02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

شهر آنسی فرانسه

شهر آنسی فرانسه

شهر آنسی فرانسه بیشتر از اینکه شبیه به یک شهر باشد، به یک رویای زیبا شباهت دارد. شهری که از یک طرف توسط رشته کوه های آلپ محاصره گشته است و از طرف دیگر دریاچه ای نیلگون آن را در بر گرفته است.  شباهت زیاد این شهر به ونیز ایتالیا باعث شده تا با نام ونیز فرانسه یا ونیز آلپ معروف گردد. پرسه زدن در کنار کانال های آبی و خیابان های سنگ فرش شده شهر و تماشای مناظر سرسبز و خانه های رنگارنگ آن، لذتی وصف ناپذیر را نصیب کسانی که ویزای فرانسه دارند می کند.

annecy1

جاهای دیدنی شهر آنسی فرانسه

یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری فرانسه در شهر آنسی قرار دارد. پل عشق معروف ترین جاذبه این شهر است که افسانه های مختلفی در مورد آن گفته می شود. یکی از افسانه هایی که در مورد این پل گفته می شود، این است که اگر زوجی یکدیگر را بر روی پل عشق ببوسند تا ابد در کنار یکدیگر خواهند ماند. منظره بی نظیر این پل دوست داشتنی بسیار رمانتیک و رویایی می باشد.

annecy2
کاخ جزیره یکی از بناهای تاریخی شهر آنسی فرانسه به حساب می آید. ساختمان این بنا در قرن دوازدهم میلادی بنا گشته است و در دوره ای از تاریخ محل اقامت لردها بوده است. این بنا مدتی هم متعلق به ساختمان دادگاه بوده و مدتی هم تبدیل به زندان گشته بود. اما امروزه کاخ جزیره به عنوان یک موزه تاریخ، میزبان گردشگران می باشد. بازدید از این کاخ زیبا تنها در ماه های تابستان و در روزهای به خصوصی امکان پذیر می باشد. شاید بتوان یکی از جالب ترین جاذبه های دیدنی شهر آنسی فرانسه را موزه انیمیشن آن دانست. بازدیدکنندگان در این موزه می توانند از میان انیمیشن های قدیمی و جدید عبور کنند و در دنیای کارتون ها غرق شوند.چندین کلیسای تاریخی و زیبا نیز در این شهرساخته شده اند، که تقریبا اکثر آنها دارای ارزش تاریخی زیادی هستند. معماری قرون وسطایی این کلیساها در ورود به شهر خودنمایی می کند.

تفریحات شهر آنسی فرانسه

وجود دریاچه ای زیبا در شهر آنسی فرانسه، تفریحات آبی همچون شنا کردن در آب های زلال دریاچه، قایق سواری و دیگر ورزش های آبی را امکان پذیر نموده است.دوچرخه سواری در اطراف دریاچه تمیز و زلال آنسی و تماشای مناظر بی نظیر این شهر در حین دوچرخه سواری، تجربه دل پذیری خواهد بود.رستوران ها و کافه های شهر زیبای آنسی، غذاهای محلی خوش طعم و بی نظیری آماده می کنند. راکلت یکی از آن غذاهایی است که چشیدن طعم آن را نباید از دست داد.

annecy3
این خوراک خوش عطر و بوی سوئیسی از پنیری که با شیر گاو تهیه می گردد، درست می شود. آنها پنیر را روی آتش آب می کنند و سپس داخل بشقاب می گذارند. کنار آن را با سیب زمینی، پیاز مزه دار شده، گوشت خشک شده و انواع سبزیجات پر می کنند. بازارگردی یکی از تفریحات محبوب خانم ها می باشد. اما یکشنبه بازارهای رنگارنگ شهر آنسی فرانسه هم خانم ها را به وجود می آورد و هم آقایان را. در بازارهای جذاب این شهر همه چیز از مواد غذایی گرفته تا پوشاک و غیره یافت می شود.

بهترین زمان سفر به شهر آنسی فرانسه

آب و هوای شهر آنسی فرانسه به گونه ای است که تابستان های نسبتا گرم و زمستان های نسبتا سردی دارد. خیلی از افراد فصل تابستان را برای سفر به این منطقه ترجیح می دهند تا بتوانند به راحتی از تفریحات و ورزش های آبی استفاده نمایند.اما باید گفت که این شهر بی نظیر و زیبا در هر فصلی از سال جذابیت های مخصوص به خود را دارد. هوای مه آلود و نیمه ابری در فصل بهار، و همچنین شکوفا شدن گل های رنگارنگ در سطح شهر ظاهری رمزآلود به آنسی می دهد.درخشش اشعه های طلایی آفتاب بر روی دریاچه آنسی و سرسبزی مناطق اطراف در فصل تابستان موقعیت خوبی را برای یک آب تنی دلپذیر در آب های شفاف این منطقه فراهم می نماید.

annecy4
قطعا تماشای خزان در این شهر زیبا با جاذبه های طبیعی فوق العاده، تجربه ای کم نظیر خواهد بود. نمناک شدن هوا و بارش های گاه و بی گاه در این شهر حال و هوایی رمانتیک تر به آن می بخشد.در فصل زمستان نیز قله های زیبای آلپ پوشیده از برف می گردد و سطح دریاچه ها و رودخانه ها یخ می بندد. این فصل برای کسانی که به ورزش ها و تفریحات زمستانی علاقه دارند، موقعیت فوق العاده ای می باشد. پیست اسکی شهر شروع به فعالیت می کند و گردشگران می توانند از انواع تفریحات زمستانی لذت ببرند.

دریافت ویزای فرانسه

همانطور که می دانید اخذ ویزای شنگن برای سفر به کشور فرانسه الزامی می باشد. اما بدترین اتفاقی که می تواند در فرایند دریافت ویزای شنگن بیفتد، ریجکت شدن ویزا می باشد. در واقع چنانچه مدارک ارائه شده توسط متقاضی به اندازه کافی قانع کننده و معتبر نباشند، درخواست فرد ریجکت خواهد شد.اما متاسفانه ریجکت شدن ویزا برای نخستین بار می تواند تبعات بدی برای درخواست دوباره ویزا داشته باشد.

annecy5
بنابراین مرحله اعتراض و رفع ریجکتی ویزای شنگن بسیار مهم است. برای موفقیت در این مرحله بهتر است به خوبی و به صورت دقیق نواقص پرونده خود را بررسی نمایید. سپس این نواقص را به خوبی هر چه تمام تر برطرف کنید. سپس نامه اعتراض خود را تنظیم نمایید. در این نامه اطلاعات فردی خود، تاریخ و دلیل ریجکت شدن ویزا و دلایل خود برای رفع این ریجکتی را توضیح دهید و برای سفارت ارسال نمایید. هر چقدر این نامه و مدارک ارسال شده اعتبار و صحت بیشتری داشته باشند، احتمال اخذ ویزا برای شما افزایش پیدا می کند.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ