02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

جزیره با آتول مالدیو

17 اسفند ، 1401
راز آسمان پایتخت

جزیره با آتول مالدیو کجاست؟

یکی از توریستی ترین و جالب توجه ترین مناطق دنیا، کشور مالدیو و جزیره با آتول مالدیو می باشد که در اقیانوس هند واقع شده است. کشور مالدیو که از جزایر بسیاری تشکیل شده است، هم از نظر مساحت و هم از لحاظ جمعیت، کوچکترین کشور قاره آسیا به شمار می رود. این کشور در قسمت جنوب غربی اقیانوس هند واقع شده است و جزئی از قاره آسیا محسوب می شود.

baaatoll1

پایتخت کشور مالدیو، شهر ماله می باشد. مردم این کشور، مسلمان و اهل سنت هستند. جالب است بدانید در کشور مالدیو چیزی بالغ بر 12 هزار جزیره کوچک و بزرگ وجود دارد. البته تمامی این جزیره ها قابل سکونت نیستند. فقط 202 جزیره در کشور مالدیو قابل سکونت هستند. 88 جزیره دیگر این کشور، به صنعت توریسم اختصاص داده شده اند. در این جزیره ها، هتل ها و اقامتگاه های مختلفی برای سکونت گردشگران تور مالدیو ساخته شده است. یکی از جزایر کشور مالدیو با آتول نام دارد که قصد داریم در این نوشته به طور اختصاصی به معرفی آن بپردازیم.

baaatoll2

جزیره با آتول یک بهشت کوچک روی زمین

جزیره با آتول مالدیو یکی از زیباترین مناطق دنیاست که مانند بهشتی کوچک روی زمین خودنمایی می کند.جزیره با آتول در قسمت جنوبی کشور مالدیو و در نزدیکی پایتخت این کشور (ماله) قرار گرفته است. این جزیره که در میان صخره های مرجانی محاصره شده است، در کشور مالدیو قرار دارد. جالب است بدانید سازمان یونسکو، این جزیره را به عنوان ذخیره گاه زیست کره معین کرده است. سواحل شنی سفید، آب های تمیز و شفاف و آفتاب گرم این جزیره، خاطراتی به یاد ماندنی برای شما رقم خواهد زد.

baaatoll3

شفافیت آبهای این جزیره به اندازه ای است که می توان تا چند متر داخل آب را به خوبی دید. در جزیره با آتول بالغ بر 100 ویلا و اقامتگاه لوکس برای گردشگران ساخته شده است که دارای انواع سرگرمیها و امکانات رفاهی پیشرفته هستند. هر کدام از ویلاهای این جزیره، دارای استخر مجزا و مستقل می باشد.

تفریحات و دیدنی های جزیره با آتول

- مشاهده کوسه نهنگ ها: اگر از ابتدای خرداد تا آبان ماه به جزیره با آتول سفر کنید، می توانید کوسه نهنگهایی که برای شکار کردن پلانگتون ها به این جزیره آمده اند را از نزدیک ببینید. کافی است یک قایق اجاره کنید و در اطراف جزیره های مرجانی به گشت و گذار بپردازید.

- مشاهده دلفین ها: با گشت و گذار روی آب های جزیره با آتول می توانید دلفین ها را تماشا کنید که در اطراف قایق شما جست و خیز می کنند.

- غواصی: هر موقع از سال که به جزیره با آتول سفر کنید، می توانید غواصی را به عنوان یک تفریح آبی لذت بخش تجربه کنید. در این جزیره، ایستگاه های غواصی زیادی برای گردشگران وجود دارد.انواع تفریحات و ورزش های آبی و ساحلی را می توانید در جزیره با آتول تجربه کنید که شامل موارد زیر میشوند
- اسکی روی آب
- موج سواری
- جت اسکی
- قایق سواری با پارو
- قایقرانی
- کاتاماران
- کایاک سواری
- بدمینتون
- یوگا
- تنیس
- والیبال

baaatoll4

امکانات جزیره با آتول مالدیو

امکانات زیادی در جزیره با آتول وجود دارد که گردشگران می توانند از آنها استفاده کنند. برخی از با اهمیت ترین و جذاب ترین امکانات جزیره با آتول شامل موارد زیر می شود
- کافه ها رستوران ها یا بارهای ساحلی: در رستوران ها، کافه ها یا بارهای ساحلی جزیره با آتول می توانید غذا و نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید.
- هتل: هتل های لوکس زیادی در جزیره با آتول وجود دارد. هتل امیلا فوشی از لوکس ترین هتل های جزیره با آتول است. این هتل دارای یک استخر روباز است که یک جکوزی و یک منطق مخصوص برای شنای کودکان دارد. از دیگر امکانات این هتل، تراس آن است که صندلی های آفتاب گیر و چتر آفتابی در آن قرار گرفته است.علاوه بر این، هتل امیلا فوشی یک برنامه ورزش در فضای باز هم ارائه می دهد که شامل والیبال ساحلی، تنیسو ماهیگیری می باشد. ورزش ها و تفریحات آبی مختلف، از دیگر امکانات این هتل لوکس است. گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند، می توانند از ورزش های داخل سالن این اقامتگاه هم لذت ببرند. این ورزش ها شامل یوگا، تنیس روی میز، بدمینتون، بدنسازی و بیلیارد می باشد. سونا، حمام بخار، سالن زیبایی، ماساژ درمانی و درمان های ضد پیری از دیگر امکانات هتل امیلا فوشی است.

baaatoll5

تعطیلاتی به یاد ماندنی در جزیره زیبای با آتول جزیره کوچک و رویایی با آتول، مانند جزایر شمالی مالدیو از قبیل تودو، رادهو و آری نیست که جمعیت زیادی دارند و زندگی شلوغ شهری در آنها جریان دارد. از آنجا که جزیره با آتول خالی از سکنه می باشد، بهترین منطقه برای گذراندن تعطیلات و آرام کردن ذهن است. در صورتی که منطقه ای آرام و به دور از هیاهو، همان چیزی است که پس از گذراندن یک سال سخت به آن نیاز دارید، با آتول یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. قدم زدن روی شن های سفید رنگ ساحل این جزیره و استراحت کردن زیر آفتاب گرم آن به تنهایی می تواند برای هر کسی لذت بخش باشد. انواع هتل های ساحلی و هتل های روی آب در جزیره با آتول ساخته شده است.گردشگرانی که با تور لوکس مالدیو به جزیره با آتول سفر می کنند، می توانند با در نظر گرفتن سلیقه خود، هتل روی آب یا هتل ساحلی را برای سکونت خود انتخاب کنند. هتل امیلا فوشی و هتل فینولهو از لوکس ترین هتل های جزیره با آتول می باشند که امکانات فوق العاده ای را برای گردشگران فراهم کرده اند.  

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ