02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل پیروزی اصفهان | piroozy isfahan Hotel اصفهان

piroozy isfahan Hotel اصفهان

اصفهان
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: اصفهان، میدان امام حسین، ابتدای چهار باغ پایین
تعداد اتاق: 96
توضیحات:

هتل 4 ستاره پیروزی اصفهان

هتل ۴ ستاره پیروزی اصفهان یکی از بهترین هتل‌های شهر اصفهان است. هتل ۴ ستاره پیروزی اصفهان یا داریوش سابق به بیش از ۴۰ سال سابقه در هتلداری و مهمان نوازی و فراهم کردن سفر‌های خاطره انگیز برای مسافران تور اصفهان خود در شهر اصفهان معروف است. این هتل در مرکز شهر اصفهان قرار دارد. همچنین در کنار مکان‌های تاریخی و فرهنگی مانند: مجموعه نقش جهان شامل مسجد امام، کاخ چهلستون، مسجد شیخ لطف الله و بازار بزرگ اصفهان قرار دارد. از دیگر جاهای دیدنی می‌توان به کاخ عالی قاپو، مسجد و مدرسه چهارباغ بازار هنر، باغ عمارت هشت بهشت، موزه تاریخ طبیعی، مجموعه تاریخی علیقلی آقا شامل بازارچه، موزه هنرهای معاصر و موزه هنرهای تزیینی، حمام و مسجد اشاره کرد.

معرفی هتل ۴ ستاره پیروزی اصفهان

هتل ۴ ستاره پیروزی اصفهان در چند کیلومتری میدان نقش جهان قرار دارد و نزدیک به کاخ عالی قاپو، و مسجد شیخ لطف الله است. همچنین با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از این مکان‌ها دیدن کنید. کاخ چهلستون و باغ هشت بهشت نیز به هتل پیروزی اصفهان بسیار نزدیک هستند و با 5 دقیقه قدم زدن می‌توانید به این مکان‌ها برسید و از این مکان‌ها دیدن کنید. در نزدیکی این هتل ایستگاه اتوبوس و مترو امام حسین قرار دارند که فقط با ۳ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به این ایستگاه اتوبوس نیز دسترسی داشته باشید. هنگام استفاده از این هتل باید قوانینی را رعایت کنید. هتل ۴ ستاره پیروزی اصفهان مانند سایر هتل‌های این شهر زیبا و تاریخی بابت کنسل کردن رزرو هزینه دریافت می‌کنند. میزان جریمه برای کنسل کردن رزرو هتل به تاریخ لغو رزرو بستگی دارد و بر اساس قوانین هتل تعیین می‌شود. این هتل در منطقه‌ خوش آب و هوایی قرار دارد و افراد می‌توانند از فضای دلنشین این هتل لذت ببرید.

امکانات هتل ۴ ستاره پیروزی اصفهان

هتل ۴ ستاره پیروزی اصفهان امکانات و خدمات بسیار زیادی دارد که مسافران با آسایش می‌توانند در این هتل اقامت کنند. این هتل امکانات و خدمات با کیفیتی را برای مسافران و گردشگران تور هوایی اصفهان آماده می‌کند تا مسافران سفر خاطره‌انگیزی را در این هتل تجربه نمایند. در این هتل رستوران ایرانی، کافی‌شاپ و فضای باز،  فست فود برای صرف غذا و نوشیدنی برای رفاه مشتریان وجود دارد. از مهمترین خدمات هتل پیروزی اصفهان می‌توانیم به خدمات خانه‌داری، اینترنت، تهیه بلیط، تور و... اشاره کنیم.

مشخصات هتل 4 ستاره پیروزی اصفهان

آدرس هتل، اصفهان، میدان امام حسین، ابتدای چهار باغ پایین است. این هتل دارای 5 طبقه می‌باشد. تعداد اتاق‌های هتل 95 عدد است. اتاق باید در ساعت 12 بعدازظهر تخلیه شود. همچنین ساعت تحویل اتاق 12 بعدازظهر است.

  
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ