروشگاه‌ها به قدری وسوسه‌انگیز هستند که بعید می‌دانیم بتوانید دست خالی از آنجا بیرون بیایید. فروشگاه‌های بسیاری از برندهای مطرح اروپایی و برخی از برندهای کشور ترکیه در این مرکز خرید فعال هستند. آدیداس، ال سی وایکیکی، کوتون، بکو، پیرگاردین و ماوی بخشی از برندهای مشهوری هستند که شما می‌توانید محصولاتشان را از اوت لت دیپو خریداری کنید. برای اینکه خرید لذت بخشی را از اوت لت دیپو تجربه کنید و در پایان روز از خریدتان رضایت بیشتری داشته باشید؛

deepo5

به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از خرید یک لیست از اجناس مورد نیازتان تهیه کنید. بیشتر اوقات قیمت‌های مناسب و آفرهای ویژه باعث می‌شوند چیزهایی را بخرید که به آن‌ها احتیاجی ندارید یا خریدشان چندان هم ضروری نیست. برنامه‌ریزی برای خرید می‌تواند راهکار مناسبی برای جلوگیری از خریدهای احساسی باشد.

معرفی سایر امکانات اوت لت دیپو آنتالیا

در اوت لت دیپو آنتالیا نیز همانند بسیاری از مرکز خریدهای بزرگ امکانات مختلفی برای بازدیدکنندگان فراهم شده است. مرکز خرید دیپو در فاصله بسیار کمی تا فرودگاه شهر آنتالیا قرار دارد به همین دلیل هر روز تعداد زیادی از گردشگران برای خرید و حتی استراحت و غذا خوردن به آنجا می‌روند. در این مرکز خرید بیش از ده کافه و رستوران وجود دارد. اکثر رستوران‌های این مرکز خرید را فست فودها تشکیل می‌دهند. سینما و زمین مخصوص بازی کودکان نیز از دیگر امکانات این اوت لت هستند. همچنین یک پیست کارتینگ نیز در محوطه بیرونی دیپو وجود دارد. این پیست کارتینگ با مساحتی بالغ بر 500 مترمربع یکی از محبوب‌ترین بخش‌های اوت لت دیپو محسوب می‌شود. دو پارکینگ رو باز و پارکینگ سرپوشیده نیز در این مرکز خرید وجود دارد.

deepo6

آیا آنتالیا انتخاب خوبی برای خرید است؟

برخلاف بسیاری از شهرهای توریستی جهان، جاذبه‌های گردشگری آنتالیا محدود به چند بنای تاریخی یا چند هتل لوکس و پنج ستاره نمی‌شود. آنتالیا شهری ساحلی است که می‌توانید در آن آفتاب بگیرید، به مرکز خریدهای شیک یا بازارهای محلی بروید، در رستوران‌های لوکس غذا بخورید و در نهایت شب را در یک هتل پنج ستاره بگذرانید. آنتالیا همه چیزهای لازم برای داشتن یک تعطیلات رؤیایی را دارد. مرکز خریدهای آنتالیا به قدری متنوع هستند که بتوانند شما را راضی کنند.
 شما می‌توانید انواع پوشاک با برندهای مطرح ترکی یا اروپایی را از مرکز خریدهای آنتالیا بخرید. کیف، کفش، صنایع‌دستی، زیورآلات، لوازم‌آرایشی و... از دیگر اجناسی هستند که در اکثر مرکز خریدهای آنتالیا وجود دارند. اوت لت‌ها و بازارهای محلی مانند اوت لت دیپو آنتالیا و بازار محله کالجی نیز انتخاب خوبی برای خرید سوغاتی یا اجناس تخفیف خورده محسوب می‌شوند.

deepo7

علاوه بر این اگر در زمان حراجی‌های فصلی یا بلک فرایدی به آنتالیا سفر کنید می‌توانید بسیاری از کالاهای مورد علاقه‌تان را با بالاترین تخفیف بخرید. آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت با سال‌ها تجربه در زمینه برگزاری تور لوکس آنتالیا بهترین انتخاب برای خرید تورهای این شهر ساحلی است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تورهای شهرهای مختلف ترکیه با ما در تماس باشید.  

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ