02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

9 مکان دیدنی در تایلند

15 اسفند ، 1402
راز آسمان پایتخت

9 مکان جالب و دیدنی در تایلند که شاید برایتان جالب باشد

با قاطعیت می توان بیان کرد کشور تایلند جزو توریستی ترین کشور ها در جنوب شرقی آسیا می باشد. با حضور در تایلند متوجه مناطق بکر آن خواهید شد. شاید برایتان جالب باشد بدانید کشور تایلند تنها کشوری است که در جنوب آسیا قرار گرفته است و تا به حال تحت استعمار هیچ کشوری نبوده است. در ادامه این مقاله به 9 مکان دیدنی در تایلند اشاره خواهد کرد. 

thaiiiii
معرفی 9 مکان جالب و دیدنی در تایلند

معرفی مکان های جالب و دیدنی در تایلند عمدتا کار دشواری است چرا که این کشور مملو از جاذبه ها و چیز های جالب می باشد. در ادامه این مقاله به 9 مکان جالب و دیدنی در تایلند اشاره خواهیم کرد تا کمی با این مقصد بکر و فوق العاده آشنا شوید.

1-آبشار اروان 

این آبشار در پارک ملی اروان قرار دارد و می توان گفت عمده گردشگرانی که به این پارک مراجعه می کنند به دلیل وجود این آبشار می باشد. نام این آبشار طی گذر زمان دچار تغییر شد و نام آن به دلیل وجود اسطوره هندوها به فیل سه سر تغییر نام داد. با حضور در این پارک از شیطنت میمون ها به وجد خواهید آمد. اگر از مارمولک می ترسید به این پارک مراجعه نکنید چرا که این پارک محل زندگی جانداری مانند مارمولک می باشد. 

abshare_erawan

2-آئو نانگ

نام دیگر این مکان جذاب آئو فرا  نانگ می باشد. با قاطعیت می توان بیان کرد این شهر محبوب ترین شهر ساحلی در شهر کرابی می باشد. این محل در زمان های دور محلی برای اقامت دوره گرد ها بوده است. این شهر را به نوعی مرکز زندگی دوره گرد ها می دانستند. اکنون این شهر به دلیل رفت و آمد توریسم ها از فضای قبلی دور شده است و اکنون مجلل تر از قبل می باشد. شاید این شهر به اندازه شهر های دیگر استانبول زیبا نباشد اما هتل های نسبتا ارزان و رستوران های خوب موجود در این شهر، آن را به یک مکان بکر و دست نیافتنی برای افراد تبدیل کرده است. 

3-بازار های شناور در شهر بانکوک

با حضور در این بازار هر چیزی که تا به حال به دنبال آن بوده اید و پیدا نمی کردید را مشاهده خواهید کرد. اهالی تایلند نیز برای خرید چیز هایی که در شهر خودشان پیدا نمی کنند به این بازار بزرگ سفر می کنند و چند ساعتی از وقت خود را در میان اهالی شهر بانکوک می گذرانند. 

bazar_haye_shenavar

4-ساحل هواهین

شاید برایتان جالب باشد بدانید این ساحل در سال 1920 برای تفریحات آبی راما شاه ساخته شد و هم اکنون یکی از مکان های مجلل برای گذراندن تفریحات آبی می باشد. این مکان یکی از علاقمندی های شهروندان بانکوکی برای گذراندن تعطیلات آخر هفته می باشد. در این ساحل زیبا هم اکنون بازی های گلف اجرا می شود و همچنان مکانی زیبا و جذاب برای گذراندن تعطیلات آخر هفته افراد است. 

5-پراسات هین فیمای

با حضور در این شهر شاهد ویرانه ها و آثار تاریخی مخروب خواهید بود. این شهر زمانی بازگوی سنت های قدیمی هندو ها بود. اکنون نیز اما از این شهر تنها آثاری برجا مانده است که این آثار نیز بسیار بکر و زیبا هستند. این شهر در زمان های گذشته جزوی از معابد امپراطوری خمر بود. 

Prasat_Hin_Phimai

6-پارک ملی کائو یای

این پارک سومین پارک بزرگ در تایلند می باشد این پارک در قسمت شرقی کشور تایلند و در شهر ناخن قرار گرفته است. در این پارک شاهد انواع و اقسام حیوانات و جانداران خواهید بود. شاید برایتان جالب باشد اما در این پارک رد پای دایناسور ها نیز قابل رویت می باشد. به طور کلی می توان گفت این پارک مکانی بکر و دوستداشتنی برای افراد علاقمند به حیات وحش می باشد. این پارک را بهشت دوستداران حیوانات می دانند. 

7-پارک ملی موکا انگ دانگ

معنی واژه موکا انک دانگ کاسه طلا می باشد. این پارک یکی از جاذبه های دیدنی در کشور تایلند می باشد. در این پارک 42 جزیره وجود دارد که در آن ها شاهد خانه های ییلاقی خواهید بود. با اقامت در این پارک و خانه های موجود در این پارک شاهد مناظر بکر و زیبایی خواهید بود. از پنجره های اتاق های ییلاقی این پارک شاهد مناظر و جزیره های همجوار و صخره ها، با فرم های عجیب خواهید بود. اگر به دنبال فرار از فضای پر هیاهوی شهر هستید اقامت در این جزیره ها و راه رفتن بر روی شن های سفید ساحل این جزیره اوقاتی خوش و آرامش بخش را تجربه خواهید کرد. 

huai_nam_dang

8-پارک ملی سوخوتای

پارک ملی سوخوتای در شمال تایلند قرار دارد. در پارک ملی سوخوتای شاهد ویرانه های موجود در این شهر خواهید بود. معنای کلمه سوخوتای به معنای سپیده دم از شادی می باشد. این پارک حدود 2000 ویرانه را در خود جای داده است. حدود 30 عدد از این ویرانه ها کاخ و معابد سلطنتی هستند که در طی گذر زمان به ویرانه تبدیل شده اند. با قدم زدن در این پارک ملی احوالی خوش را برای خود فراهم خواهید کرد. 

9-کو نانگ یوان

کو نانگ یوان نام جزیره ای است که در نزدیکی کو تاو قرار دارد. این جزیره یکی از مناطق گردشگری در تایلند می باشد. اگر در کو تائو اقامت داشتید حتما به این جزیره زیبا سفر کنید. آب این جزیره به رنگ نیلگون و بسیار تمیز، مناسب برای انجام تفریحات آبی بسیار مناسب می باشد. اگر قصد سفر به این جزیره را دارید باید مبلغی را برای ورود پرداخت نمایید و اگر قصد اقامت در این جزیره را دارید نیاز به پرداخت مبلغی به عنوان ورودی نیست. 
اگر قصد سفر را دارید 9 مکان جالب و دیدنی در تایلند را که بالاتر به آن اشاره کردیم را از دست ندهید. چرا که جزو جذاب ترین و خارق العاده ترین چیز ها در تایلند می باشند. بسیاری از افراد به دنبال این سوال هستند که بهترین شهر تایلند برای زندگی کدام شهر می باشد؟

پاسخ به این سوال کمی دشوار است چرا که تمامی شهر های تایلند مملو از زیبایی و جذابیت می باشد. 

koh_nang_yuan

برای تجربه تور تایلند می توانید از شیوه های زیر برای سفر به این کشور زیبا استفاده کنید. 

تور لحظه آخری پوکت

تور تایلند با پرواز ماهان

تور بانکوک با پرواز با ماهان

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ