02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

میزان امتیاز مورد نیاز برای دریافت ویزای کار استرالیا

20 اسفند ، 1402
راز آسمان پایتخت

میزان امتیاز مورد نیاز برای دریافت ویزای کار استرالیا چقدر است 

برای آنکه به کشور استرالیا مهاجرت کنید باید حتماً اجازه نامه یا ویزای کار استرالیا را دریافت کنید. حداقل امتیاز مورد نیاز ۶۵ امتیاز خالص می‌باشد. فاکتورهای مهمی وجود دارند که میزان امتیاز مورد نیاز دریافت ویزای کار استرالیا را تعیین می‌کنند. از نظر سفارت سن، توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی، داشتن مدرک تحصیلی معتبر، داشتن سابقه کاری در استرالیا و در کشورهای دیگر از مدارکی است که در تعیین امتیاز شما تاثیر بسزایی خواهند داشت. برای مثال اگر سن شما میان ۲۵ تا ۳۲ سال است، شما می‌توانید ۳۰ امتیاز ابتدایی را دریافت کنید. همچنین با در دست داشتن مدرک زبان انگلیسی می‌توانید حداکثر ۲۰ امتیاز کلی را دریافت نمایید. اگر سابقه کار در استرالیا را داشته باشید، ۱۵ امتیاز و اگر مدارک ترجمه شده حاکی از آن باشد که در کشورهای دیگر به کار پرداخته‌اید، می‌توانید ۵ امتیاز دریافت کنید. بر اساس چنین مواردی شما می‌توانید با دریافت حداقل امتیاز ۶۵ برای دریافت ویزای کار استرالیا در سال 2024 اقدام نمایید.

با دریافت ویزای کار استرالیا می‌توانید به صورت دائمی یا به صورت موقتی بر اساس شغلی که به شما اعطا می‌شود در کشور استرالیا زندگی کنید و به کار بپردازید. ویزایی که به شما داده می‌شود بر اساس مهارت‌های شغلی شما و میزان تخصصتان در حیطه فعالیت تان است. به همین دلیل شرایط دریافت ویزای کار استرالیا بر اساس امتیاز بندی است. شما باید حداقل میزان امتیاز مد نظر برای دریافت ویزا را کسب کنید. با توجه به شرایط کاری عالی و موجود در استرالیا بسیاری از افراد برای مهاجرت به کشور استرالیا از طریق دریافت ویزای کاری اقدام می‌کنند. همه آنچه که باید در خصوص معرفی انواع ویزا بدانید و همچنین نحوه دریافت را بررسی کنید به شما عنوان خواهیم نمود. در چنین حالتی می‌توانید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و بررسی شرایط اخذ ویزا به راحتی برای دریافت شغل در کشور استرالیا و همچنین دریافت ویزا اقدام کنید.

work

معرفی انواع ویزای کار استرالیا

ویزای کار استرالیا در سال 2024 به دو دسته زیر طبقه بندی میشود:

ویزای کار اقامت موقت اسکیل ورکر

ویزای اقامت دائم اسکیل ورکر

ویزای 190 و ویزای ۱۸۷ ویزای اسپانسر کارفرما در مناطق کم جمعیت مد نظر استرالیاست. ویزای ۱۸۹ ویزای مهارتی مستقل است و ویزای ۱۹۰ استرالیا ویزای مهارتی با اسپانسر ایالتی است. در انتهایی‌ترین مورد ممکن است ویزای تلنت را نیز  مشاهده کنید. ویزاهای موقتی نیز نامشان با خودشان است. شما در زمان تعیین شده با دریافت جاب فر می‌توانید وارد کشور استرالیا شوید و به کار مشغول گردید. در انتهای مدت زمان تعیین شده باید از کشور استرالیا خارج شوید. 

امتیاز مورد نظر برای دریافت ویزای کار مهارتی مستقل ۱۸۹ چیست؟

برای آنکه بتوانید ویزای کار استرالیا ۱۸۹ را دریافت کنید، باید حداقل ۶۵ امتیاز لازم را داشته باشید. ویزا 189 یکی از ویزاهای مهم برای تحصیل، کار و زندگی دائمی است که متقاضیان زیادی دارد. با دریافت چنین ویزایی از بدو ورودتان می‌توانید در استرالیا اقامت دائم داشته باشید. همچنین به عنوان یک مهاجر بدون نیاز به هیچگونه اسپانسری می‌توانید مهارت‌های خودتان را به روش‌های متعدد مانند شروع فعالیت کار و یک بیزینس به دیگر افراد موجود در استرالیا عرضه نمایید. شما در شهرهای استرالیا با دریافت این ویزا زندگی خواهید کرد. همچنین از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان نیز بهره‌مند خواهید شد. همچنین می‌توانید پاسپورت استرالیا دریافت کنید. تحصیل رایگان در این کشور نیز از ویژگیهای دریافت این ویزا است.
ویزاهای دیگر مانند ویزای ۱۹۰ نیازمند حداقل کسب ۶۵ امتیاز است. شما بر اساس نوع ویزای خود و همچنین بر اساس شرایطتان می‌توانید برای زندگی در شهرهای مختلف استرالیا اقدام کنید و از شرایط متفاوتی بهره‌مند شوید. 

work

شغل‌های مورد نیاز استرالیا برای دریافت ویزای کار را بشناسید!!

قبل از آنکه برای دریافت ویزای کار استرالیا اقدام کنید باید ابتدا شغل‌های مورد نیاز استرالیا را بشناسید. سپس برای دریافت جاب آفر از طریق شرکت‌های برتر اقدام کنید. شغلهای متعددی به دلیل کمبود نیروی کار استرالیا مورد استقبال بسیاری از نیروهای متخصص ایرانی قرار گرفته اند. از مهمترین این مشاغل می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

معلم

پزشک

پرستار

وکیل

مشاوره حقوقی

مهندسین و تاسیس کاران فنی

مدیران و افراد فعال در حوزه امور مالی و اداری

خیاطان و طراحان لباس

با توجه به مهارت‌های عنوان شده و مشاغل بیان شده شما نیز می‌توانید در صورت داشتن مهارت لازم برای کسب اطلاعات بیشتر با یکی از شرکت‌ها و آژانس‌های مسافرتی موجود در تماس باشید. همچنین اطلاعات مورد نیاز را برای اخذ ویزای کار استرالیا در سال 2024 دریافت نمایید.

work

شرایط مورد نیاز برای اخذ ویزای کار استرالیا در سال 2024

برای آنکه بتوانید ویزای کار استرالیا در سال 2024 را دریافت کنید باید برای پست‌های شغلی درخواست دهید. از طرفی باید شرایط مد نظر را دارا باشید تا کشور استرالیا به راحتی بتواند برای جذب نیروی کار از کشورهای دیگر اقدام کند. از مهمترین شرایطی که استرالیا برای دریافت و اخذ ویزای کار به آنها نیازمند است، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

داشتن شرایط جسمی و بدنی سالم بر اساس پروتکل‌های انتخابی استرالیا

داشتن حداقل سن ۱۸ و حداکثر سن ۴۵ سال برای جذب نیروی کار

دارا بودن سوابق کاری قابل قبول در زمینه و حوزه‌ای که برای آن شغل درخواست داده‌اید.

ارائه و تکمیل نمودن مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار مانند مدارک هویتی و غیره

عدم داشتن سوء سابقه کیفری

داشتن کارت پایان خدمت سربازی برای آقایان

با در نظر داشتن چنین مواردی دریافت ویزای کار استرالیا برای شما آسان خواهد شد اما در این زمینه باز هم باید اطلاعات کافی دریافت کنید.

work

بررسی هزینه‌های قابل پرداخت برای دریافت ویزای کار استرالیا در سال 2024

برای آنکه بتوانید ویزای کار استرالیا در سال 2024 را دریافت کنید باید هزینه و امتیازات درخواستی را کسب کنید و سپس برای این مورد اقدام نمایید. برای نمونه ویزای ۱۸۸ حداقل ۶۵ امتیاز لازم دارد و متقاضی اصلی باید ۵۳۷۵ یورو را برای دریافت ویزای کار بپردازد. 
همچنین اگر از طریق ویزای ۱۸۹ اقدام می‌کنید، حداقل امتیاز لازم ۶۵ است و شما باید برای ویزای فرد متقاضی 4045 یورو پرداخت کنید. همانطور که عنوان شد هزینه‌های دریافت ویزا و صدور آن بر اساس نوع ویزا با یکدیگر متفاوت خواهند بود. اگر قصد دارید خانواده خود را با به همراه ببرید باید در نظر داشته باشید هزینه هر فرد به صورت مجزا از شما دریافت میشود. 

work

در زمان انتظار برای اخذ ویزا آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت در کنار شماست

با توجه به اطلاعاتی که در خصوص اخذ ویزای کار استرالیا عنوان کردیم، خوب می‌دانید که برای دریافت ویزای کار باید حداقل امتیاز مد نظر هر ویزا را دریافت کنید. از طرفی ارائه مدارک مد نظر و شرایط موجود برای دریافت امتیازها و اخذ ویزای کار استرالیا ممکن است با یکدیگر متفاوت باشند. به همین منظور شما نیازمند کمک هستید. آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت در زمان انتظار برای اخذ ویزای کار و همچنین در این مسیر در کنار شماست تا با اطلاعات لازم به شما برای دریافت ویزا در کوتاه‌ترین زمان ممکن کمک کند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ